Hop til indhold
Guest Oldboy2800

SophyB, Kbh

Recommended Posts

Guest Oldboy2800

Jeg tror, at det er det kaldes adfærdsregulerende gebyr.
I stedet for at sige nej til den gamle mand siger hun 10K

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oldboy2800

Jeg kan godt lide ambitiøse kvinder. Kvinder som tilbyder sex med gummi, blow uden og uden slug og ikke anal. Som ikke giver en nøjagtig adresse at mødes på, men "uden for nr. 14 og så skriver du til mig"

Og som vil have 10K for det. Det er da ambitiøst - eller også er det naivt :-)

De 10 K kan jeg bruge bedre på 2 besøg hos min trofaste veninde plus en god middag til os alle 3. Og det bliver det 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg blev tilbudt et besøg for 2500. Så tilbød jeg 1000, det ville hun ikke! Jeg giver af princip ikke over 1500,-  der er masser af dejlige oplevelser til 1000-1500 og det er min oplevelse at jo mere de beder om, jo mindre er de interesseret i oplevelsen og kun efter pengene! Så investere jeg hellere i gode oplevelser, f.eks. en weekend på spa hotel med en lækkerbidsken der sætter pris på det!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Oldboy2800 skrev, den 24.2.2021 at 16:43:

Jeg kan ikke huske om der har vært anmeldelser på hende her

https://sugardaters.com/da/profile/gPo2GEd-WY

Hun er fræk og ligefrem og tager imod hjemme. Men hun er meget dyr - 10K - så jeg vil gerne være sikker

 

billedet ligger flere steder på nettet (på kinesiske handelsplatforme). Det kunne være legit, men det lader til at være en der kan skrive hollandsk ...
https://www.aliexpress.com/items/reviews-32983450570/10007830110727174.html?spm=a2g0z.12057483.0.0.75e77d0b9ufi2f

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
EksilKøbenhavner skrev, den 24.2.2021 at 17:13:

Intet samleje er 10.000 værd...

Jeg gav det gladeligt for en GFE med Scarlett Johansson, men sådan er vi så forskellige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...