Hop til indhold
g00glethis

Saffron Odense

Recommended Posts

Fik kontaktet hende sidste år, dog er hendes arbejdstider og dage ret begrænset, så vi fik aldrig en aftale sat på plads. Årsagen til hun ikke svarer kunne være at hun ikke vil arbejde pga nuværende situation vedr. corona.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Buck skrev, 1 time siden:

Fik kontaktet hende sidste år, dog er hendes arbejdstider og dage ret begrænset, så vi fik aldrig en aftale sat på plads. Årsagen til hun ikke svarer kunne være at hun ikke vil arbejde pga nuværende situation vedr. corona.

Hun havde blot opdateret hendes annonce for 1 uge siden, så kunne jo godt være der var gang i SØ tænkte jeg, men kan jo være hun har ændret mening.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, har prøvet hende for en del år siden.....mage til uengageret pige har jeg sjældent mødt...lå bare der og stirrede tomt op i loftet. Følte mig sgu lidt som en nekrofil...bare en advarsel herfra.

Del dette indlæg

Link til indlæg
GIANT COCK skrev, 1 time siden:

Ja, har prøvet hende for en del år siden.....mage til uengageret pige har jeg sjældent mødt...lå bare der og stirrede tomt op i loftet. Følte mig sgu lidt som en nekrofil...bare en advarsel herfra.

Det er vist den generelle oplevelse alle har haft. Tak for heads up, tror jeg undgår den døde fisk.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest mitficker

jeg kneppde hende i sidste uge. Misio, hun red pik og doggystyle hvor jeg leverede min varme sæd dybt oppe i hende. Hun er sød og super lækker krop. meget smuk fisse, stram og god at kneppe. HUn er ikke super aktiv men ridder godt pik og har meget fræk røv både når hun ridder pik og i doggy. Jeg snupper hende 1-2 gange per måned i fremtiden. Hun er ikke stresset med sæden i hende og virker ret ok. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...