Hop til indhold
Pikken 69

Kæmpe advarsel!!! Sexy Anna.

Recommended Posts

SEXY ANNA FULL SERVICE - Annoncelight

Hun er SÅ fuld af løgn!IKKE hende på fotos.

Hun siger hun er fra Ungarn. Ligner en blanding af Thai og andet.

Aftalte full service,uden kondom og slutte i fissen. 

Da hun var kommet indenfor sagde hun, pengene først.

Hun fik det aftalte beløb.

Så satte hun krav om hun ikke ville have jeg skulle komme i hende da hun kunne blive gravid.

Der stoppede festen! Bad om mine penge tilbage.Fik halvdelen. Sagde jeg ville have hele beløbet. Hun sagde hun nu havde været der 1/2 time. Hallo hun havde været her 2 min!

Så tog hun tøjet på og gik.

Hmmm..

Dumme lære penge.I know.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ha ha, ja hvis man havde set frem til at blive far, så er det lidt af en nedtur.

Men uanset hvad, så er der vel ingen der har fortjent at blive snydt medmindre de selv snyder :shock:

Redigeret af OldGentlemann

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor afviser du hende ikke i det øjeblik at du kan se at det ikke er hende på billederne ?  Nogen gp ‘ ere spekulere bevidst i at blive afvist uden at yde noget som helst og så betale f.eks. Det halve beløb tilbage med den begrundelse at der er gået en halv time , det er bondefangeri.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pikken 69 skrev, for 10 timer siden:

SEXY ANNA FULL SERVICE - Annoncelight

Hun er SÅ fuld af løgn!IKKE hende på fotos.

STOP! Det burde du have sagt lige præcis her. Hun skal ikke have så meget som en bøjet femøre, når hun snyder med billederne.
Du skulle have sendt hende ud af døren igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, 1 time siden:

Sååå.. Hvor langt var i kommet i akten:ph34r:.? Nu jeg bare nysgerrig fordi hvis gæsten har set mig nøgen og mærket rundt så få man godt nok heller ikke alle penge tilbage her-_-.. 

Man skal godt nok være udstyret med en kæmpe portion selvkontrol, hvis man skal kunne “bakke ud” efter man har set dig nøgen, du er en vaskeægte “LækkerHaps” :wub::P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der var flere ting som gjorde det lød for godt til at være sandt. Starter med at spørge hvad "full service" er. Som de fleste er det det uden og nogle komme op i dem. Det svarer hun ja til. Det var starten.Incl superfransk er prisen 2.600. Aaalt for højt skrev jeg. 

Tilbyder mindre og hun accepterer. Hvilken by er jeg i spørger hun og sender hende svaret.Hun vil gerne vide om, man er dansk.Fair nok.

Hun ville være der om 15 min. Pludselig var hun i byen! Spurgte til chauffør,hun sagde taxi. Tænkte det måtte være en tilfældighed...

Nå men vi mødtes lidt senere og så det ikke var hende på fotos.Det svarede hun ikke på.Hvorfor jeg ikke vendte rundt skyldes hun havde en flot krop og så ok ud.

Da vi var hjemme ville hun have pengene først hvilket jeg tænkte var normalt.

Hun fik pengene. Skulle have ventet med pengene indtil jeg har fået bekræftet aftalen.

Hun begyndte at tage lidt tøj af mens jeg spurgte til aftalen. Der begyndte hun at bakke.

Det var ikke vores aftale så ville have pengene igen og hun kunne gå igen.Det ville hun ikke.

Hun tog hurtigt tøjet på og sagde jeg kunne få halvedelen igen da der nu var gået 30 min.

Der var kun gået 2 min!

Hun begyndte at forlade stedet og jeg var paf.Hvad skulle jeg have gjort her?

Taget pengene fra hendes pung? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pikken 69 skrev, for 57 minutter siden:

Hun tog hurtigt tøjet på og sagde jeg kunne få halvedelen igen da der nu var gået 30 min.

Der var kun gået 2 min!

Hun begyndte at forlade stedet og jeg var paf.Hvad skulle jeg have gjort her?

Taget pengene fra hendes pung? 

Havde hun, bevidst, valgt at prøve at fucke med mig på den måde, havde jeg personligt taget pengene fra hende og smidt hende ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pikken 69 skrev, for 2 timer siden:

Tilbyder mindre og hun accepterer.

Der er vi så helt forskellige. Her burde hun være hoppet fra og blokeret dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 4 timer siden:

Godt set.. Havde helt glemt at han jo endda betalte mindre end hun havde bedt om.. Men forventede samme service.. 

De har lavet en forhandling, og den er hun gået med til. Så kan man også forvente det der er blevet aftalt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
modenelsker skrev, for 11 minutter siden:

De har lavet en forhandling, og den er hun gået med til. Så kan man også forvente det der er blevet aftalt.

Det der måske er problemet er, at forhandlingen er foregået med en “pimp” og ikke pigen selv. Den skriftlige kommunikation for de udenlandske piger bliver ofte styret af en “pimp”, og pigen aner ofte ikke hvad der er aftalt. Derfor er det en god ide at få pigens accept på det aftalte, inden pengene skiftet hænder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
JenniferRomantica skrev, den 22.2.2021 at 14:49:

Godt set.. Havde helt glemt at han jo endda betalte mindre end hun havde bedt om.. Men forventede samme service.. 

Jvf. hendes annoncen koster 1 time 1.400 kr. incl. superfransk. Han siger nej til en pris på 2.600. Desværre ved vi ikke hvad indgik i de 2.600, men hvis det var 1 time + sex uden gummi, så vil jeg nok også mene at 2.600 er i overkanten. Der en en række piger som et stykke tid har annonceret med sex uden gummi til 1.200 extra, men normalt koster det kun 2-500 kr. ekstra.

Selv der hvor du arbejder bliver der forhandlet og man bliver enig om en laver pris. Ofte kommer rabaten i form af extra ydelser som man ikke betaler for. Dermed ved de andre på klinikken ikke at der gives rabat.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...