Hop til indhold
Den flinke

Sex i bilen

Recommended Posts

Hun er 44 år hun samlet mig op ved at i Aalborg. Vi kørte til et diskret sted. Hun kom over på bagsædet til mig. Og hun pakket sine store bryster ud hmm kunst. Så suttede hun min pik. Efter 5 min kom jeg i et brøl og en kæmpe ladninger i hendes mund. Hun smilte og sagde tak for dessert. Hun er sød og nem at snakke med. Glæder mig til hun kommer til Aalborg i gen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man
Den flinke skrev, for 34 minutter siden:

Hun er 44 år hun samlet mig op ved at i Aalborg. Vi kørte til et diskret sted. Hun kom over på bagsædet til mig. Og hun pakket sine store bryster ud hmm kunst. Så suttede hun min pik. Efter 5 min kom jeg i et brøl og en kæmpe ladninger i hendes mund. Hun smilte og sagde tak for dessert. Hun er sød og nem at snakke med. Glæder mig til hun kommer til Aalborg i gen

Velkommen til Eroguide :)

Det er en god ide og især god stil at vedlægge et link til pigens annonce samt skrive bynavn/landsdel i overskriften så folk fra den anden ende af landet slipper for at spilde tid på indlægget.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den flinke skrev, for 2 minutter siden:

Det Kan ikke finde ud af med at komplet link til. Beklager. Men hun har været anmeldt her på siden før

Men du kan godt lave flere tråde med anmeldelser.. 

du burde lige øve dig i et link, det hjælper folk på rette spor. 
 

god søndag 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den flinke skrev, for 23 minutter siden:

Ok tak men alt begyndelsen er svær men tak

Start med hendes navn. Så kan vi måske finde annoncen for dig og hjælpe dig med hvordan man indsætter link.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man
Den flinke skrev, 1 time siden:

Det Kan ikke finde ud af med at komplet link til. Beklager. Men hun har været anmeldt her på siden før

Når der eksisterer en tråd om hende er det en god ide at skrive i den pågældende tråd i stedet for at lave en ny :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...