g00glethis 26 Skrevet 25. Februar, 2021 Har forsøgt at komme i kontakt uden held, mit nr er ikke hemmeligt når man ringer, men det er skjult fra krak, de gule sider osv. Vil blot høre, om der er nogle, hvor det rent faktisk er lykkedes at komme igennem uden hemmeligt nr/skjult nr på siderne. https://annoncelight.dk/showad/269595 Mvh g00gle. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buck 178 Skrevet 26. Februar, 2021 Fik kontaktet hende sidste år, dog er hendes arbejdstider og dage ret begrænset, så vi fik aldrig en aftale sat på plads. Årsagen til hun ikke svarer kunne være at hun ikke vil arbejde pga nuværende situation vedr. corona. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sextossen 80 Skrevet 26. Februar, 2021 spar pengene eller brug dem på en anden.... magen til kedelig sex mv. skal man godt nok lede længe efter 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
g00glethis 26 Skrevet 26. Februar, 2021 Buck skrev, 1 time siden: Fik kontaktet hende sidste år, dog er hendes arbejdstider og dage ret begrænset, så vi fik aldrig en aftale sat på plads. Årsagen til hun ikke svarer kunne være at hun ikke vil arbejde pga nuværende situation vedr. corona. Hun havde blot opdateret hendes annonce for 1 uge siden, så kunne jo godt være der var gang i SØ tænkte jeg, men kan jo være hun har ændret mening. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GIANT COCK 1322 Skrevet 26. Februar, 2021 Ja, har prøvet hende for en del år siden.....mage til uengageret pige har jeg sjældent mødt...lå bare der og stirrede tomt op i loftet. Følte mig sgu lidt som en nekrofil...bare en advarsel herfra. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
g00glethis 26 Skrevet 26. Februar, 2021 GIANT COCK skrev, 1 time siden: Ja, har prøvet hende for en del år siden.....mage til uengageret pige har jeg sjældent mødt...lå bare der og stirrede tomt op i loftet. Følte mig sgu lidt som en nekrofil...bare en advarsel herfra. Det er vist den generelle oplevelse alle har haft. Tak for heads up, tror jeg undgår den døde fisk. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mitficker Skrevet 12. April, 2022 jeg kneppde hende i sidste uge. Misio, hun red pik og doggystyle hvor jeg leverede min varme sæd dybt oppe i hende. Hun er sød og super lækker krop. meget smuk fisse, stram og god at kneppe. HUn er ikke super aktiv men ridder godt pik og har meget fræk røv både når hun ridder pik og i doggy. Jeg snupper hende 1-2 gange per måned i fremtiden. Hun er ikke stresset med sæden i hende og virker ret ok. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg