Guest Grydeskeen Skrevet 24. Februar, 2021 HURAAAA jeg skal testes og så til Bornholm , det må man gerne få “massage”, når man er testet og har mundbind på. Bornholm, Danmark`s nye redlight distrikt. nogle gode anbefalinger på solskins øen ? hvis der er mange som vil med, kan vi se om vi kan få gruppe rabat med båd, bus eller fly. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grydeskeen Skrevet 24. Februar, 2021 (edited) Har lige lavet en søgning, FUCK det er nedtur. Redigeret 24. Februar, 2021 af Grydeskeen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9935 Skrevet 24. Februar, 2021 Grydeskeen skrev, for 8 minutter siden: Har lige lavet en løsning, FUCK det er nedtur. Det er fordi det der med internettet slet ikke er nået til Bornholm. Du må læse i deres lokalsprøjte om der er en dame der har en cigar til salg, eller kigge i vinduerne rundt omkring om der er placeret en pakke sæbe eller et par pyntehunde (kan ikke huske om de skal kigge ud eller ind). 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 24. Februar, 2021 Lauersen skrev, for 4 minutter siden: kan ikke huske om de skal kigge ud eller ind). Ud så er damen gæstfri, med ryggen til gaden, så er sømanden hjemme. Kender du iøvrigt historien bag hundene? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Roger Rabbit Skrevet 24. Februar, 2021 Plejer bornholmerne ikke at rulle pigerne i tjære og fjer, inden de ryger retur til Sjælland? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grydeskeen Skrevet 24. Februar, 2021 Roger Rabbit skrev, for 3 minutter siden: Plejer bornholmerne ikke at rulle pigerne i tjære og fjer, inden de ryger retur til Sjælland? Så kan jeg godt forstå der ikke er nogen piger der på øen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OldGentlemann 1677 Skrevet 24. Februar, 2021 (edited) Roger Rabbit skrev, for 7 minutter siden: Plejer bornholmerne ikke at rulle pigerne i tjære og fjer, inden de ryger retur til Sjælland? Ha ha, det et næsten rigtigt. Der blev etableret et døgn-overvågnings-beredskab ved den eneste massageklinik jeg har hørt om derover. Det bestod mest af konerne imens mændene sad hjemme og ærgrede sig Redigeret 24. Februar, 2021 af OldGentlemann 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pan pan 3 Skrevet 24. Februar, 2021 På Bornholm er de fleste sild røget:-) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9935 Skrevet 24. Februar, 2021 Aarhuselsker skrev, for 31 minutter siden: Ud så er damen gæstfri, med ryggen til gaden, så er sømanden hjemme. Kender du iøvrigt historien bag hundene? Ifølge DRs hjemmeside er det bare en skrøne, da alle i lokalsamfundet jo godt ved om sømanden er hjemme eller ej, men man har jo før hørt om at kunsten inspirerer livet (og omvendt). https://www.dr.dk/nyheder/kultur/historie/fem-steder-dansk-soefartskultur-forsvinder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 24. Februar, 2021 Lauersen skrev, for 9 minutter siden: Ifølge DRs hjemmeside er det bare en skrøne, da alle i lokalsamfundet jo godt ved om sømanden er hjemme eller ej, men man har jo før hørt om at kunsten inspirerer livet (og omvendt). https://www.dr.dk/nyheder/kultur/historie/fem-steder-dansk-soefartskultur-forsvinder Der er DR altså lidt gal på den. I Ærøskøbing er der næsten hunde i alle vinduer. De bliver vendt som jeg beskrev - eller rettere, blev. Jeg har levet i mange perioder i Ærøskøbing og kendte mange af de gamle. Naturligvis bandt de da en knægt noget på ærmet, hvis du kunne se deres snit til det, men det er ikke sandsynligt at alle havde den samme historie, krydret med lidt beretninger fra dengang de købte hundene Selvfølgelig vidste man godt at manden var på langtur, men hundene signaliserede om kvinden havde lyst og mulighed for besøg. Mændene vidste godt hvad kvinderne foretog sig, og kvinderne hvad manden lavede, i fremmed havn. Mange sømænd anløb engelske havne og lidt af hyren blev brugt på besøg hos damer at det lette kavaleri. Det var forbudt at sælge seksuelle ydelser, men man måtte gerne knalde en dame og så købe en hund af hende. Hundene har ikke den store værdi, andet end affektionsværdien. De blev lavet i meget stort antal i en del varianter, men der var masseproduceret porcelæn, ikke Stafforshire Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 24. Februar, 2021 Citat Bornholm Jeg vil tro, at på mandag er vi mange, der vil søge på AL og Bornholm. