Hop til indhold

Recommended Posts

Hun svarede mig!! Og egentlig venligt i længere sætninger konkluderede, jeg er for gammel - oplyst slder 60 hehe læg sex til - så fair nok - selv om hun bliver snydt for sådan en sød mand - jeg skriver altid - i al beskedenhed - velovervejet i forhold til babens egen tekst, selvom den jo er kryptisk vis à vis sd’s regler...

og aldrig - er du frisk? Tre klik osv osv

 

men I sikkert også velformulerede daddys!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også været i dialog med hende flere gange og aftalt møde med hende

Som hun aflyser på dagen med dårlige undskyldninger. 

Vi havde en aftale I dag, som hun aflyste pga hendes eksamen var gået dårligt. Sidst var det tandpine.  Spild af tid

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har besøgt mig sød pige flot ansigt .  sexen hmm  blev lidt mest til at jeg slikkede hende da hun syntes det var så dejligt og hun ville så gerne komme. var læækert nok da hun var kommet kneppede jeg hendde hurtigt og kontant mens hun krammede mig ind til sig så fint nok. og meget fair pris . sex her er kun med gummi,

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
EPO skrev, for 11 timer siden:

Hun har besøgt mig sød pige flot ansigt .  sexen hmm  blev lidt mest til at jeg slikkede hende da hun syntes det var så dejligt og hun ville så gerne komme. var læækert nok da hun var kommet kneppede jeg hendde hurtigt og kontant mens hun krammede mig ind til sig så fint nok. og meget fair pris . sex her er kun med gummi,

 

Hvor gammel er du? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har også været her i en del år - Jeg mødte hende da hun var 17 år

Da jeg mødte hende, var jeg ikke klar over at hun kun var 17, det var først bagefter at jeg fandt ud af det og vi havde havde fælles venner!

Redigeret af SnowmanDK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også mødt hende - super sød, køn og dejlig ung kvinde med former. Mødte hende hos hende privat - ganske udmærket sex. 2. gang var hun fraværende (pga. familieproblemer fandt jeg ud af efterfølgende, men hun ville aflyse - hvilket jeg nu havde foretrukket, at hun gjorde), så det blev mere 'maskinelt' og slet ikke så indlevende og dejligt som første gang. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
NaughtyGuyDK skrev, for 5 timer siden:

Har også mødt hende - super sød, køn og dejlig ung kvinde med former. Mødte hende hos hende privat - ganske udmærket sex. 2. gang var hun fraværende (pga. familieproblemer fandt jeg ud af efterfølgende, men hun ville aflyse - hvilket jeg nu havde foretrukket, at hun gjorde), så det blev mere 'maskinelt' og slet ikke så indlevende og dejligt som første gang. 

Eller også var der en mere naturlig forklaring at du var kunde nr 30 der kneppede hebde den måned? Hun har selv fortalt mig at hun nogen gange har sex annoncer og at hun ser sig selv som prostitueret 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TorbenMadsen skrev, den 20.2.2021 at 23:42:

Svare ikke på mine beskeder 

 

TorbenMadsen skrev, for 10 timer siden:

Eller også var der en mere naturlig forklaring at du var kunde nr 30 der kneppede hebde den måned? Hun har selv fortalt mig at hun nogen gange har sex annoncer og at hun ser sig selv som prostitueret 

Hvordan hænger de 2 udsagn sammen?

Enten har hun svaret dig eller også kan hun ikke have fortalt dig det.

 

Under alle omstændigheder kan jeg slet ikke genkende dit udsagn, hun er Studerende og laver aftaler når hun har lyst, lidt som os andre vel...?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tombola22 skrev, for 21 timer siden:

 

Hvordan hænger de 2 udsagn sammen?

Enten har hun svaret dig eller også kan hun ikke have fortalt dig det.

 

Under alle omstændigheder kan jeg slet ikke genkende dit udsagn, hun er Studerende og laver aftaler når hun har lyst, lidt som os andre vel...?

Jeg det må du nok spørge om. Det er en fejl. Den sidste kommentar var mønter på en af de andre sugarbabes i kommentar sporet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...