Hop til indhold

Recommended Posts

Hej brødre

Jeg var på besøg hos Jessica idag og havde en god oplevelse. Hun er 100% som på billederne hvis ikke bedre. Dejlig ungpige krop og hun kysser mega godt. Ligesom jeg godt kan lide det. Vi startede ud med lidt nussen og blide kys som blev mere og mere dybe. Hendes engelske er ikke super god og google translate blev brugt flittigt efter akten hvor vi lå og sludrede. Jeg havde bestil en time og var egentlig klar på runde nummer 2. men det var første gang vi mødtes og synes egentlig det var ret hyggeligt at chille med hende mens hun viste billeder af hende selv -- hun går meget op i mode og har en super god stil (efter min mening). Selvom jeg betaler for agten, har jeg det bedst hvis kemien er der -- og så ved jeg at efterfølgende visits bare bliver bedre og bedre hvor vi kan udforske hinandens grænser lidt mere. Vil klar anbefal hende. Der var een enkelt negativ ting dog, men ikke noget der gør jeg ikke besøger igen (skriv gerne besked hvis du vil vide hvad det nygerrig).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har kigget lidt på hende. Kunne godt finde på at lægge vejen forbi snart og rimme den ungpige numse. 

Dog er det voldsomt minus at at hun ikke tilbyder COF/CIF eller i det mindste COB. Skod at komme i kondom.

 

Kan du fortælle hvad du fandt lidt negativt ved hende? Send evt. PM

Del dette indlæg


Link til indlæg
SpecialP skrev, for 2 timer siden:

Dog er det voldsomt minus at at hun ikke tilbyder COF/CIF eller i det mindste COB. Skod at komme i kondom.

Hun spurgte om jeg ville have COF ekstra over da vi skrev sammen

Del dette indlæg


Link til indlæg
SpecialP skrev, for 9 timer siden:

Har kigget lidt på hende. Kunne godt finde på at lægge vejen forbi snart og rimme den ungpige numse. 

Dog er det voldsomt minus at at hun ikke tilbyder COF/CIF eller i det mindste COB. Skod at komme i kondom.

 

Kan du fortælle hvad du fandt lidt negativt ved hende? Send evt. PM

Hun tilbyder cum on face og finish on body 

Del dette indlæg


Link til indlæg

I wrote to her many times and want to make an appointment on Saturday or Monday, and she just replied once, said she was not feeling good and not working these days, why she lied to me? Also wrote to another girl living with her, but got no answer back. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ending skrev, for 6 timer siden:

Also wrote to another girl living with her, but got no answer back. 

Wich girl is living with her?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...