Hop til indhold

Emilie00

Featured Replies

Skrevet

Halløjsa derude!

Nogen som har personlig erfaring med Emilie00

Link: https://sugardaters.com/da/profile/YvzYwjvOzw

I må gerne skrive herinde eller evt en pb :)

Skrevet

Kun at hun (desværre) synes jeg er for gammel (+50). Det kan selvfølgelig være fordi det var en høflig måde at afvise på, men det er hvad min erfa rækker til. Af den grund tror jeg egentlig hun er legit.

• 10 months later...
Skrevet

Hun er ret svær at få aftale med, men alderen er ikke noget problem, tror det er den berømte kemi som skal passe
En ret almindelig pige, med store babser, bløde men naturlige, og en slank spændstig krop

Redigeret af nydad

Skrevet
nydad skrev, for 3 timer siden:

tror det er den berømte kemi som skal passe

Så må det være fordi hun synes jeg er for grim, for jeg nåede kun en besked, som jeg husker det.

Skrevet
Advarsel skrev, for 8 minutter siden:

Så må det være fordi hun synes jeg er for grim, for jeg nåede kun en besked, som jeg husker det.

Der er ingen mennesker som er grimme, heller ikke dig Advarsel, det er jo bare kemi og ikke andet, hun kunne godt lide mig og jeg er 52 .

Skrevet
AmagerStang skrev, for 9 minutter siden:

Der er ingen mennesker som er grimme, heller ikke dig Advarsel, det er jo bare kemi og ikke andet, hun kunne godt lide mig og jeg er 52 .

Bare rolig, jeg ved godt jeg ikke er grim, men det må enkelte andre mennesker da hjertens gerne mene. Der var bare ingen "kemi" at bedømme, når jeg skriver én besked og hun svarer at jeg er for gammel. 

Det kan have været andre faktorer, men jeg skrev ikke noget uhøfligt, jeg er ikke overvægtig osv. - så det må være noget overfladisk, der har givet hende en dårlig mavefornemmelse.

Skrevet
Advarsel skrev, for 1 time siden:

Bare rolig, jeg ved godt jeg ikke er grim, men det må enkelte andre mennesker da hjertens gerne mene. Der var bare ingen "kemi" at bedømme, når jeg skriver én besked og hun svarer at jeg er for gammel. 

Det kan have været andre faktorer, men jeg skrev ikke noget uhøfligt, jeg er ikke overvægtig osv. - så det må være noget overfladisk, der har givet hende en dårlig mavefornemmelse.

Har også det indtryk af dig, at du er et ordenligt menneske .

• 4 months later...
Skrevet

Hun er fuldstændigt spild af tid.  Jeg fik nogle fotos at et par ret store patter, som nok af hende. Da jeg bad om et af hends kusse, sender hun et af en noget overvægtig pige, og hun er ret slank. Da jeg brokker mig, bliver hun tosset og siger jeg kan være ligeglad , når det kun er 150 kr, og vil ikke refundere noget. 
Tror bare hun er ude på at blive bekræftiget i at mænd er idioter, og hun er noget særligt 

• 6 months later...
  • 5 months later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.