Hop til indhold

Recommended Posts

TB2000 skrev, for 14 timer siden:

Kære Brugere

 

Jeg er faldet over Lady Solei https://annoncelight.dk/showad/313009 og er i den grad blevet både fristet og nysgerrig. Jeg kan se at hun har haft profil siden 2019, så tænkte der muligvis var nogen herinde, der har erfaring med hende, og ville sætte lidt ord på hende?

 

God søndag :-)

Skriv gerne når du har været forbi!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Goldenslave

Bedre sent end aldrig.

Jeg har haft den glæde at besøge Lady Solei flere gange - og har selv omtalt Ladyen i en anden tråd - faldt over denne tråd ved et tilfælde og kunne se den var ubesvaret.

Del dette indlæg


Link til indlæg
kbhmand44 skrev, den 21.2.2021 at 23:46:

Skriv gerne når du har været forbi!

Sorry, glemte det fuldstændig. Jeg fik besøgt hende men holder det til det ene besøg

Del dette indlæg


Link til indlæg
TB2000 skrev, for 5 timer siden:

Sorry, glemte det fuldstændig. Jeg fik besøgt hende men holder det til det ene besøg

Kan du uddybe ???

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cippo skrev, for 9 timer siden:

Kan du uddybe ???

Jeg synes ikke det er voldsomt interessant at dvæle i negative beretninger. Men kvinden, legen, stedet, kommunikationen var ikke mig. 
 

Det er subjektivt, og andre kan sagtens synes hun er fortræffelig. 

Redigeret af TB2000

Del dette indlæg


Link til indlæg
TB2000 skrev, den 22.6.2021 at 08:57:

Jeg synes ikke det er voldsomt interessant at dvæle i negative beretninger. Men kvinden, legen, stedet, kommunikationen var ikke mig. 
 

Det er subjektivt, og andre kan sagtens synes hun er fortræffelig. 

Stedet får negativ hentydning

Men ser at Solei nu er i Hellerup. Er der nogen som har besøgt Solei det nye sted?

Hvordan er mulighederne der?

Du har ret TB2000 at dette er et meget subjektivt område og derfor tror jeg at jeg vil give Solei et besøg og bedømme selv

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...