Hop til indhold

Recommended Posts

Hej de herrer 

Så har jeg været ude og leje igen. Havde nogen møder i byen i dag og havde meget lyst til lidt frækt og en smuk kvinde. Bruge lidt tid i går søgte rundt faldt over Molly lave en aftale med hinde ok næmt. 

Da jeg var kommet fra til adressen var hun lidt sløv med præside detalger var lige hved at gå igen da sms kom med de sidste detaljer.

Kom på til Molly wow hun var lidt højere en jeg havde regnet med, flot tøs og lange flotte stænger og en gude lækker røv 10/10  og hun det autfit på jeg havde bet om så lidt læder agtig noger det så rigtig lække ud. et hurtig bad og in til molly hvor vi stod og kysse lidt stille og roligt mens hvor hener glider rundt på hinandes kroppe og jo mere vi bække blev tændt jo vile og mere ophidset blev kys, fik et ståend bj vide over i segen mere i en 69 hvor jeg var øverst efter lidt tid må jeg sq lige rigrig slikke hinde, det tænder mig helt vildt at se og mærk at hun godt kan lidt det og det kume hun rat sikke på hun kom menst en gang, vi var klart bække meget tænte og lider, hun vil havde min pik sagde hun og jeg fik en vild lider og dejlig ride tur hvor hun også kom. Jeg smed hinde om på ryggen hvor hun fik den hårdt og fuck det kunne hun godt lig nå ja det kunde jeg også så meget at jeg glemte at få teste hinde bagfra det må blive næste gang få jeg kommme 120% sikke til bage.

Hun er ikke så godt til engelsk men hun er god til at bruge en translade på mobil så men kan godt snakke men hinde. Jeg syntes hun er sød og let til at få til at grine

Så Molly Du er klart i min top 3
 

Hilsen ham den orblinde.
og tak til alle jer der kæmper jeg igen og støtter op nå jeg glemme at sige jeg er ord spasser.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har prøvet at kontakte hende et par gange, både på SMS og WhatsApp, desværre uden held. 
Til hendes forsvar, skal det siges at jeg forsøgte at ringe hende op et par dage efter 2. besked, da jeg havde glemt hendes “no call” regel fra annoncen. 
Men alligevel, nogle der har gode råd?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 69manden
JonDo skrev, for 20 timer siden:

Hej de herrer 

Så har jeg været ude og leje igen. Havde nogen møder i byen i dag og havde meget lyst til lidt frækt og en smuk kvinde. Bruge lidt tid i går søgte rundt faldt over Molly lave en aftale med hinde ok næmt. 

Da jeg var kommet fra til adressen var hun lidt sløv med præside detalger var lige hved at gå igen da sms kom med de sidste detaljer.

Kom på til Molly wow hun var lidt højere en jeg havde regnet med, flot tøs og lange flotte stænger og en gude lækker røv 10/10  og hun det autfit på jeg havde bet om så lidt læder agtig noger det så rigtig lække ud. et hurtig bad og in til molly hvor vi stod og kysse lidt stille og roligt mens hvor hener glider rundt på hinandes kroppe og jo mere vi bække blev tændt jo vile og mere ophidset blev kys, fik et ståend bj vide over i segen mere i en 69 hvor jeg var øverst efter lidt tid må jeg sq lige rigrig slikke hinde, det tænder mig helt vildt at se og mærk at hun godt kan lidt det og det kume hun rat sikke på hun kom menst en gang, vi var klart bække meget tænte og lider, hun vil havde min pik sagde hun og jeg fik en vild lider og dejlig ride tur hvor hun også kom. Jeg smed hinde om på ryggen hvor hun fik den hårdt og fuck det kunne hun godt lig nå ja det kunde jeg også så meget at jeg glemte at få teste hinde bagfra det må blive næste gang få jeg kommme 120% sikke til bage.

Hun er ikke så godt til engelsk men hun er god til at bruge en translade på mobil så men kan godt snakke men hinde. Jeg syntes hun er sød og let til at få til at grine

Så Molly Du er klart i min top 3
 

Hilsen ham den orblinde.
og tak til alle jer der kæmper jeg igen og støtter op nå jeg glemme at sige jeg er ord spasser.

 

Jamen ham, den ordblinde, det er helt sikkert og udemærket, at være ordblind, du skal huske på at det er ikke en sygdom, af nogen art eller lignende, det kan man sagtens rette op på, har selv været det, gik på efterskole for ordblindhed og er nu helt fri ,der er mange hjælpemidler til det, som er en god løsning, både fra kommunen og på skoler, man skal bare oplyse det selv.. Og jeg håber på at du ikke bliver mobbet eller svinet til af nogle af dine venner eller profiler herpå siden og andre steder. Jeg ønsker dig held og lykke med det hele og for fremtiden..

