Guest Kammerherre Skrevet 21. Februar, 2021 De kvindelige beachvolley spillere skal for første gang i World Touren spille i Qatar. Det bliver dog ude Tysklands bedste duo Julia Sude og Karla Borger, det skriver Tyske Bild, de boykotter turneringen fordi der er forbud mod at spille i bikini i den konservative oliestat. Jeg gider heller ikke se beachvolley hvis de skal spille i langt tøj Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martin1963 310 Skrevet 21. Februar, 2021 Alle andre skulle også følge trop og boykote turneringen. Det kan ikke passe at der skal laves om på spillernes tøj blot fordi det ikke passer arrangørerne. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bødlen Skrevet 21. Februar, 2021 Jeg vil foretrække at de spiller uden tøj på også kvinde fodbold landsholdet og kvinde håndbold og..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
½angel 1150 Skrevet 21. Februar, 2021 Skod, især når man tænker at Tyskland er forsvarende OL-mestre, dog ikke disse to kvinder men Laura Ludwig og Kira Walkenhorst. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheJack 250 Skrevet 21. Februar, 2021 Der røg min interesse for beachvolley 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg