Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

http://www.amager.thai-massage.dk/stedet.html

Stedet: 5

Faktisk ville jeg have givet stedet 7-8 men.....

Et tyndt lagenagtigt stykke stof blev taget ned fra en krog og bredt ud på sengen. Efterfølgende blev det hængt tilbage. Dette er et stort minus for mig.

Rent lagen hver gang tak!

Ellers et rent og meget pænt sted.

Pigen (eller skal vi sige bedstemoderen): 8

Denne karakter gives (af mig) når pigens udseende og adfærd har betydning for ydelsen - typisk ifbm. ekstraydelser. Altså hvor lækker var hun og kunne hun opbygge den rigtige stemning.

I dette tilfælde gives ingen karakter for udseende (havde ingen betydning for ydelsen) og stemning - ja med den ydelse jeg fik behøvedes ingen stemningsopbygning.

MEN hun får 8 for højt prof. niveau.

Massagen: 8

En halv times thai massage med olie. Absolut en af de bedste thai massager jeg har fået.

Knæ og albuer blev også taget i brug (kan godt li' en meget hård massage).

Ekstra: ingen karakter

Ingen ekstra - selvom det blev tilbudt før massagen startede.

Pris vs ydelse: 9

300 kr. for en halv times fantastisk thaimassage.

Overordnet: 6

Det mgl rene håndklæde trækker meget ned i min bog - men her kommer jeg altså igen. Og næste gang kan jeg jo så spørge efter håndklædet.

Jeg meldte min ankomst lidt over kl. 15 på en hverdag.

Mamasan (en rynket hærdet lille sag) åbnede og bad mig indenfor. Mamasan taler ok dansk (når man lige spidser ører).

Hun virkede en smule forvirret, så jeg spurgte, om jeg havde vækket hende. "Nænænæ hun var bare lige i gang med at spise...". Ja det skal jo også passes ;) Der lugtede nu ikke af mad, og da det gik op for mig at der nok ikke var andre til stede, var jeg lige ved at gå.

For hende her skulle jeg altså ikke have ekstra hos.

Vi aftaler en halv time, og hun spørger med det samme, om jeg vil have ekstra.

Hmm det er ikke min stil, og med udsigt til at det er hende der skal udfører, svarer jeg diplomatisk: måske :)

Det fanger hun ikke lige, og spørger igen, om jeg ikke skal have ekstra.

Svar: måske - lad os se hvad der sker.

Det godtager hun så, og opkræver straks de 300 kr. (heller ikke lige min stil).

Nå. Efter at have ligget barrøvet i max 2 min, dukker hun op igen.

Jeg er liiidt loren ved det her, men hey - det er trods alt kun en halv time af livet, og tab af 300 kr. er jo til at overkomme.

Og en gang imellem oplever man jo, at mamasan virkelig kan det der med at massere, sååeehhh....

Så går hun i gang, og jeg kan med det samme mærke, at hun sku' ved hvad det drejer sig om.

Jeg slapper helt af, og overlader mig selv til hendes massage.

En halv time senere er jeg helt færdig.

Jeg er mørbanket, gennemmasseret og lige pluselig meget afslappet og træt. "Du sover godt i nat" siger hun, og det fik hun sku' ret i.

Der var ingen antydninger af lir undervejs, og tilbuddet om ekstra blev ikke gentaget.

Hun har tydeligvis taget mit "måske" for et nej.

Og det var helt fint, for det havde været lidt mærkeligt med ekstratilbud indblandet i denne massage.

Jeg kommer igen for massagen.

Og jeg kommer igen for at få ekstra (fra en anden). :D

Stedet kan anbefales, og selv om jeg ikke fik ekstra, så er der ekstra garanti.

Skrevet

Tak for en god beretning.

Stedet kan anbefales, og selv om jeg ikke fik ekstra, så er der ekstra garanti.