Hilsen fra

Manden på 43, som har været ordblind.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
EnFyrFraKBH skrev, for 4 timer siden:

Jeg har prøvet at kontakte hende et par gange, både på SMS og WhatsApp, desværre uden held. 
Til hendes forsvar, skal det siges at jeg forsøgte at ringe hende op et par dage efter 2. besked, da jeg havde glemt hendes “no call” regel fra annoncen. 
Men alligevel, nogle der har gode råd?

Jeg hved hun tager hjem søndag. Jeg havde ikke problemer med at få svar fra hinde.

Men har prøve ander hvor pigens sms ikke komme frem til min mobil. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JonDo skrev, for 1 time siden:

Jeg hved hun tager hjem søndag. Jeg havde ikke problemer med at få svar fra hinde.

Men har prøve ander hvor pigens sms ikke komme frem til min mobil. 

 

Jeg tror desværre ikke at det har noget at gøre med at jeg ikke modtager beskederne fra hende, da det både er på SMS og jeg kan se at hun har set beskeden på WhatsApp også, men ellers tak for hjælpen:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er ret sikker på at hun ikke selv læser og besvarer beskeder. Da jeg havde kontakt bestilte jeg bare 30min, men blev spurgt om ikke jeg ville have noget ekstra med? Et bad sammen til 100kr ekstra måske?

Det takkede jeg ja til, men da jeg betalte Molly blev hun totalt forvirret over at jeg gave hende 100kr mere.

Hendes engelsk er ikke ret godt, men der bliver besvaret sms på rigtig fint skriftligt engelsk.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde den udsøgte fornøjelse at mødes med Molly her til eftermiddag - inspireret at nogle af de flotte anmeldelser.

Hun svarede ret hurtigt, og bekræftede at hun kunne på det ønskede tidspunkt. Tonen i beskedderne var varm og kærlig, og det var en god start at hun er generøs med diverse emojis, det giver ligesom følelsen af at hun "godt gider". Vi aftalte 45 min gfe oplevelse til 1200 kr. Hun spurgte i beskedderne om jeg var interesseret i nogle xtras, og jeg bad om fælles shower og cum in face - ialt kr 1600. Jeg spurgte også om hun ville modtage mig i hverdagstøj, feks jeans og trøje, og det svarede hun "no problem" til.

Hun åbnede til aftalt tid, men tog imod mig i undertøj og en let kåbe...så enten havde hun glemt det med jeans etc, eller også havde den, der svarer for hende, glemt at sige det. Jeg valgte bare at gå med flowet, og bad hende ikke om at tage jeans mv på :-) Dog var hun helt klar over at vi tog bad sammen, og også cum in face senere, så det var super.

Molly er en vanvittigt lækker, spændstig og sprød pige - og hun virker til at have et dejligt, let, lattermildt og feminint sind, så jeg nød hende i den grad, både hendes krop og hendes væremåde. Hun virker på mig som en top professionel, ment sådan at hun er smilende med på den værste, men lader heller ikke som om at hun er blevet forelsket :-)

Virkelig virkelig lækker pige, super sød - hende tror jeg at jeg vil besøge igen.

Iøvrigt ser jeg at nogle i denne tråd har skrevet at hun snart tager videre, da jeg spurgte hende, sagde hun at hun vil være i Danmark 3 uger mere, og iløbet af de 3 uger også vil være et par dage i Odense. Vi må se :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Where in Cph is she? Also in other reviews it was clear her English is not good. So the telephone lady is the emoji queen hahaha

Redigeret af meUsex

Del dette indlæg


Link til indlæg
meUsex skrev, for 2 timer siden:

Where in Cph is she? Also in other reviews it was clear her English is not good. So the telephone lady is the emoji queen hahaha

When I saw her today, she was in Frederiksberg. her english is not very good, but there is enough to get by.. one of the txt messages i received was in polish, but then she quickly sent it in english, so probably using a translation app.

Del dette indlæg


Link til indlæg
69manden skrev, den 24.2.2021 at 13:32:

Jamen ham, den ordblinde, det er helt sikkert og udemærket, at være ordblind, du skal huske på at det er ikke en sygdom, af nogen art eller lignende, det kan man sagtens rette op på, har selv været det, gik på efterskole for ordblindhed og er nu helt fri ,der er mange hjælpemidler til det, som er en god løsning, både fra kommunen og på skoler, man skal bare oplyse det selv.. Og jeg håber på at du ikke bliver mobbet eller svinet til af nogle af dine venner eller profiler herpå siden og andre steder. Jeg ønsker dig held og lykke med det hele og for fremtiden..

Hilsen fra

Manden på 43, som har været ordblind.

 

Så hvad du nok også der er flere former for ordblinde  ja der er og der kan træne sig ud af det og ander der ikke kan.

Hilsen han der gør sit bedste. Få at dele min oplevelse men dem har lyst.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ps. For mig ville jeg helst læse om jer opleves med alle de dejig piger.
Alt det andt fnider gider jeg ikke brige min tid på...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...