Metervare 1 Skrevet 20. Juni, 2013 Jeg synes det er ret spændende at fotografere piger, men det er faneme godt nok blevet svært at finde nogle. Jeg bor i Viborg og har ikke lyst til at stå frem på en profil med ansigt, så nogen der har gode ideer til hvor jeg finder nogle?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 20. Juni, 2013 Det vil blive lettere, hvis du fortæller hvad du reelt ønsker. At tage billeder af kvinder er jo et vidt begreb. Hvad er eksempelvis formålet ? Er der tale om en privat samling af nøgne kvinder eller handler det om, at du vil tilbyde at tage billeder for kvinder på det "frække marked", som de så kan benytte i deres annoncering. Er der tale om billederne tages gratis på baggrund af kvindernes ønsker, forventes der frække modydelser osv osv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liderbukken 631 Skrevet 22. Juni, 2013 Jeg har samme ønske. At tage billeder til egen amatørsamling. Og hvis pigerne vil bruge billederne i deres annocering, så fint med mig. Helst i Østjylland. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg