Hop til indhold

Recommended Posts

Ja, Alexa i lov på Sydsjælland... Ja, altså - det er ikke til at kende hende fra de ret indbydende billeder på annoncelight... Nu rejser hun om et par dage, så et link bliver lidt ligegyldigt.. Og der ER altså ikke nogen større skade sket hvis I ikke kan finde hende.... hun reklamerer med stort set alt, https://annoncelight.dk/showad/312879 , men bortset fra at hun ikke er til at kende, er der altså ikke meget indlevelse i akten... Kommer ikke igen... Og det er ikke kun fordi hun snart rejser...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvordan er det ellers dernede? Det virker lidt som om at de skifter mellem lov og faxe... Eller er det bare mig? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ingen erfaring med Faxe. Lov er et sted hvor man sjældent får det man betaler for Det er østeuropæiske pinger, uden indlevelse. Jeg  har været der 7 -8 gange, med forskellige piger. Jeg kommer ikke igen. 

Man får kun maskinsex. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej, det er lidt irriterende at blive gjort opmærksom på at pigerne kun gør det for pengene... Selvfølgelig gør de sgu da det, men nogle gange møder vi heldigvis nogle skønne, dejlige empatiske piger ..

Del dette indlæg


Link til indlæg
migmanden skrev, den 27.2.2021 at 19:50:

Jeg har ingen erfaring med Faxe. Lov er et sted hvor man sjældent får det man betaler for Det er østeuropæiske pinger, uden indlevelse. Jeg  har været der 7 -8 gange, med forskellige piger. Jeg kommer ikke igen. 

Man får kun maskinsex. 

Hehe....  undskyld at jeg trækker lidt på smilebåndet, men da meget godt klaret at der skulle 7 til 8 gange til med dårlig oplevelser, før at du vælger ikke at komme igen. :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
frddblk skrev, for 6 timer siden:

Hehe....  undskyld at jeg trækker lidt på smilebåndet, men da meget godt klaret at der skulle 7 til 8 gange til med dårlig oplevelser, før at du vælger ikke at komme igen. :mrgreen:

Nu er et ikke den samme pige og det er heller ikke inden for et år. Tingene udvikler sig og man ved aldrig. Jeg har før set forandring på samme sted med forskellige piger

Del dette indlæg


Link til indlæg
otto06 skrev, den 24.2.2021 at 16:16:

Ja, Alexa i lov på Sydsjælland... Ja, altså - det er ikke til at kende hende fra de ret indbydende billeder på annoncelight... Nu rejser hun om et par dage, så et link bliver lidt ligegyldigt.. Og der ER altså ikke nogen større skade sket hvis I ikke kan finde hende.... hun reklamerer med stort set alt, https://annoncelight.dk/showad/312879 , men bortset fra at hun ikke er til at kende, er der altså ikke meget indlevelse i akten... Kommer ikke igen... Og det er ikke kun fordi hun snart rejser...

 

I Lov tilmed? Hold da op :lol: Der kom jeg som barn og købte frimærker i en butik. Nu kan man åbenbart få andre sager i den lille flække.

Del dette indlæg


Link til indlæg
HeresJohnny skrev, for 4 timer siden:

I Lov tilmed? Hold da op :lol: Der kom jeg som barn og købte frimærker i en butik. Nu kan man åbenbart få andre sager i den lille flække.

Jah, men jeg er ikke sikker på at man stadig kan få frimærker:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman
frddblk skrev, den 1.3.2021 at 23:32:

Hehe....  undskyld at jeg trækker lidt på smilebåndet, men da meget godt klaret at der skulle 7 til 8 gange til med dårlig oplevelser, før at du vælger ikke at komme igen. :mrgreen:

dchvwa-1c29d5dc-b486-43e2-8fc4-b28067b00c9f.thumb.jpg.a1a4f4be94099062e41d2c5e8241b373.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...