Hop til indhold
Erhvervsmand1

Tilfredsstille sugar Babe - slikke

Recommended Posts

Hej

Jeg er stødt på nogle profiler, der tilbyder et anderledes arrangement end jeg ellers havde i tankerne når jeg søger efter babes: De vil lægge krop til at jeg slikker dem. Formodentlig med henblik på at jeg slikker dem til orgasme. 

Nogen af jer, det har prøvet dette. Hvad er going rate? Hvad ville i gøre anderledes.

Er blevet tilbudt at jeg må onanere efterfølgende, så i bund og grund en passiv pige 

Håber på lidt kommentarer. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Erhvervsmand1 skrev, for 28 minutter siden:

Er blevet tilbudt at jeg må onanere efterfølgende, så i bund og grund en passiv pige 

Hvorfor ikke onanere imens? Læg dig på ryggen og lad pigen sidde ovenpå med fissen ud for din tunge - så kan du spille den af imens i dit eget tempo - bare lidt surt når pigen bliver sur over man skyder dem op ad ryggen ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 6 minutter siden:

Hvorfor ikke onanere imens? Læg dig på ryggen og lad pigen sidde ovenpå med fissen ud for din tunge - så kan du spille den af imens i dit eget tempo - bare lidt surt når pigen bliver sur over man skyder dem op ad ryggen ;-)

Hende der lagde ud var faktisk lidt specifik om at hun ville først have at jeg onanerede til sidst. Fokus på hende tænker jeg. 

Men ellers god pointe

Del dette indlæg


Link til indlæg

Uden briller på ser jeg, det formodentlig er den rare FACESITTING - herligt, at en mø får orgasme - jeg havde nær sagt - for alle pengene - god idé dog - så må en anden klare den dygtige penetration

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bred Smag skrev, for 1 minut siden:

Hvorfor ikke? Personligt er jeg vild med det arrangement, som et lækkert alternativ til så meget andet.

Du må gerne sende dem i min retning ;-)

Tak. Jeg tager nok turen selv :-)

Håber på din forståelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fedt koncept  "Hej du må gerne slikke min fisse mod betaling.  Bagefter kan du så onanere - Den sidste del er gratis"   :D 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Erhvervsmand1 skrev, for 1 minut siden:

Hende der lagde ud var faktisk lidt specifik om at hun ville først have at jeg onanerede til sidst. Fokus på hende tænker jeg. 

Men ellers god pointe

Min erfaring med amatørpiger er at gør du dit arbejde grundigt (slik hende til et par orgasmer) så beder hun altså selv om at gå videre med tingene. Jeg plejer altid at bruge den time det nu kan tage at slikke, sutte og forkæle hendes mis til mere end en orgasme gør at de selv får lyst. Husk også at slikke hendes numse ekstra grundigt (og naturligvis nænsomt), så ender jeg da normalt også med at få lov til analsex....

Leg ikke med dig selv imens, gør dit arbejde ordentligt og så får du nok også lov til mere....

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja der må jeg også lige melde min nysgerrighed som den slikke fetishist jeg er :-)

Specielt er jeg lidt nysgerrig efter hvad prisen mon er?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Afklaretmand skrev, for 1 minut siden:

Tilslutter mig, brødre - meget gerne links - selv foreslår jeg altid denne variant i min intro til baben - dog med interesse for penetration

Din så mange andre herinde venter jeg lige med link til jeg selv har fået nok - GP deler jeg gerne SB er jeg lidt mere tilbageholdende med at dele

Del dette indlæg


Link til indlæg

Forståeligt - hehe sporten er vel også på sådan en abonnementsside, at man opsøger de kære gudinder selv - facesitting og så øvrigt er de fleste med på

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kenderen
Jernsvinet skrev, 1 time siden:

Hvorfor ikke onanere imens? Læg dig på ryggen og lad pigen sidde ovenpå med fissen ud for din tunge - så kan du spille den af imens i dit eget tempo - bare lidt surt når pigen bliver sur over man skyder dem op ad ryggen ;-)

vend hende om :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Erhvervsmand1 skrev, 1 time siden:

Tak for gode kommentarer. Jeg skal give jer en update når jeg har været sammen med hende 

Efter min mening ville det ikke være prisen værd, hun får i sidste ende mere ud af det end du gør, medmindre du selvfølgelig er til den slags. Jeg ville dog se om du kan overtale hende til at onanere imens, vil jeg klart anbefale.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammel rotte skrev, for 29 minutter siden:

Bare et enkelt spørgsmål som undre mig lidt - tag det ikke ilde op. Men, er I ikke bekymret for hvad man evt. kan "få med hjem" ved at slikke pigerne?

Joh ind imellem. Det værste er, hvis det er en pige der knepper uden og du risikerer at få en anden mands arvemasse i munden. Ellers er det ikke det værste du kan gøre. Spyt er faktisk en dygtig dræber af visse vira og bakterier ....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gabel skrev, den 24.2.2021 at 21:57:

Er jeg den eneste der ikke kan se nogen form for link i denne tråd? 

Ja det er der ikke fordi TS gerne vil have hende for sig selv lidt endnu før han evt giver et lidt i fremtiden. ^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg
SnowmanDK skrev, den 5.3.2021 at 14:43:

Ja hun er for real!

Spændende - er det en god oplevelse og værd at bruge tiden på at forsøge sig...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...