Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Det har her på det sidste været en travl tid med en del rejseaktivitet i embeds medfør :twisted:.

Rejseaktiviteten havde ved et par lejligheder ført mig til Søborg og den nordlige omegn, så jeg fik den tanke, at nok ingen ville ænse, at jeg gjorde mig endnu et ærinde i Søborg, men nu til en ganske ”uofficiel” adresse ;), som min chef ikke kendte, men med den megen wellness, som jeg efterhånden trængte til.

Jeg havde med rettidig omhu ;) sørget for, at min kalender med mine aftaler ”tilfældigt” havde ligget frit fremme og opslået på sofabordet, og her havde jeg (fiktivt) ud for den 21. juni tilføjet: ”Vigtigt møde i Søborg kl. 10.00-11.30”.

De fleste herinde har nok allerede lugtet lunten :lol::lol::lol:.

I varmen havde jeg allerede i aftes lagt en god hvidvin på køl i boligforeningens fællesrum, og jeg havde gjort et par andre ting klar til dagens fremstød.

I morges, mens konen var forsvarligt forankret i et skumfyldt brusebad ;), hentede jeg i smug hvidvinen og pakkede den – samt et par andre småting – ned i stresscontaineren sammen med to fryseelementer.

Da jeg var på ”officiel” tjenesterejse, lod jeg cyklen stå og godte sig nede ved skorstenspiben, mens jeg tog det offentlige på det udskældte rejsekort :ugeek:. I det private havde man vel fået tilbudt en Mercedes, Audi eller BMW :mrgreen:

Det viste sig, at min kone skulle på arbejde samtidigt med, at jeg skulle af sted, så vi fulgtes pænt til S-stationen. Vel vidende, at vi skulle i hver sin retning. Farvelkrammer og god rejse ;):lol: .

Som jeg skrev sidst i strengen ”Så til søs”, kan det i den grad betale sig at være fræk og påtaget tilforladelig. Sammen med god planlægning, forstås vel nok.

Jeg nåede frem til Vandtårnsvej lidt i aftalt tid :). Her lå varmen som en tung dyne over landskabet, og jeg bemærkede, at alle vinduer i SexyClub var åbnet på vid gab.

Atter masede jeg mig igennem den snævre indgang op til lysthulen. Freudianere er velkomne til at filosofere her :lol::lol:.

Teledamen havde ikke set mig i over to måneder og bød mig derfor hjertelig velkommen, selvom hun var tydeligt mærket af varmen :evil:. Hun førte mig ned i rummet med den store boreplatform.

Da jeg havde siddet lidt, kom Nikita ind, og her fik jeg en gedigen overraskelse: Hun havde synligt tabt sig siden sidst. Jeg ved ikke rigtigt, hvad hun havde gjort :?: men hun havde fået en lidt anden og flottere skyline, som jeg egentlig godt selv kunne misunde hende en kende :oops:.

Jeg spurgte forsigtigt, om hun havde været syg, men alt var skam i bedste orden. Fandens flot er hun altså, og jeg kom straks til at tænke på de smukke strandbilleder på hendes hjemmeside.

Nikita havde fået ny bil, og stolt trak hun gardinet fra ud til parkeringspladsen. Her holdt et flot automobll, hvis nummerplade begyndte med GFE – eller husker jeg nu helt galt? Måske var varmedis og Freud atter på spil :).

Man kan imidlertid ikke snakke sig fra tingene, og selv om jeg plejer at være påpasselig, havde jeg glemt Franz Jäger. Han skulle jo også være mæt, så jeg måtte tåle en lille afbrydelse i den mere end een forstand varme velkomst.

Det viste sig, at Nikita heller ikke havde det helt godt i varmen, og vi blev enige om, at det var lovlig varmt til at knalde godt og grundigt igennem. Men ”arbejdet” kaldte, og derfor satte Nikita en kuldeblæser op på boreplatformen, mens jeg viklede hvidvinen ud af fryse-elementerne.

Som vi plejer tog vi, her siddende på kanten af boreplatformen, fat på punktet ”siden sidst”, og der var en del at fortælle om i forbindelse med den vellykkede sejltur, og vi havde det utrolig hyggeligt, indtil Nikita mente, at vi hellere måtte komme til "arbejdet". Her er hun nok hurtigere end jeg.

Og så gik det så småt løs. Den lækre krop lå udstrakt og særdeles fristende. Selvom jeg nok har den bedste kondition af os to, vandt Nikita klart i orgasmeregnskabet. I dette hede rum kunne hun notere 4-1 i eget favør. Det er ni måneder siden, jeg sidst har måttet erkende lignende tennisciffernederlag på ærens lagen :mrgreen:.