Er der ikke det på de fleste døgnåbne bordeller :?:)

-OD

Skrevet

Det havde været hensigtsmæssigt, om Spillemanden havde angivet, om han i sin bedømmelse bruger 13-talsskalaen, 12-skalaen, 10-skalaen, den åbne Richterskala eller en anden målestok :mrgreen: :geek:

Skrevet
  • Author

Det havde været hensigtsmæssigt, om Spillemanden havde angivet, om han i sin bedømmelse bruger 13-talsskalaen, 12-skalaen, 10-skalaen, den åbne Richterskala eller en anden målestok :mrgreen::geek:

havde det været på en skala fra 1 - 100 med 100 som det bedste, havde anmeldelsen set ganske anderledes ud :lol::lol::lol:

Men her er min målestok fra 1 til 10 med 10 som det bedste.

• 2 months later...
Skrevet
  • Author

Jeg havde lovet mig selv at komme igen, pga massagen samt ekstra fra en anden end "mutter".

Det besøg blev så i dag ud på eftermiddagen.

Karakterskala 1-10 hvor 10 er bedst.

Stedet: 5

Har ikke ændret sig siden sidst.

Pigen: Tina får 7

Tina er et over middel thainips. God fylde i brysterne ifht. statur. (hun er meget spinkel). Ikke umiddelbar berøringsvenlig eller indladende, men heller ikke afvisende. Virker sød, men ikke oversnakkende. Udseendet trækker gevaldigt op.

Massagen: 7

Det klare hun sgu godt. Hun ved hvad hun laver, og kan tage fat. Dog er det ingen "massage i Thailand" oplevelse. Afvaskning mv. var fraværende.

Ekstra: 2

Jeg måtte minde hende om vores "ekstra-aftale" da hun glemte dette. Og hun bad om betaling for ekstra midt i det hele. Det dræber li'som stemningen.

Selve akten var til et 4-tal. Under middel. Tina havde ikke videre føling med, hvad jeg kunne li, og spørgsmålet "you come now" trækker meget langt ned i min bog.

Pris vs. ydelse: 5

300 Kr. for en halv time + 300 kr. for ekstra.

Det er vel tariffen efterhånden.... (eller hvad?).

Overordnet: 5

Ikke så meget at sige - det er gennemsnittet...

Beretningen

Jeg dukkede op ud på eftermiddagen efter arbejde, og blev straks lukket ind af mamasan. (hende jeg tidligere er blevet masseret af).

Ind i et værelse, og mama lovede, at en pige ville komme ind.

Og søreme om ikke Tina kom ind.

Sødt spinkelt mips med store bryster ifht. resten af hende. Ok kønt ansigt og hun smilede :) Jeg tænkte straks nøgenmassage (altså hende) med efterfølgende fransk.

Det blev der dog ikke noget af - en halv times oliemassage blev bestilt, og hun krævede pengene på forhånd.

Massagen var god, og hun var absolut ikke nærig med "tilfældige" berøringer af klokkeværket. Det var dog noget mekanisk, så der var ikke den store rejsning af den grund.

Om på ryggen, lårmassage og flere. og "tilfældige" berøringer.

Hun tilbød kun HJ, så jeg pressede ikke for mere, da det ikke ligefrem lå i luften. Ville ellers gerne have haft hende nøgen. ;) Vi aftalte HJ.

Hun fortsatte til min overraskelse den almindelige massage. Det blev både til ansigtsmassage og hovedbundsmassage før hun stoppede. Hun ville vel gemme det bedste til sidst??????

Næææ det havde hun glemt alt om, så da hun sagde "finished", måtte jeg lige minde hende om, at hun havde lovet at rive mig lidt i banditten.

Det tog hun nu med godt humør, men krævede penge med et samme.

Altså det der med, at man så spliternøgen skal rode rundt i lommer og tegnedreng, for at tøsebarnet kan komme videre i teksten, er altså ikke fedt. :evil:

Nå... hun gik i gang, og stemningen var faktisk ret fin. Hun havde ikke rigtig føling med hvad jeg kan li', og justerede ikke ind. På trods af den gode stemning kunne jeg mærke, at jeg ikke skulle spørge ind til evt. berøringer af brysterne.

Men under alle omstændigheder, så sad der et lille thainips og gav mig en spiller, mens hendes anden hånd havde et tag i bollerne.

Resultatet er jo ikke svært at forudsige :lol:

Tiden blev dog forlænget af, at hun undervejs fik spurgt: "You come know?"

Et ABSOLUT no-go hvis du spørger mig.

Kommer jeg igen?

Umiddelbart nej.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.