Hop til indhold
Danika

Er der nogen herinde der kender Trannylicious ?.

Recommended Posts

Jeg har set et billede af hende, hun ser fantastisk ud...Hører gerne fra Jer.

Har haft hende på besøg for noget tid siden. Hun er en super god oplevelse. Hun er det hele værd !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har haft hende på besøg for noget tid siden. Hun er en super god oplevelse. Hun er det hele værd !

:?: Har hun en stor p.. / kan hun sprøjte ?.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Spændende - jeg er så træt af iskolde sydamerikanske shemales og leder med lys og lygte efter en rigtig sød og fræk dansk shemale - kunne det være hende ?

Hvor holder hun til på Sjælland og er hun også aktiv ?

Undskyld de mange spørgsmål, men jeg er ved at være træt af at smide penge ud af vinduet, men det er vi vel mange om - griner

Del dette indlæg


Link til indlæg

Spændende - jeg er så træt af iskolde sydamerikanske shemales og leder med lys og lygte efter en rigtig sød og fræk dansk shemale - kunne det være hende ?

Hvor holder hun til på Sjælland og er hun også aktiv ?

Undskyld de mange spørgsmål, men jeg er ved at være træt af at smide penge ud af vinduet, men det er vi vel mange om - griner

Hun holder til i København og hun er fra Mellemøsten. Hun er skam fin nok. Enkelte af de latinske Transer er faktisk meget gode ( Trans Ellen & TS Karen )

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...