Hop til indhold

Anne Grethe går amok.....

Featured Replies

Skrevet

Nu går det ikke altid så godt med at huske.. det må være ham den der tysker, der går og gemmer mine ting.. kan ikke helt huske hvad han hedder.. Alzenheimers eller sådan noget....

.... så kan ikke huske om vi tidligere herinde i fælles kor er blevet foragede, forundrede og underholdt af denne pige, der uden at gå hen og blive nedladende i spoget vist roligt kan betegnes som en der.. hmmm.. har lidt svært ved at styre sit temperament.... og.. hmmm. godt kan lide at høre sig selv tale:

http://www.youtube.com/watch?v=bwK-AM08g2M

Heldigvis kan Klaus Riskjær sige det eneste rigtige til damen i dette klip - jeg citerer "Nu må du holde din kæft og lade mig tale ud":

https://www.youtube.com/watch?v=bwK-AM08g2M

Go' dag fra aben

Skrevet

Anne Grethe ..... Av, for pokker. Det hedder min chef og høje foresatte.

Skrevet

Puha jeg fik ondt i mine øre... Stakkels Susanne ( som jeg faktisk har nydt at være i selskab med :) ) hun bliver da godt nok overrumplet af miss udholdelig der, øv øv

Skrevet

Det må du nok sige Line.... men der er da vist ingen tvivl om hvem der kom stærkest ud af det interview.. heldigvis får man i dette land sjældent anerkendelse når man ingen selvbeherskelse har.

Skrevet

Nej Line, Sus blev slet ikke overrumplet. Hun svarede flot og værdigt på spørgsmålene, og hendes attitude var helt klart at hun ynkede hyleskinken. Flot, mere end flot af Sus.

Skrevet

Nej Line, Sus blev slet ikke overrumplet. Hun svarede flot og værdigt på spørgsmålene, og hendes attitude var helt klart at hun ynkede hyleskinken. Flot, mere end flot af Sus.
Netop.

Susanne kunne ikke gøre andet i situationen, og selv den ulideligt selvelskende snakkemaskine til Morten Resen kunne ikke tøjle hende.

Men Susannes stille kropssprog sagde det hele, så denne Bjarup-et-eller-andet fik ingen billige point på den optræden.

Skrevet

Der er stor forskel på at have en holdning og argumentere for denne, og så være så stærk følelsesmæssigt påvirket af et emne, at man ikke evner at fremstille sin holdning på en sober og respektfuld måde. Sidstnævnte har typisk et personligt anstrengt forhold til emnet, hvilket jo også fremgår tydeligt.

Skrevet

Hvilken forfærdelig kvinde, og nej hvor er hun irriterende at høre på!!!

Bonobo, tror du har fået linket til den samme video.

Dette link er til Klaus Riskær - https://www.youtube.com/watch?v=P7Z4sgNzvSc

Han siger noget rigtigt ved 07:01 ''PRØV NU OG HOLD DIN KÆFT OG HOLD BØTTE OG LAD MIG TALE UD!'' :lol:

Og bemærk så lige kommentaren under fra "MK3B4YV6" 8-)

Skrevet

Hun går ind for sin sag, modsat andre som blot følger med alle andre!!!

Skrevet

Det gjorde Pol Pot også :? At gå helhjertet ind for en sag, undskylder vel ikke alle handlinger og metoder???

Skrevet

Det gør Susanne også. Til gengæld ejer hun det Anne Grethe mangler: Pli og dannelse!

Og tak for korrekturen Youngster.. det var helt rigtigt et forkert link jeg havde sat ind.... Klaus Riskjær siger det helt rigtige til damen. Man får nemlig ikke mere ret af at tordne sin mening ud og afskærer andre for at svare!

God aften fra Aben

Skrevet

Du / i har ret, det jeg følte skulle jeg have skrevet, nemlig, giv nu plads til at Susanne kan svare og være deltagende, i stedet for at være så opslugt af dine egne meninger,holdninger, budskaber, så debatten ret faktisk er mellem mere en kun en og dermed mere nuanceret og faglig :), men kan nu heller ikke helt forstå folk der ikke kan/ vil lytte til andre end dem selv... Det må være ensomt i den verden/ bobbel... ;)

Skrevet

Det gjorde Pol Pot også :? At gå helhjertet ind for en sag, undskylder vel ikke alle handlinger og metoder???

:roll:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.