Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg besøgte fornyligt Rebecca (link) i Roskilde (nær motorvejen) for anden gang. I modsætning til første gang var der ingen problemer med at lave en aftale, der holdt. Unægteligt rart, når man bevæger sit luksuslegeme helt derned fra det nordlige København.

Hun har fået nye billeder, der viser hende som blond, hvor hun på de tidigere billeder var helt sorthåret. I virkeligheden er hun mere ubestemmelig brun/henna/stribet, vist, men hendes figur er den ægte vare. Ja bortset fra hendes prægite bryster, der er pumpet noget op. Men de sidder altså lige i skabet - virkeligt flotte. Jeg kan ikke rigtigt fortælle om de er hårde eller bløde, for man må næsten ikke røre dem, især er det ene lidt følsomt. Det højre, vist, så véd I, hvor I skal sætte ind

De "crazy positions" så jeg heller ikke noget til, men jeg fik et OK blow en afslutning i missionæren. Hele processen blev lidt kinky af, at Rebeccas roomie, som  jeg blev præsenteret for ved ankomst, satte sig ud på toillettet under hele seancen. Og det er lige ved siden af sengen. Sjovt. Eller sært...

Rebecca har et pænt, lidt gennemsnitligt ansigt, en super flot krop og et par gudejader. som man desværre ikke må ælte rundt med. Og der er ingen risiko - what so ever - for GFE. Måske er det anderledes, hvis man ikke er dobbelt så gammel som hende og har 10 ekstra corona-kilo på kroppen.

Der er nogenlunde valuta for pengene, men jeg kører ikke til Roskilde igen.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Blueberry skrev, for 1 time siden:

satte sig ud på toillettet under hele seancen. Og det er lige ved siden af sengen. Sjovt. Eller sært...

Sad hun så bare på toilettet og gloede på jer? 

Og så til mit andet spørgsmål: står toilettet i samme rum som sengen? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Sweex2 : nej, ikke sært :eek: 

Men nu, hvor du spørger, kan jeg godt blive i tvivl. Hende der roomien gik ind i et lille rum, ca 3m2 at dømme på de ydre vægge, som ligger i et hjørne af stuen med døren dertil klods op af sengen. Jeg tror ikke, at jeg så derind, men der kom bare nogen lyde derindefra, som fik mig til at antage, at det var toilettet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Blueberry skrev, for 9 timer siden:

@Sweex2 : nej, ikke sært :eek: 

Men nu, hvor du spørger, kan jeg godt blive i tvivl. Hende der roomien gik ind i et lille rum, ca 3m2 at dømme på de ydre vægge, som ligger i et hjørne af stuen med døren dertil klods op af sengen. Jeg tror ikke, at jeg så derind, men der kom bare nogen lyde derindefra, som fik mig til at antage, at det var toilettet.

Det er et toilet/badeværelse....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Blueberry skrev, for 16 timer siden:

@Sweex2 : nej, ikke sært :eek: 

Men nu, hvor du spørger, kan jeg godt blive i tvivl. Hende der roomien gik ind i et lille rum, ca 3m2 at dømme på de ydre vægge, som ligger i et hjørne af stuen med døren dertil klods op af sengen. Jeg tror ikke, at jeg så derind, men der kom bare nogen lyde derindefra, som fik mig til at antage, at det var toilettet.

Øv. Jeg mangler ellers at vinge den oplevelse af. Kneppe en lækker pige, mens hendes veninde sidder og skider i samme rum. Så må jeg finde en anden;)

Redigeret af Sweex2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Marcus4000 skrev, for 3 timer siden:

Er billederne ikke fake ?

Jo, det stemmer ikke helt overens med virkeligheden. 
Der er tale om en sød lille petit ung dame med mørkt hår - det kunne faktisk godt være hende du kan se på videon LINK

Var forbi igår og hun er sød - bj, mens hun kigger dig dybt i øjnene samtidig (nice) 

Redigeret af AndreATB

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest CphGuy
AndreATB skrev, for 39 minutter siden:

Jo, det stemmer ikke helt overens med virkeligheden. 
Der er tale om en sød lille petit ung dame med mørkt hår - det kunne faktisk godt være hende du kan se på videon LINK

Var forbi igår og hun er sød - bj, mens hun kigger dig dybt i øjnene samtidig (nice) 

Pigen på video, er også hende der havde billeder på profilen tidligere. 

Underligt hun nu køre med en lyshåret pige på billederne? 

Hun skriver det er hende, med lyst hår, men syntes nu ikke det minder om den brunette der var på, tidligere ( sammen med videoen )

Redigeret af CphGuy

Del dette indlæg


Link til indlæg
CphGuy skrev, for 1 time siden:

Pigen på video, er også hende der havde billeder på profilen tidligere. 

Underligt hun nu køre med en lyshåret pige på billederne? 

Hun skriver det er hende, med lyst hår, men syntes nu ikke det minder om den brunette der var på, tidligere ( sammen med videoen )

Enige - video stemmer pænt overens med de gamle profil-billeder og nej, det giver ingen mening at annoncere med forkerte billeder og da slet ikke, nu da nuværende søde pige, ikke har noget at skamme sig over. Hun er super sød og dejlig, men man skal være til petit/tynde piger  ;) og jeg er til lidt af det hele hehe <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt hende. Og kommer ikke igen.

Lille krop med flotte plastik patter. Men man må ikke rører da det gør ondt. Man må ikke kysse dem, slikke på brystvorterne. Ingen superfransk selvom det står det.  (iøvrigt havde hun gule tænder og misfarvningerne på fortænder de var i hvert fald ikke særlig velpasset). Man måtte ikke rører meget ved fissen og slet ikke give lidt finger

Der var ikke mange crazy positions men bare en pige der ikke kunne vente på at det var overstået. Hun er meget spinkel og kunne slet ikke tage at man stødte godt ind. Er godt udrustet og hun havde hele tiden en hånd nede så ikke man stødte for dybt. Meget irriterende med den hånd. Valgte i stedet for at tage min medbragte potensring på så hun kunne blive fyldt godt ud. Når hun måtte have en lille pause gav hun voldsomt handjob i håb om jeg kom hurtigt men fortalte hende at det kunne hun glemme for jeg var kommet for at få noget fisse. Efter 30 min sagde hun tiden var gået men måtte fortælle hende jeg stadig havde 15 min igen til at kneppe hende. Kunne dog ikke komme ved at kneppe hende da jeg ikke måtte tage hende i et tempo som passer mig. Ville så komme ud over brysterne på hende. No go. Ud over maven. No go. Jeg måtte kun komme i en vådserviet hun holdte i hånden. 
 

I alle 45 min var hendes veninde ude på toilettet hvor hun var igang med rengøringen. Hilste lige på hende da jeg et øjeblik overvejede en 3 kant men hun var ikke særlig køn som hun stod det igang med rengøringen. 
 

Rebecca er i øvrigt fra Rusland sagde hun. 
 

Er man til en mega tynd spinkel pige med store ømme plastik patter som man slet ikke må røre og som slet ikke nyder at du besøger hende (det er ingen støn eller lyde fra hende når man kneppet hende) Så besøg Rebecca

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...