Hop til indhold

lin thaimassage vejle

Featured Replies

Skrevet

så fandt jeg guld igen :D

har tidligere været stamkunde hos bredsten landevej 86 hos pen (tror jeg det staves)

nu fandt jeg hende igen. hun afløser hos lin nu og hun giver en rigtig god massage

kan klart anbefales

Skrevet

så fandt jeg guld igen :D

har tidligere været stamkunde hos bredsten landevej 86 hos pen (tror jeg det staves)

nu fandt jeg hende igen. hun afløser hos lin nu og hun giver en rigtig god massage

kan klart anbefales

hvem hvad hvor :lol::lol::lol: :lol:

Skrevet
  • Author

hvem hvad hvor :lol::lol::lol::lol:

koldingvej 144 vejle

Skrevet

jo penn er da god til massage og ser oki ud har også jobbet i Sverige en ret berejst dame må man sige

:shock: 1000 kr for hele pakken og det klarer hun også udmærket om det er guld hmmm :shock: smag og behag kommer der nok ikke igen for der er guld mange andre steder .

• 2 weeks later...
Skrevet
  • Author

jo penn er da god til massage og ser oki ud har også jobbet i Sverige en ret berejst dame må man sige

:shock: 1000 kr for hele pakken og det klarer hun også udmærket om det er guld hmmm :shock: smag og behag kommer der nok ikke igen for der er guld mange andre steder .

må give dig ret berejst ja hun er væk igen.? fik idag en kedelig omgang olieslask og ikke det der ligner massage :( nogen der ved hvor pen er idag ?

Skrevet

:shock: jo har hørt hun er flyttet om til Nam Thai Massage vardevej 1 i vejle :P

Skrevet

Kan det tænkes at navnet ikke er Pen...men derimod Ten ?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.