Guest Runaldo Skrevet 20. Februar, 2021 https://annoncelight.dk/showad/310200 Hvem, foruden hende selv, har bestemt at hun er 'high-end'? Såvidt jeg kan se, bare på hendes billeder er der nok mindst 20 andre københavnske piger der er mere high-end end hende. Så er det fordi hun selv mener hun er det? Eller er der nogle som har fortalt hende at det hun laver er bare så godt at hun sagtens kan forlange 800kr mere end de fleste andre? Jeg er mest af alt nysgerrig - slet ikke interesseret i hende da hun ikke rammer visse punkt for mig - for jeg forstår det virkelig ikke. Og hun er ikke den eneste, der er andre annoncer med lignende. Vil gerne høre andres mening. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eventyr 49 Skrevet 20. Februar, 2021 Gider knapt læse hendes annonce når man ikke engang kan se hendes ansigt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 20. Februar, 2021 Runaldo skrev, 1 time siden: 20 andre københavnske piger der er mere high-end end hende Det kan du ikke se på billeder. Billederne siger jo intet om serviceniveauet. Men det er det, der hedder "branding" og " markedssegmentering". Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BlackMagic2020 Skrevet 21. Februar, 2021 vilde priser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frddblk 1145 Skrevet 21. Februar, 2021 Tænker hun sænker priserne hvis hun ingen kunder har.... Så det må vi jo så gå ud fra at hun har. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg