Hop til indhold

Recommended Posts

Hun har også været på Sugardate, hvor jeg skrev med hende, men de svar der kommer er nærmest automat svar, der helt tydeligt viser, at hun ikke har læst den mail, hun svare på.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Glem det, når du får et svar, beder hun dig, om at skrive til hende via et link til en anden betalingsside,  hun er fake

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cippo skrev, den 23.2.2021 at 10:28:

Glem det, når du får et svar, beder hun dig, om at skrive til hende via et link til en anden betalingsside,  hun er fake

Har haft præcis den samme oplevelse med odensedomina eller Laila som hun kalder sig i det svar man får

en skam at nogen (Swipe?) sætter det iværk, og på den måde miskrediterer de seriøse dominaer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt enig Anni!

Begge steder FÅR du rent faktisk noget for pengene.
Jeg har været begge steder, så det er egen erfaring der taler.

Hvilket af de to steder der er bedst?
Aner det ikke, det afhænger af hvad man er til og hvordan ens kemi med pigerne er.
- Men: Begge steder er det professionelle der VED hvad de laver.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasselas
madame-anni skrev, den 5.3.2021 at 11:59:

Vælg dog et ordentligt sted og en seriøs Domina. Der findes 2 super gode steder i Odense. Villabella på Tolderlundsvej ogmit eget sted Club Walk The Dog i Dronningensgade 48.

Jeg har været på Tolderlundsvej og har kun godt at sige. Den smukke Madame Anni har jeg til gode, men jeg tænder vildt på dit frække og modne look. Vi må håbe, at vi snart kan muntre og fornøje os uden begrænsninger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...