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anonym bruger 318 Skrevet 24. Februar, 2021 Bornholm! Det er der vel ingen grund til, man kan da få både massage og sex alle vegne. Udvalget er lidt mindre og måske meget mindre for de nye brugere, men os gamle hunde har jo gode trænede næser der kan dufte en gp på lang afstand, de fleste af os har også lært at det ikke gavner at stå og gø ude på gadehjørnet, hunden i vinduet sladrer heller ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ZEUS 1607 Skrevet 24. Februar, 2021 Sørgeligt men sandt. Forstår stadig ikke at der er nogle flere der bijober på Bornholm. Bor trods alt omkring 40.000 mennesker, plus vel dobbelte om sommeren når der er turister. Så burde være et stort marked. Og let marked, der ikke som andre steder er stor konkurrence blandt GP´erne. Ser man antal GP´ere i Danmark så skulle der arbejde mellem 25 og 35 på Bornholm. Men er et rundt nul. I perioder måske en enkelt herover for et kort visit. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thecabel Skrevet 24. Februar, 2021 Udvalget er begrænset helt sikkert. Alle ved hvad alle laver i et lille samfund. Vi lever med det hver dag og godt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ZEUS 1607 Skrevet 24. Februar, 2021 (edited) Thecabel skrev, 1 time siden: Udvalget er begrænset helt sikkert. Alle ved hvad alle laver i et lille samfund. Vi lever med det hver dag og godt Er en myte. Tvivler på de 40.000 indbyggere ved hvad alle laver, og end kender dem. Men ja ingen lokale der ville turde det på øen, da bange for at blive genkendt. Ligesom flere GP´ere pendler til eller fra Sjælland og Jylland, da ikke så gerne ville risikere de lukkende en kunde ind som viste sig at var deres far Redigeret 24. Februar, 2021 af ZEUS Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 25. Februar, 2021 Grydeskeen skrev, for 19 timer siden: HURAAAA jeg skal testes og så til Bornholm , det må man gerne få “massage”, når man er testet og har mundbind på. Bornholm, Danmark`s nye redlight distrikt. nogle gode anbefalinger på solskins øen ? hvis der er mange som vil med, kan vi se om vi kan få gruppe rabat med båd, bus eller fly. Når vi nu på mandag, alle tager til Bornholm, skal vi måske selv have piger med her fra Jylland. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rolias 537 Skrevet 25. Februar, 2021 Jeg syntes jævnligt jeg har set pigeannoncer på Bornholm. Har desværre inden links pt men Sara ca 28 (som jeg husker det) tager tit til Bornholm. Nogle jyske kvinder (bl.a.Cheri...) og en anden, den ene af dem står der Bornholm i hendes profilnavn, Foxy så kan man mene hvad man vil eller ej og Tanja 40++ fra Amager flyttede til Bornholm fot nogle år siden sikkert altid aktiv og reklamere on/off bare hvad jeg lige kunne komme på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kammerherre Skrevet 25. Februar, 2021 Hvis det ikke er til at opdrive kvinder på Bornholm kan vi lige så godt sælge Bornholm til Sverige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 1. Marts, 2021 Så blev det Mandag, men slet ingen annoncer på AL- Bornholm. Så skal vi afsted, kræver det vi selv har piger med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2259 Skrevet 1. Marts, 2021 Så kan man jo nok sige, at Bornholm lever op til "Klippeøen". GENÅBNING Det er indtil videre kun på Bornholm, at frisørerne igen må tage imod kunder. Hos frisøren Salon Bell i Rønne er det med glæde og en smule nervøsitet, at der mandag bliver genåbnet. Det fortæller indehaver Henriette Bell, der oplyser, at der er fuldt booket den næste måned frem. – Vi er oppe på omkring en måneds tid, før der er ledige tider. Vi kan måske presse en enkelt herre ind, men vi skal også have tid til at puste selv en gang imellem, siger hun. Henriette Bell er også oldermand for Bornholms Frisørlaug. Hun fortæller, at frisørerne rundtomkring på øen har fået enkelte henvendelser fra københavnere, der vil have styr på frisuren. Men når frisørerne fortæller, at der er op mod en måneds ventetid, trækker de fleste følehornene til sig. – Der er enkelte, der har kontaktet frisører rundtomkring på øen. Jeg tror, at mange af dem har forbindelse til øen i forvejen. Jeg tror ikke, at vi får decideret frisørturister, siger Henriette Bell. Hun siger videre, at frisørerne også prioriterer deres egne faste kunder, og derfor har de ikke særlig grund til at gøre plads i stolen til københavnere. Henriette Bell forventer, at hun det næste stykke tid skal arbejde omkring ti timer om dagen for at følge med efterspørgslen. Hun regner ikke med, at coronareglerne giver problemer, da kunderne bliver kontaktet på forhånd, så de ved, hvad der forventes af dem, før de sætter sig i stolen - herunder en negativ coronatest eller et færdiggjort vaccineforløb. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rolias 537 Skrevet 14. Marts, 2021 Så er der bid igen Bornholm 5019 6312 - Annoncelight Bornholm 5019 6312 i dag kl. 12:06 Hej, Mød søde Sara. 27/70/E-skål, skulderlangt mørkt hår og kvindelige former, ægte e-skål, kønt ansigt. Tilbyder 'ægte kærestesex' og alle blide former. 30 min 900kr, 60 min 1500kr, 2 ... Læs mere Sara:) Bornholm Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg