Hop til indhold
Guest Sdkolding

Minnia Sugarbabe

Recommended Posts

Guest Sdkolding

Så blev hun prøvet og jeg synes næsten jeg skylder at anmelde hende...

https://sugardaters.com/da/profile/GwZp42yVZ4

vi skrev lidt sammen igår og aftalte at mødes til en hyggelig aften og nat 

vi startede ud med lækker middag sushi og vin, talte sammen om løst og fast og fik også lige vendt sugardaters, fra begges synspunkter.

hun er som på hendes foto, lækker og vildt sexet, kæmpe store lækre silikonebryster, stort flot næsten knald sort hår, meget lækker krop, slank og en fantastisk røv. Efter mad og snak gled vi i hinandens arme og der gik ikke længe før tøjet var væk fra begges kroppe, jeg lænede mig tilbage i sofaen mens jeg iagttog hendes lækre sexede krop og fik et verdensklasse blowjob, nosser og pik blev forkælet ud over alle grænser og snart befandt vi os i skøn 69’er og jeg havde fri adgang til hendes helt glatte smukke stramme fisse, efter lidt slik og sutten måtte jeg bare ha pikken i hendes våde fisse, kneppede hende forfra og bagfra, skønt med en kvinde der giver god respons  og masser af lyd ... det hele endte i en skøn orgasme for os begge, jeg kom ud over hendes balder ... 

pausen blev brugt til snak og grin, hun er super nem at være sammen med, nem at tale med, og har let til grin .. anden halvleg af knepperunden blev lidt ala første runde, klokken var nu over midnat og vi gik i seng, tidligt op og lækker lækker morgensex med den skønne gudinde hun tog afsted ved 10 tiden og jeg stod tilbage med et stort smil og en enorm lyst til at se hende igen 

https://sugardaters.com/da/profile/GwZp42yVZ4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sdkolding skrev, for 2 timer siden:

Så blev hun prøvet og jeg synes næsten jeg skylder at anmelde hende...

https://sugardaters.com/da/profile/GwZp42yVZ4

vi skrev lidt sammen igår og aftalte at mødes til en hyggelig aften og nat 

vi startede ud med lækker middag sushi og vin, talte sammen om løst og fast og fik også lige vendt sugardaters, fra begges synspunkter.

hun er som på hendes foto, lækker og vildt sexet, kæmpe store lækre silikonebryster, stort flot næsten knald sort hår, meget lækker krop, slank og en fantastisk røv. Efter mad og snak gled vi i hinandens arme og der gik ikke længe før tøjet var væk fra begges kroppe, jeg lænede mig tilbage i sofaen mens jeg iagttog hendes lækre sexede krop og fik et verdensklasse blowjob, nosser og pik blev forkælet ud over alle grænser og snart befandt vi os i skøn 69’er og jeg havde fri adgang til hendes helt glatte smukke stramme fisse, efter lidt slik og sutten måtte jeg bare ha pikken i hendes våde fisse, kneppede hende forfra og bagfra, skønt med en kvinde der giver god respons  og masser af lyd ... det hele endte i en skøn orgasme for os begge, jeg kom ud over hendes balder ... 

pausen blev brugt til snak og grin, hun er super nem at være sammen med, nem at tale med, og har let til grin .. anden halvleg af knepperunden blev lidt ala første runde, klokken var nu over midnat og vi gik i seng, tidligt op og lækker lækker morgensex med den skønne gudinde hun tog afsted ved 10 tiden og jeg stod tilbage med et stort smil og en enorm lyst til at se hende igen 

https://sugardaters.com/da/profile/GwZp42yVZ4

Hvor meget giv du for fornøjelsen ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sdkolding

Det vil jeg ikke ud med, det skal du ta med hende, hun bad mig komme med et bud på sugar ... men jeg vil gerne holde det for mig selv, hvad jeg tilbød hende 

men hun var det hele værd 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sdkolding

Det vil jeg ikke ud med, det skal du ta med hende, hun bad mig komme med et bud på sugar ... men jeg vil gerne holde det for mig selv, hvad jeg tilbød hende 

men hun var det hele værd 

 

Redigeret af Sdkolding
Billeder

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også været der. Gav 3k for mere eller mindre samme setup. 2 gange sex aften. 1 morgentur. Fantastisk krop og nok de dejligste silikonebryster jeg har leget med.Fik det hele minus anal.

Det der tændte mig mest var, at jeg ved hvem hendes exmand og faren til hendes børn er. Plus at jeg ved hvor hun arbejder og kan støde ind i hende der, når butikkerne åbner igen..... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...