Derefter var det atter tid til den snak, jeg sætter så stor pris på. Til genfyldte glas gik det videre både om private ting og livet i almindelighed.

Teledamen var efterhånden ved at være desperat af at banke og kradse på døren. Her i varmen var hun hverken i stand til dette eller til at frembringe en genuin uddrivelses-arie.

Jeg sagde sidste gang, da jeg vrælede ”der Vogelfänger” fra Tryllefløjten, at Mozart var for god til dette formål, så måske søger hun stadig efter noget passende i vor klassiske sangskat? Måske "Aeneas i underverdenen"?

Hvorom alting er: Alt godt, selv Hvalborg, får jo en ende.

Jeg måtte efter næsten to timer atter ud af den lange sti til offentlig vej. Jeg har sært nok altid følt mig som genfødt, når jeg smuttede ud på Vandtårnsvej, så den lange sti må jo være symbolet på en livmoder. Her er Freudianerne også velkomne til at filosofere videre :).

Jeg glemte vist at sige, at jeg kan give Nikita og stedet de varmeste anbefalinger.

Skrevet

Sådan altid en rigtigt god og flot anmeldelse af Nikita, må tage snart at få besøgt hende.

Skrevet

Dejlig beskrivende læsning, jeg elsker Freud. Fx. vandtårnene er et kæmpe fallos symbol fyld med livsgivende væske :D

Jeg tillader mig at filosofere videre, du gled igennem den snævre sti, besteg venusbjerget, penetrerede lysthulen, senere blev du spyttet ud af lovmoderen som genfødt... pungene og stress containeren blev tømt.... Glæde, længsel, restitution af pungene, repetition i uendelighed... :D

Hvordan kunne du glemme Franz Jäger, du er jo mester til at bryde ind og tømme dem :lol:

Du er en værre en X, næsten kriminelt:

Misbrug af embedet, misbrugt chefens og konens tillid for at opnå egen vinding.... men forståelig nok du lever kun en gang :lol: "A man must do what a man must do"

PS:

en lille detalje hvad nu hvis konen undrede sig over at der manglede 2 fryseelementer, som du har taget med på "arbejde".

Skrevet

Dejlig beskrivende læsning, jeg elsker Freud. Fx. vandtårnene er et kæmpe fallos symbol fyld med livsgivende væske :D

Jeg tillader mig at filosofere videre, du gled igennem den snævre sti, besteg venusbjerget, penetrerede lysthulen, senere blev du spyttet ud af lovmoderen som genfødt... pungene og stress containeren blev tømt.... Glæde, længsel, restitution af pungene, repetition i uendelighed... :D

Hvordan kunne du glemme Franz Jäger, du er jo mester til at bryde ind og tømme dem :lol:

Misbrug af embedet, misbrugt chefens og konens tillid for at opnå egen vinding.... men forståelig nok du lever kun en gang :lol: "A man must do what a man must do"

PS:

en lille detalje hvad nu hvis konen undrer sig over at der manglede 2 fryseelementer, som du har tager med på "arbejde".

Jeg synes nu, det er lidt synd for konen. Kunne du ikke snakke med hende og foreslå, at hun blev lidt fræk i sengen. Det kunne jo være, hun havde lyst, men ikke troede, du brød dig om det.

Skrevet

Kan kun give bx rart i at nikita er en fandens flot kvinde :D

At hun på det sidste har tabt sige gøre det bestemt ikke dårligere

Ikke fordig at der var noget galt før med nikitas figur før det var der bestemt ikke

Men hun er bare blivet lidt mere somer lækker

Havd selv glæden ved den "nye" nikita i sidste uge da hun sade i min sofa i en fræk sommerkjolde :D:D

Mvh 8-)

Skrevet

Dejlig læsning Bror X - om en dejlig kvinde. Men sidder og bliver helt lystig. Der er nok kø nu på Vandtårnsvej. Så er det jo godt Nikita indbyder til visit et par gange om måneden hist ovre.

Skrevet
  • Author

Ja, sådan foregik det i store træk. Det væsentlige er, at Emma Gad i dette spil klart taber til Freud ;). Du synes at være så godt inde i min tankegang, at du måske skal med næste gang? :lol::lol:

Det må være varmen og Nikitas iver efter at vise mig den ny bil. Jeg havde nemlig lagt min tegnebog på bordet. Det gør jeg altid, dels for ikke selv at glemme, dels fordi jeg ved, at det er svært for Nikita at påpege, at besøget har uomgængelige økonomiske konsekvenser.

Tak. Jeg nyder i den grad den ros og den anerkendelse, jeg fornemmer i tonen :lol::lol:.

