Hop til indhold
Guest Rust in Peace

Hvad der ligger bag din fetish?

Recommended Posts

Rust in Peace skrev, for 12 timer siden:

Lidt interessant - jeg kan tændes af et flot hår, flotte bryster, en god røv, et frækt smil, flotte tænder, købt ansigt, flotte ben og en sexet mave... men fødder??  Altså lidt sjovt, hvordan vi som mænd kan tændes af så vidt forskellige ting og udseender. 
Hvordan ser en lækker fod ud?

Tjaa.. Hvordan ser en lækker fod ud?

Prøv at google Caroline Fleming feet.

Det er en lækker fod. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Super spændende tråd.

Analsex handler for man giver i højgrad om Dominans og for nogle få også om sadisme er min oplevelse og så bliver det tit også til underkastelse og masochisme.

Et BJ hvor modtageren sider på en stol og giverne på gulvet forand kommer i højgrad til at handle om D/s 

S/m handler i min verden helt kort om legen med smerte og kontrol, rigtig man toppe handler det om at ha kontolen og for bunden om at miste kontrollen det er ca det samme med Bondage 

Jeg kender nogle stykker der er voksen babyer og det lyder klart til at det handler om manglende omsorg i de første år.
og jeg tro det gælder for hele DDlg 

At tænde på fødder handler tror jeg også om Dominans og underkastelse.

Ja der er mangle muligheder  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Min fetish er helt sikkert kvinder i læder + støvler.

Tilbage i min ungdom ude på landet i 70'erne havde naboen en datter (Jonna) som var 6-7 år ældre end jeg (har været omkring de 13 dengang). Hun var høj og slank men langt mørkt hår. Hun gik næsten altid i stramme jeans, støvler til op under knæene og så en lille lækker skindjakke. Både støvler og jakker havde hun i mange forskellige farver :) 

En dag var hun på besøg hos min storesøster og en af hendes jakker lå i gangen - jeg måtte bare røre, snuse og smage på den - det fik godt nok lillebror op og stå. Hun var noget af en vildbasse og en gang hun var der, kunne jeg ikke forstå hvorfor hendes lækre grønne skindlakke var plettet - forklaringen hørte jeg gennem døren, hun havde været på den lokale kro/hotel og på et af værelserne havde drengene fra byens knallertbande fået lov til at tage for sig af retterne - de måtte bare ikke komme i hende, derfor pletterne på jakken...... Jeg var bare solgt

At hun var en lysten ung dame fandt vi ud af et par år senere da min fætter købte et weekendsex, hvor der var en billedserie med hende - i fuld action.

Da vi flyttede fra landet og ind til byen så jeg hende ikke mere - men hun vakte min interesse for kvinder i læder og støvler. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

I mine unge år (20erne) var det preteen og tøser i den tidlige pubertet. Tror dette skyldes at jeg aldrig fik sex i mine teen år. Så fik aldrig rørt de spæde ung pige bryster. Den lyst er heldigvis aftaget. 

Nu er det nok at min tøs sluger min portion. Nok fordi jeg mangler hendes sande bekræftelse. Så simpelt.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rust in Peace skrev, den 23.2.2021 at 23:18:

Mon du lige som jeg har haft gang i lommefilosofien, og analyseret, hvilke psykiske træk der ligger bag din fetish? Hvis du har - så kom gerne med dit bud her i tråden. 

Mit første bud går på unge og petite piger. Jeg har selv været der, omend min præferencer har ændret sig med alderen. Jeg er dog ikke i tvivl om, at denne præference skyldes manglende selvtillid i sengen  - og/eller en tvivl om, hvorvidt “udstyret” er stort nok. De unge og petite piger får dig til at føle dig som mere mand og kan give dig mere selvværd i agten. Jo mere selvsikker du bliver, jo mere modspil vil du kunne tåle - også fra de ældre og mere erfarne kvinder. 

Analsex - tænder mig stadig vildt i dag, men hvorfor? Det er jo ikke fordi følelsen er meget anderledes end 1’eren når først der er gået et par minutter. Men måske kombinationen af at nyde synet af en god røv og så også trænge ind i den - og det lille sadistiske element, at man som mand har fuld kontrol over kvinden i den situation. Og det psykologiske træk bag det?? Tja - jeg tænker stadig.

Blow med CIM/slug... Udover det dejlige ved at der ikke stoppes lige midt i legen, så er der uden tvivl også et element af dominans/underlastelse i dette; at hvis kvinden vil sluge vores sperm, så forguder kvinden os og underkaster sig fuldt ud. Og så er vi igen ovre i noget med at få pudset  vores ego og selvtillid af. Det er jo altid dejligt.

Se - det var mine fetish’er. Kom gerne med din lommefilosofi.

Jeg er selv BDSM dyrker og fetishist :)

Jeg tænder på at mænd onanerer med gennemsigtige kunstige fisser (sexlegetøj generelt) og jeg tænder på onani i sorte håndværker bukser og bi-sex mellem mænd :)

btw, jeg har en 90M skål, så du siger da bare til ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Rust in Peace
Lille-kid skrev, den 9.3.2021 at 23:15:

Jeg er selv BDSM dyrker og fetishist :)

Jeg tænder på at mænd onanerer med gennemsigtige kunstige fisser (sexlegetøj generelt) og jeg tænder på onani i sorte håndværker bukser og bi-sex mellem mænd :)

btw, jeg har en 90M skål, så du siger da bare til ;)

90M... vidste slet ikke at det fandtes??  Gad vide, hvordan det ser ud.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Rust in Peace

@Lille-kid - nå, billederne blev slettet af Adm, men tak for kigget mens det varede. Og jeg er nu slet ikke i tvivl om at der er en del mænd der netop har dem som deres fetish B) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er vild med urinsex, tanken om at ligge under kvinden. Hun har overtaget og kan berige dig med sine safter/dråber. 
Så giver det ofte den side gevinst at nyde fissen bagefter ved at slikke og sutte den ren. Helst en med fyldige skamlæber og hår på venusbjerget.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Hobrofyr

Tror min fetish kommer af at det ser frækt ud og føles frækt og lækkert. Nemlig at kvinden ligger på ryggen med hovedet ude over sengekanten mens hun sutter mig dybt mens jeg ælter hendes store bryster indtil jeg kommer dybt i halsen på hende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Meget interessant spørgsmål, som jeg gerne vil svare på og give mit perspektiv til.

