Hop til indhold
Johnwayne

Brystorgasme - den ultimative babsoman tråd

Recommended Posts

Jeg har netop læst en artikel om en kvinde der har opnået orgasme, udelukkende gennem stimulans af brysterne. Den blev desværre ikke uddybet med tekniker eller lignende og jeg ser derfor ingen grund til at linke til den.

 

Men derfor er emnet stadig spændende.  Personligt har jeg aldrig oplevet at en partner har fået orgasme ved at jeg har stimuleret brysterne, men de er blevet meget stønnede, drivvåde og meget liderlige og har ofte fået orgasme meget hurtigt ved stimulering af klitoris feks.

Er der nogen her der har oplevet en decideret bryst orgasme?

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er babsoman -og fandt ud af sammen med min thai kone -at hvis hun skulle have en orgasme -skulle jeg patte (nærmest som en spædbarn) på hendes specielt hø. bryst i mens vi knepper (selv om det ik er den nemmeste måde at kneppe på, når man skal sutte pat samtidigt) hun bliver helt vild og stønner intens -hun kan ikke få nok, og mister totalt kontrollen/hæmningerne... -jeg har ikke formået at få hende op i det gear på nogen andre måder -såfremt jeg ikke rør hendes bryster... 

Tricket virker også på andre thai piger -medmindre de har siliconebabser og ikke kan tåle man rør dem... Og dem der ligger som en "sæk kartofler" og bare venter på, at få det overstået -kan "vækkes fra de døde" ved at patte dem -som de aldrig er bleven pattet før gg (i starten kan de godt være lidt "knips"/overrasket) men det kommer de hurtig over... Og de kan huske det længe efter (gensynsglæde)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Johnwayne skrev, for 32 minutter siden:

Er der nogen her der har oplevet en decideret bryst orgasme?

Rigtig meget foregår mellem ørerne, selvfølgelig suppleret med stimulering af de erogene zoner. 

Evnen til at få orgasme er forskellig fra kvinde til kvinde, nogle kvinder opnår bare lettere orgasmer.

Jeg har haft oplevelsen af en kvinde som opnåede opgasme uden fysisk kontakt.. Blindfolded talte jeg hende gennem et setup hvor hun blev "brugt" - og her opnåede hun til slut orgasme. 

Og ja, hun kunne også få brystorgasme, men kun i forbindelse med det rette setup, hvor det mellem ørerne blev stimuleret. 

/North 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig mht at patte på babserne, det syntes jeg også at opleve har en super god effekt.

Jeg har ikke den store erfaring med mindgames, så der er jeg helt på bar bund og aner ikke lige hvordan man skal starte?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg så i en periode en Iransk kvinde, og hun kom altid(kun) når jeg stimulerede hendes bryster med enten hænderne eller tungen, samtidig med hun red mig.

Jeg tror dog, at orgasmen skyldes kombinationen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har flere gange oplevet kvinder få orgasme - næsten instantly ved at få den stukket op mellem brystere - OK - jeg har stimuleret dem og klitoris lidt først, men uden egentlig samleje - og næste gang startede de selv med at vise brysterne frem, gøre dem klar og klemme dem lidt sammen.

Men det er min oplevelse at mange kvinder faktisk aldrig før har prøvet at få den op mellem brysterne - tror at mange mænd her er lidt for tilbageholdende, da de måske synes det kan virke lidt som et overgreb på kvinden - men jeg har nu kun oplevet kvinder med kunstige bryster, blive fornærmede eller deres hårde nødder dur slet ikke til spansk - også en af grundene til at jeg prøver at undgå dem.

Mange kvinder vil dog gerne at man sutter og klemmer deres bryster lidt - so go for it ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Jeg  har  en enkelt  gang  i  mit  liv  fået  orgasme  ved  leg,  berøringer  af  mine  bryster.  Det  var  en  meget  dejlig  fornemmelse.  

Det  var  udenfor  købesex regi  med  en  mand  som  jeg  havde  fuld  tillid  til, og  vi  havde  et  godt  kendskab  til  hinanden  seksuelt.  Jeg  var  hans  tæve/tøs  igennem  en  del  år.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 18 minutter siden:

Jeg  har  en enkelt  gang  i  mit  liv  fået  orgasme  ved  leg,  berøringer  af  mine  bryster.  Det  var  en  meget  dejlig  fornemmelse.  

 

Super med en Q på banen.

Hvordan fik han dig op til at opnå klimaks, om jeg må spørge?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Johnwayne skrev, 1 time siden:

Super med en Q på banen.

Hvordan fik han dig op til at opnå klimaks, om jeg må spørge?

Han  rørte, legede,  æltede,  nussede,  slikkede, suttede,  nappede  i  vorter  blidt  i lang  tid.

Jeg  stod  op  af  en  væg  med  ham  foran  mig. Øjenkontakt  under  hans  berøringer og  vi  stod  tæt.

Så  han  gjorde  meget forskelligt  men  kun  fokus  og  opmærksomhed  på  brysterne. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Roger Rabbit
AlfaN skrev, for 4 timer siden:

Jeg havde engang en kæreste der fik det, skete dog kun en enkelt gang, men var sgu en fræk oplevelse. 