En lille detalje hvad nu hvis konen undrede sig over at der manglede 2 fryseelementer, som du har taget med på "arbejde".
Det gjorde konen heller ikke. Jeg var selv hjemme igen omkring kl. 13, og fredag ser jeg ikke skyggen af hende før ved 16-tiden. Så da kun kom hjem, var de kære fryseelementer ikke blot lagt tilbage i fryseren, men også frosset hårde på ny.
Skrevet

En lille detalje hvad nu hvis konen undrede sig over at der manglede 2 fryseelementer, som du har taget med på "arbejde".

God planlægning gir altid et godt resultat ;) :D

Skrevet

Kære Borende X

Jeg synes, det er utrolig ærgerligt, at dine ellers meget underholdende og velskrevne indlæg om stunder med Nikita i højere og højere grad bliver en håndbog i, hvordan man på bedste og mest effektive vis bedrager sin kone.

At utroskab er en integreret del af det, der bliver berettet om herinde, er der nok ingen, der er den mindste smule i tvivl om.

Jeg synes bare ikke, beretninger om de detaljerede og minutiøse anstrengelser for at slette alle spor klæder hverken dig eller dette offentlige forum.

De bedste hilsner Agenten

Skrevet
  • Author

Kære Agent.

Tjah, det kan da godt være, du synes, at mine beretninger ikke klæder hverken mig eller forum (sic!).

Det kan jeg nu godt leve med, for det er der til gengæld andre, der synes, både i form af indlæg her og på PB – det sidste har du jo af gode grunde ikke kendskab til.

Men før jeg foreslår dig fremover at trykke på ignorerknappen ved mine indlæg, vil jeg da gerne høre, hvad det er, du efterspørger i mine anmeldelser? Altså ud over den moral, som vel er en generel mangelvare herinde.

Skrevet

Kære Borende X

Du misforstår mig vist.

Jeg mener bestemt, dine indlæg klæder både dig og dette forum! Underholdningsgraden i dem er i høj grad en af grundene til at holde øje med, hvad der rører sig herinde :)

Det er blot dine detaljerede betragtninger omkring, hvordan man mest snedigt og effektivt bedrager konen, jeg stejler en smule imod. Relevante som de kan være for den enkelte, synes jeg blot, at de skurrer lidt imod billedet af den gentleman, du tydeligvis også kan være. Derfor skriver jeg, de ikke klæder dig. I en bredere kontekst mener jeg så heller ikke, de klæder et forum som dette, men det er måske en længere diskussion, der ikke hører til i anmeldelsesstrengen.

Det kan du og andre så mene er en ligegyldig holdning. Dobbeltmoralsk måske endda. Ikke desto mindre forbeholder jeg mig retten til at have og ytre den. Det er vel også et vigtigt element i et forum som dette. Det kan vi forhåbentlig ikke være uenige om ;)

De bedste hilsner Agenten

Skrevet
  • Author

X er bare værre en udspekuleret gentleman :lol:

Jeg citerer:

"behandle din kone/kæreste som en luder, behandle din luder som din kone/kæreste"

Det første er jeg helt enig med dig i :), men jeg mindes ikke – selvom jeg skriver en del – at jeg har skrevet dét i citatet :)
Skrevet

Tak for vanligvis super skriv - sgu altid en fornøjelse at få at få en opdateret anmeldelse af din yndlingspige Mr. X! ( ja ja - I know! - skal nok prøve at få logistikken passet til )

Når det så er sagt / skrevet kan det vel for fa... være ligegyldigt om man "bedrager" konen på den ene eller anden finurlige måde..???

Som også nævnt - sikkert ikke kun Bor. X der laver det stunt...

Jeg er single og kan være, og er ligeglad; jeg har ingen "forpligtelser" - besøger de dejlige tøser når tid og råd er der til så be it. Har lige været nogle uger i de baltiske lande - det er priser der er til holde ud.. :D

Anyways: Tak igen for levende beskrivelse min borende ven!!!

Skrevet
  • Author

jeg citerer ikke dig X, jeg citerer folkemunde

Det beroliger mig meget, Nille, for jeg plejer ikke at bruge L-ordet :)
Skrevet
  • Author
Det kan du og andre så mene er en ligegyldig holdning. Dobbeltmoralsk måske endda. Ikke desto mindre forbeholder jeg mig retten til at have og ytre den. Det er vel også et vigtigt element i et forum som dette. Det kan vi forhåbentlig ikke være uenige om ;)
Ganske som Voltaire formulerede det, kan vi være uenige i indholdet, men du har et naturligt krav på at kunne fremføre din holdning. Det er vi helt og aldeles enige om.
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.