Hop til indhold
Techmanden

Århus - Dea - top kvalitet

Recommended Posts

I lørdags skrev jeg en anmeldelse af Dea, så bære over med mig, men jeg er nød til at skrive en mere. 

I mine mere end tyve år med glædespiger, har jeg ikke mødt en udenlandsk pige som Dea. Hun elsker i den grad erhvervet, og går meget op i at gæsterne får en god behandling. Hun er opmærksom, nærværende og er sig selv. 

Efter mit lørdagsbesøg kunne jeg ikke slippe oplevelsen. Det kombineret med en lang periode uden sjov fik mig til at gå lidt amok, så nu har jeg haft besøg af Dea tre gange siden. 

Her til aften toppede min oplevelser med hende. Hun ankom præcis på klokkeslættet, og smilende som altid. Jeg havde bedt hende om at overraske mig, hvilket hun gjorde. Da jeg tog hendes frakke af, stod hun i et school girl outfit. Damn, jeg var tændt på stedet. Da hun bukker sig forover for at tage skoene kunne ikke dy mig for at give hende klap i måsen. Scenen var sat, og Dea kiggede på mig, og sagde; "i aften er jeg den uartige skolepige, der skal lære dig noget om se"

Jeg fik ikke lov at bestemme noget som helst. Hun har fundet ud af at jeg ELSKER at slikke, men det fik jeg ikke lov til. På med hætten og så i gang med at sutte. Hun sutter som en drøm, skifter tempo, hårdhed, gagger, spytter på pikken, mens hun kigger mig i øjnene. Sex i forskellige stillinger, så intens og nærværende, men pludselig beordre hun mig til at sidde på sengekanten. Stående ridder hun mig i en reverse cowgirl, og derefter vender hun sig rundt, og ridder mig. 

Til sidst forbarmer hun sig, og lader mig slikke hende til hun sitrede og spændte i hele kroppen. 

Damn, den tøs er bare så lækker, både personlighed, krop og sex. 

Stedet: Mit eget hus

Krop: 10/10

Sex: 10+/10

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jinxed skrev, for 10 timer siden:

Nice anmeldelse makker. Du fik dog ik nævnt prisen for hendes besøg i dit eget hjem? 

Er prisen også 10/10? :P

Jeg betalte 1.600 kr. for en time, hvilket var Value for money. Så ja, også 10/10 til prisen. Og dertil skal siges, at hun ikke kigger på uret, og jeg har på ingen måde tid til gode

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg ikke læst din tidligere anmeldelse. Men for andre brugere som (kun) læser denne, mener jeg det er på sin plads at nævne at det ikke er pigen på billedet.

Dea's krop bære markant præg af hun har født.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg bliver lige nød til at spørge. Er Dea dansk ? Kan huske en jeg ofte besøgte når hun var i Århus, originalt fra Sjælland. Men pludselig stoppede hun helt med at komme til Århus. Håber lidt det er hende her, hun plejer dog at bruge mail som kontakt form. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jarhead skrev, for 4 timer siden:

Nu har jeg ikke læst din tidligere anmeldelse. Men for andre brugere som (kun) læser denne, mener jeg det er på sin plads at nævne at det ikke er pigen på billedet.

Dea's krop bære markant præg af hun har født.

Beklager, og du har helt ret. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Makkeren skrev, for 37 minutter siden:

Jeg bliver lige nød til at spørge. Er Dea dansk ? Kan huske en jeg ofte besøgte når hun var i Århus, originalt fra Sjælland. Men pludselig stoppede hun helt med at komme til Århus. Håber lidt det er hende her, hun plejer dog at bruge mail som kontakt form. 

Hun er rumænsk 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...