Hop til indhold

Er der nogen herinde der kender Trannylicious ?.

Featured Replies

Skrevet

Jeg har set et billede af hende, hun ser fantastisk ud...Hører gerne fra Jer.

Skrevet

Jeg har set et billede af hende, hun ser fantastisk ud...Hører gerne fra Jer.

Har haft hende på besøg for noget tid siden. Hun er en super god oplevelse. Hun er det hele værd !

Skrevet
  • Author

Har haft hende på besøg for noget tid siden. Hun er en super god oplevelse. Hun er det hele værd !

:?: Har hun en stor p.. / kan hun sprøjte ?.

Skrevet

:?: Har hun en stor p.. / kan hun sprøjte ?.

Ikke så stor men hun sprøjter da !

Skrevet

Spændende - jeg er så træt af iskolde sydamerikanske shemales og leder med lys og lygte efter en rigtig sød og fræk dansk shemale - kunne det være hende ?

Hvor holder hun til på Sjælland og er hun også aktiv ?

Undskyld de mange spørgsmål, men jeg er ved at være træt af at smide penge ud af vinduet, men det er vi vel mange om - griner

Skrevet

Spændende - jeg er så træt af iskolde sydamerikanske shemales og leder med lys og lygte efter en rigtig sød og fræk dansk shemale - kunne det være hende ?

Hvor holder hun til på Sjælland og er hun også aktiv ?

Undskyld de mange spørgsmål, men jeg er ved at være træt af at smide penge ud af vinduet, men det er vi vel mange om - griner

Hun holder til i København og hun er fra Mellemøsten. Hun er skam fin nok. Enkelte af de latinske Transer er faktisk meget gode ( Trans Ellen & TS Karen )

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.