Hop til indhold
mr69dk

lin thaimassage vejle

Recommended Posts

så fandt jeg guld igen :D

har tidligere været stamkunde hos bredsten landevej 86 hos pen (tror jeg det staves)

nu fandt jeg hende igen. hun afløser hos lin nu og hun giver en rigtig god massage

kan klart anbefales

Del dette indlæg


Link til indlæg

så fandt jeg guld igen :D

har tidligere været stamkunde hos bredsten landevej 86 hos pen (tror jeg det staves)

nu fandt jeg hende igen. hun afløser hos lin nu og hun giver en rigtig god massage

kan klart anbefales

hvem hvad hvor :lol::lol::lol: :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest knaldehunden

jo penn er da god til massage og ser oki ud har også jobbet i Sverige en ret berejst dame må man sige

:shock: 1000 kr for hele pakken og det klarer hun også udmærket om det er guld hmmm :shock: smag og behag kommer der nok ikke igen for der er guld mange andre steder .

Del dette indlæg


Link til indlæg

jo penn er da god til massage og ser oki ud har også jobbet i Sverige en ret berejst dame må man sige

:shock: 1000 kr for hele pakken og det klarer hun også udmærket om det er guld hmmm :shock: smag og behag kommer der nok ikke igen for der er guld mange andre steder .

må give dig ret berejst ja hun er væk igen.? fik idag en kedelig omgang olieslask og ikke det der ligner massage :( nogen der ved hvor pen er idag ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest knaldehunden

:shock: jo har hørt hun er flyttet om til Nam Thai Massage vardevej 1 i vejle :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...