Den klub har jeg også med i. Jeg havde en kæreste for en del år siden. Hun fik orgasme af vedholdende, intens kælen for brysterne. Det var fedt. Kunne bl.a. gøres med til koncerter, hvor hun stod foran mig, jeg havde hænderne oppe under hendes over-size strikketrøje eller jakke. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså jeg tror brystvorterne er en nogle gange ekstremt overset erogen zone - på såvel mænd som kvinder. Tror ikke der er forskel på kønnene der, men der kan være nogle mænd det føler det forkert at blive stimuleret på brystvorterne. 
 

I Thailand ved kvinderne det - og det er ikke tabu. Derfor er thailandske kvinder også ofte meget gavmilde med at stimulere mandens brystvorter. 
 

Min kone kan komme udelukkende ved at jeg stimulerer hendes brystvorter når hun ligger på ryggen og et knæ eller lår som presser let mod hendes skød. 
 

Men jeg er enig - det meste foregår oppe i hovedet - derfor kunne nem tøs også komme med en mand det kendte hendes mindset. Og måske var hun selv overrasket  over det skete. Så tro ikke at en anden mand nødvendigvis kan bruge samme setup med hende - eller andre kvinder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Jogge skrev, for 22 minutter siden:

Men jeg er enig - det meste foregår oppe i hovedet - derfor kunne nem tøs også komme med en mand det kendte hendes mindset. Og måske var hun selv overrasket  over det skete. Så tro ikke at en anden mand nødvendigvis kan bruge samme setup med hende - eller andre kvinder. 

Fuldstændig  enig  i  dine  betragtninger om  mig  og  den  mand. Samme  mand  har  formålet  at  give  mig  orgasme  ved  telefonsex,  uden  at  jeg  rørte  ved  mig  selv. Det  var  så  "syret" og  jeg  var  overrasket  over  hvor  voldsomt  min  krop  reagerede  på  ord. 

Der  skal  normalt  arbejdes  "hårdt" for  at  jeg  får  orgasme. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været sammen med en del kvinder, som fik brystorgasme. De havde alle store brystvorter, så det har nok også betydning. Man skal bruge meget tid på brysterne. Kvinden ligger på ryggen og så kysser, slikker og sutter jeg blidt, og bruger meget tunge rundt om og på brystvorten. Og så bare blive ved meget længe og skifte mellem at bruge tunge og sutte brystvorten blidt. Hvis hun har lidt svært ved at komme, så beder jeg hende om at sætte sig ovenpå mig med pikken i fissen, men hun skal sidde helt stille mens jeg fortsætter med at sutte brystvorterne. Den plejer at virke. Hun kan selvfølgelig ikke sidde stille ret længe, så hun får som regel mig til også at komme sammen med hende. Det er bare himmelsk. Og så er det dejligt at ligge bagefter i flere minutter og putte mens jeg blidt sutter på hendes brystvorter. 
Det er desværre ikke alle kvinder der tænder på at få suttet bryster og mange er lidt tilbageholdende fordi de har haft dårlige oplevelser med mænd, der ikke gør det rigtigt. Mange mænd gør det for hårdt og har ikke tålmodighed. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Babsoman59 skrev, for 4 timer siden:

Mange mænd gør det for hårdt

Lige præcis ;) Eller i hvertfald for mit vedkommende, da alle ikke er ens. Og ved mig tager det altså ikke lang tid..

Når jeg er sammen med en jeg ikke kender, er jeg nød til at fortælle ham at de er meget følsomme, som i rigtig meget. Den måde der bliver nævnt med at patte var der en der gjorde ved mig for nylig. Jeg kunne ikke selv røre dem 14 dage efter! (2 uger!) De gjorde bare ondt :( Så ikke alle bryder sig om det, han har ihverfald fået forbud mod det igen :lol:

Jeg kommer ihverfald nemt af det og kan også sprøjte af det..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Luna_xo

Tænk hvis man kunne dét.. Det lyder da fantastisk :wub:

Jeg er selv blevet positivt overrasket over hvilken effekt det faktisk kan have, hvis en mand sutter godt og grundigt på dem... Specielt hvis han lige variere lidt.. brug 2 min på det.. skift til noget andet.. kom tilbage igen.. Mmm, perfekt ^_^<3

Nogle mænd nyder det også.. Jeg synes det er piv frækt både at give og modtage.. Men har også haft en partner der bare overhovedet ikke kunne há det.. :lol: Det gjorde decideret ondt på ham :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Luna_xo skrev, for 15 timer siden:


Nogle mænd nyder det også.. Jeg synes det er piv frækt både at give og modtage..

Jeg nyder det. Både at blive suttet, slikket og nivet i, men der er ikke mange kvinder der gør dette ved mænd. Jeg ved ikke om de tror det kun er pikken der er erogen hos mænd..?

Jeg bad engang en af mine faste bekendtskaber om at stimulere mine brystvorter, hvortil hun svarede "nå, ok. Er det nu også noget..." og så fik de 30 sekunder opmærksomhed. ;-)

Er selv lidt af en babsoman :x og elsker bryster<3. Så de får altid masser af opmærksomhed, og jeg har også givet nogle kvinder brystorgasme. Det er desværre ikke alle kvinder der kan det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...