otto06 774 Skrevet 24. Februar, 2021 Ja, Alexa i lov på Sydsjælland... Ja, altså - det er ikke til at kende hende fra de ret indbydende billeder på annoncelight... Nu rejser hun om et par dage, så et link bliver lidt ligegyldigt.. Og der ER altså ikke nogen større skade sket hvis I ikke kan finde hende.... hun reklamerer med stort set alt, https://annoncelight.dk/showad/312879 , men bortset fra at hun ikke er til at kende, er der altså ikke meget indlevelse i akten... Kommer ikke igen... Og det er ikke kun fordi hun snart rejser... 4 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frddblk 1145 Skrevet 25. Februar, 2021 Hvordan er det ellers dernede? Det virker lidt som om at de skifter mellem lov og faxe... Eller er det bare mig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
migmanden 714 Skrevet 27. Februar, 2021 Jeg har ingen erfaring med Faxe. Lov er et sted hvor man sjældent får det man betaler for Det er østeuropæiske pinger, uden indlevelse. Jeg har været der 7 -8 gange, med forskellige piger. Jeg kommer ikke igen. Man får kun maskinsex. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
otto06 774 Skrevet 27. Februar, 2021 Nej, det er lidt irriterende at blive gjort opmærksom på at pigerne kun gør det for pengene... Selvfølgelig gør de sgu da det, men nogle gange møder vi heldigvis nogle skønne, dejlige empatiske piger .. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frddblk 1145 Skrevet 1. Marts, 2021 migmanden skrev, den 27.2.2021 at 19:50: Jeg har ingen erfaring med Faxe. Lov er et sted hvor man sjældent får det man betaler for Det er østeuropæiske pinger, uden indlevelse. Jeg har været der 7 -8 gange, med forskellige piger. Jeg kommer ikke igen. Man får kun maskinsex. Hehe.... undskyld at jeg trækker lidt på smilebåndet, men da meget godt klaret at der skulle 7 til 8 gange til med dårlig oplevelser, før at du vælger ikke at komme igen. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
migmanden 714 Skrevet 2. Marts, 2021 frddblk skrev, for 6 timer siden: Hehe.... undskyld at jeg trækker lidt på smilebåndet, men da meget godt klaret at der skulle 7 til 8 gange til med dårlig oplevelser, før at du vælger ikke at komme igen. Nu er et ikke den samme pige og det er heller ikke inden for et år. Tingene udvikler sig og man ved aldrig. Jeg har før set forandring på samme sted med forskellige piger 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HeresJohnny 104 Skrevet 2. Marts, 2021 otto06 skrev, den 24.2.2021 at 16:16: Ja, Alexa i lov på Sydsjælland... Ja, altså - det er ikke til at kende hende fra de ret indbydende billeder på annoncelight... Nu rejser hun om et par dage, så et link bliver lidt ligegyldigt.. Og der ER altså ikke nogen større skade sket hvis I ikke kan finde hende.... hun reklamerer med stort set alt, https://annoncelight.dk/showad/312879 , men bortset fra at hun ikke er til at kende, er der altså ikke meget indlevelse i akten... Kommer ikke igen... Og det er ikke kun fordi hun snart rejser... I Lov tilmed? Hold da op Der kom jeg som barn og købte frimærker i en butik. Nu kan man åbenbart få andre sager i den lille flække. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
otto06 774 Skrevet 2. Marts, 2021 HeresJohnny skrev, for 4 timer siden: I Lov tilmed? Hold da op Der kom jeg som barn og købte frimærker i en butik. Nu kan man åbenbart få andre sager i den lille flække. Jah, men jeg er ikke sikker på at man stadig kan få frimærker 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frddblk 1145 Skrevet 27. Marts, 2021 -Men pludselig sagde hun: Lad pakkerne ligge Nu skal vi frankere, og du skal slikke-. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman Skrevet 28. Marts, 2021 frddblk skrev, den 1.3.2021 at 23:32: Hehe.... undskyld at jeg trækker lidt på smilebåndet, men da meget godt klaret at der skulle 7 til 8 gange til med dårlig oplevelser, før at du vælger ikke at komme igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg