Hop til indhold

Kraftig

Featured Replies

Skrevet

Hvad siger pigerne til hvis man er en lidt kraftigt fyr og vil gerne have lidt hygge 

Skrevet

Jeg mener der har været en tråd om dette emne et sted.

Resultatet var at der var forskellige meninger om det.

Nogle piger har det fint med det, andre har det ikke.

Og det var svært at definere hvad sund vægt, buttet,overvægtig og kraftig betød for den enkle. 

Så mit råd er at når du skriver eller ringer til en gp, læs selvfølig annoncen først. Hvis hun allerede har frabedt sig en med extra fylde ( kærlig ment) er der ingen grund til at kontakte hende.

Men hvis ikke, så spørg. Det væreste du kan få er et nej:)

Det er virkelig forskelligt, hvad kvinder tænder på, ligesom det er ved mænd.

So go for it:)

Skrevet

Der er heldigvis virkelig mange gp'ere der ikke har noget problem med overvægt/fedme så længe man er opmærksom og hygiejnisk. 

Nedenfor link til min egen erfaring (og sikkert den tråd @Melody tænker på). Helt enig med melody, det kan være fint at nævne det overfor gp fra start af. 

Skrevet

Min vægt svinger mellem 115-120 kg, så jeg er en stor bamse uden at være "amerikanerfed" – har aldrig oplevet problemer med det i forbindelse med købesex.

Hvis pigen skriver noget om det i annoncen forholder jeg mig naturligvis til det – ellers tænker jeg ikke på det.

Prøv at søge på det herinde– der har været flere tråde om det.

Skrevet
Melody skrev, for 6 timer siden:

Men hvis ikke, så spørg. Det væreste du kan få er et nej:)

Det er ikke helt rigtigt @Melody. Kvinder har det gerne med, især med mænd de ikke bryder sig om, lige at give den en ekstra tand som foreksempel. Er du sindssyg eller se lige på dig selv, måske, tror du virkelig jeg gider kneppe sådan en som dig. Så et nej er ikke det værste man kan få. Alle eks. er selvoplevet.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.