Hop til indhold

Fynske freja

Featured Replies

Skrevet

Hej folkens, 

jeg har idag været forbi https://annoncelight.dk/showad/302766 og sikke en dejlig overraskelse, indlevende glad og sød, med kiloerne rigtig fordelt på en meget sexet krop. Alt er med kondom og ingen kys (pga Corona) jeg er altid rimelig forbeholden når det er sådan men fik ikke spurgt om disse ting inden jeg ankom, vil så sige at jeg ikke lagde mærke til det i kampens hede, dog havde jeg virkelig lyst til at kysse hende, men det var der egentlig også noget pirrende i at jeg ikke måtte. Alt i alt en rigtig dejlig oplevelse og lækker dejlig kvinde. Kan kun anbefale hende hvis man er til en Milf med kurver og store bryster. 
jeg bliver selv testet for Corona to gange om ugen, det gør hun også, så det var dejligt på den måde at man ikke skulle tænke på det for en stund.. 

god dag derude. 

Skrevet

"fynske"-Freja i Slagelse??? hvor besøgte du hende? 

Derud undre det mig at man skriver både K-skål og storbarmet uden at vise det på et billede. kan du bekræfte at vi snakker k-skål eller er de som alt andet herinde overdrevet? 

Skrevet

Jeg besøgte hende i Slagelse, 

Om det var en K skål ved jeg altså ikke:-) de var store og større en min hånd kunne nå om,  og jeg har pænt store hænder:-) 

Syntes du skal spørge hende, hun er helt sikkert til at snakke med og virker oprigtig og ærlig. 

• 4 months later...
Skrevet
( o Y o ) + XXL skrev, den 24.2.2021 at 15:52:

"fynske"-Freja i Slagelse??? hvor besøgte du hende? 

Derud undre det mig at man skriver både K-skål og storbarmet uden at vise det på et billede. kan du bekræfte at vi snakker k-skål eller er de som alt andet herinde overdrevet? 

Ved det er et gammelt indlæg, men når der skrives J, K, L ,M  eller N+... skal de gerne være på et par kg + stykket.. Altså skal hun ikke kunne dække brystet med sin hånd. Der er desværre mange der overdriver med alfabetets hierarki.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.