Inden jeg går i dybden med mit perspektiv til det, så vil jeg gerne sige, at min holdning til den her hobby er, at dem som gør det, de gør det af en grund.(mig selv inkluderet) Der må være en helt særlig årsag til, at man bliver tiltrukket ind i det her univers. Om man vil stå ved det eller ej. Her er årsager, jeg har ridset op fra hoften, og som også har præget mit initiativ til at gå ind i det her univers:

1. Tilgængelighed og diskretion.
  2. Lækre piger end du finder i byen/på tinder.
  3. Seksuelle fantasier, som du ikke får andre steder.
  4. Corona situationen, der begrænser livet generelt.
  5. Høj liderlighed.
  6. Følelsesmæssig utilstrækkelighed for et rigtigt forhold.

Jeg taler kun for mig selv. Men for mig er det en kombi af dem alle 6.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Det der ligger bag min fetish, er flere ting. Dels at corona gør det besværligt at møde mennesker som i "gamle dage" i byen eller på tinder (dog stadig til dels). Dels at tanken om, at det er LANGT nemmere at finde en glædespige, som præcis opfylder ens behov fysisk og prismæssigt end det er i byen.

Så er der også nogle minusser. Personligt synes jeg det er virkelig kedeligt at kneppe med kondon. Bevares jeg ved godt pigerne lever af det, men stadig det tænder mig bare ikke lige så voldsom, som det gør uden. Det er os kedeligt, at man med nogen ikke kan være ligeså vild, som man gerne vil. Grænsehensynet skal overholdes, hvilket til tider er irriterende, fordi man er der jo for at man selv skal have en god stund. 
Så er der tidsparameteret, som også er belastene til tider, jeg kan ikke komme på kommando og hvis en glædespige forventer det af mig, så er jeg væk igen.
Så er der også udeblivelse af forhistorie sammen. Jo man har skrevet sammen, men det er også det. Ingen dates, cafe, biograf, dinner eller skole whatever. Med andre ord forspillet mangler. 
Jeg kan faktisk mærke nu, når jeg skriver om mine refleksioner, så går det ind og røre mig lidt i nerverne, fordi det er meget personligt. Nå jeg fortsætter.

Det, der ligger bag min fetish, er der flere grunde til:

1. Eroguide er en substitut, der kan opfylde et seksuelt behov jeg har, som onani har gjort i flere år op til.
  2. Så er der Corona, som begrænser samfundet af sundhedshensynet.
  3. Jeg er single og lige er flyttet til Odense.
  4. Eroguide er nemt at bruge og lave meets, diskretion.
  5. Pigerne er forholdsvist lækre og dejlige at se på, har no-luck på tinder (jeg vil ikke sige, jeg er grim, men nok nærmere en goodlooking loser) 
  6. Man kan få opfyldt nogle fantasier. (Fx har jeg en fantasi om, at lege med chokolade sovs over et par meget store unge bryster, det kan jeg sku da nu pga. Eroguide. Noget jeg i øvrig glæder mig helt sindsygt til at prøve, bare tanken om det faktisk.. haha det blir godt, forhåbelig os for hende.)

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Hvis jeg skal gå lidt dybere ned i det for mit vedkommende, omkring hvorfor jeg gør det her, så er svaret langt, komplekst og meget personligt.
Men lad os nu se. Jeg gør det vel fordi jeg aldrig har været forelsket før. Jeg er i midt tyverne og snart færdig på studiet, men dog aldrig haft en rigtig kæreste. Så det tyder på, at mit problem vel er nærhed og at lukke folk ind. Det kommer sig af en svær barndom hvor omsorg og kærlighed i stort omfang var væk. Dog ikke helt vildt stort. 
Det kommer nok også af, at jeg aldrig har kendt min far, på trods af ham og min mor var sammen indtil 7. klasse. Det er vanskeligt at forklare kort, men han arbejdede meget og forsømte mig rigtig, rigtig meget, og han havde et eksplosivt temperament, som vi fik at opleve allerede fra 6 års alderen. Den frygt kan altså sætte sig, og det gjorde den hos mig.

Samtidig med dette om min far, så gjorde han også, at jeg blev meget usikker på mig selv og mine værdier. Meget af min opvækst har drejet sig om gaming, isolation, fodbold, få venner og manglende udvikling af et sundt følelsesliv og en stærk og etableret selvrespekt. 
I dag snakker vi ikke sammen, men jeg har givet udtryk for mine følelser omkring ham og hans rolle i min opvækst via et brev, hvilket var rart og trist, men stadigt føltes det rigtigt og nødvendigt. 

Okay den blev heldigvis ikke så lang igen. Men det er altså mit perspektiv på det. Og selvfølgelig kan den uddybes.

Best Gohappy

Redigeret af Gohappy

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...