Hop til indhold

Anastasya Aabenraa/Rødekro

Featured Replies

Skrevet

Så fik jeg besøgt Anastasya. https://annoncelight.dk/showad/299784

Det var 800 for en halv time. Hvor man kan vælge alt fra menuen. Stedet er ret diskret i forhold til, hvor det ligger. Personligt møder jeg først op når mørket engang er faldet på.

Det er et stort hus og ser pænt ud. Der er disket op med en masse forfriskninger, som man kan sidde med i en god lænestol, imens man venter på hun bader.

Pigen er 100% hende og smukkere end billederne. Der var ingen hast og hun tager sig god tid og sørger for, at man får hvad man vil have.

Efter og under akten er hun også meget sød, at snakke med. Tøv ikke med, at besøge hende 

5/5 Hun er en af dem vi skal være ekstra søde ved, så hun bliver og kommer igen.

Skrevet

@Holte150 lyder spændende. Var hin iført de lårlange støvler og lak outfit?

Skrevet
  • Author

@7400

Ja hun havde støvlerne på. Hun var hurtigt nøgen, så jeg kan ikke huske tøjet. Men støvlerne var på hele tiden.

Skrevet

Er hun der nu ?

Skrevet

Har overvejet at besøge Clara, Amanda var ok til en hurtig omgang men det er slet ikke samme pige på billederne!

Skrevet

Nej men det er hende. Troede også det var en anden. Så billederne er tunet en smule

Skrevet

Ja det er Amanda, hold jer væk det er det kedeligste knald overhovedet!!!!!

Skrevet
Smeden81 skrev, den 6.3.2021 at 18:40:

Ja det er Amanda, hold jer væk det er det kedeligste knald overhovedet!!!!!

Kan du beskrive mere, hvordan var det kedeligt/dårligt?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.