Hop til indhold
serveU

3½ meter domina

Recommended Posts

3½ meter domina

Vi kender sikkert alle vitsen; hvorfor fandt slaven en ny herskerinde? Jo, den gamle slog ikke til længere!

Havde faktisk nok ikke troet det kunne ske, men så tirsdag aften på logen dukkede annoncen op "3½ meter domina" Jeg er meget tiltrukket af store kvinder, så denne gik lige i underlivet. Jeg har tilbage i januar haft lidt "forhandling" med Miss Amanda. Jeg sendte staks en mail og fik lynhurtigt svar, jo det var muligt og så sagde Miss Amanda ting som gjorde at jeg vidste hun genkendte mig (første stjerne *)! Det imponerede noget, jeg gætter på at hun som så mange andre herskerinder får mails i hundredevis om møder der aldrig bliver til noget! Så jeg skyndte mig at ringe hende op for at høre lidt om detaljerne, ALT lød meget fristende. Hvordan skulle jeg nu få det ordnet, så jeg kunne være der og så videre. Miss Amanda gav mig frist til næste morgen til at melde endeligt tilbage. Efter en urolig nat med meget lidt søvn vågnede jeg op, min mave kørte rundt og jeg var egentlig slet ikke i "gear" til at møde 2 herskerinder, men fristelsen var mig for stor. Hvornår kommer sådan en chance igen? 2 herskerinder mindre end 20 minutter hjemmefra. Så der var kun een vej, ringe til Miss Amanda få de sidste detaljer på plads og så sige OK. Lige før vi ringede af skulle Miss Amanda lige vide "når du skriver til mig at du vil voldtages, hvad mener du så. Jeg kan jo tage en kæmpe dildo og banke op i røven på dig med en forhammer, er det det du vil. Næh, måske ikke helt. Så vi bliv enige om en medfølende voldtægt, uden jeg præcis vidste hvad det skulle indebære :-D

Nåh tiden nærmede sig, skulle da nok lige have styr på lidt finanser inden. Alle dankort-automater i byen var nede. Og min mave var helt oppe at køre. Tog hjem og gjorde mig klar og kørte af sted. Fandt en bank på vejen og skaffede de nødvendige kontanter, nu lå vejen åben. Maven havde det dog værre end nogensinde. Fandt nemt adressen en 70-er murermestervilla med meget fine diskrete parkeringsforhold (*)

Blev mødt i døren af Miss Amanda, en stor flot kvinde, hvor jeg må sige "de der kun har set hende på hjemmesiden, vil ikke blive skuffede over at møde hende IRL" (*) Blev vist ind i et samtalerum, her trådte Empress Malice til, også en høj flot kvinde iført en superfræk læderkjole (*) Fik en lille snak om hvad jeg var til, og så var det ellers op i "det røde rum". Jeg havde fået besked på selv at finde derop og indtage en passende stilling, det gjorde jeg og da de småfnisende herskerinder ankom var de tilfredse med min præsentation, de havde begge skiftet tøj og var nu iført superlækre ekstremt højhælede støvler(*), som gjorde at de nu tårnede sig op mig. Miss Amanda var i en gennemsigtig neglige og Empress Malice var i en fish-net body der fremhævede mere end den skjulte(*) Normalt er jeg nok mere til sorte læderkorsetter, men det var en meget varm dag. Jeg fik manchetter på håndledene og Miss Amanda satte sig lige foran mig med den største dildo jeg nogensinde har set "den skal du ha op i røven, så du må hellere tage den i munden først så den kan blive lidt fugtig" Dildoen var så stor at jeg kun med besvær kunne få hovedet ind i munden. Samtidig kunne jeg mærke at Empress Malice begyndte at stikke noget op bagi. Hun grinte og sagde "så Amanda nu har jeg to fingre oppe, tror du han kan tage mere" og Miss Amanda kiggede på mig grinte og svarede, det kan han sagtens. Og så gik det ellers slag i slag med flere og flere fingre, fulgt af større og større dildoer. Hele tiden akkompagneret af de to herskerinders grinen og fnisen hen over hovedet på mig, det var virkelig en fantastisk oplevelse hvor man i den grad bliver brugt(*) Til gengæld nåede vi ikke langt op i dildoer før de besluttede sig for at lukke munden på mig, en gag i munden så var det slut med at klage sig(*) De to byttede jævnligt plads og på et tidspunkt kom der også en oppustelig butt-plug i spil, den er der sikkert mange af jer der kender, men det var første gang for mig. Sikke da et djævelsk apparat, Empress Malice mestrede kunsten at puste op til man var ved at sprænges, lukke lidt ud og bedst som man tror det er ovre kommer der mere i igen(*)Allerede nu var min pik så stiv og strunk, som den nogensinde har været. På et tidspunkt skubbede Miss Amanda hendes støvleklædte ben hårdt imod mine skuldre og jeg frygtede hvad der skulle komme, jeg havde ret. Noget meget stort og massivt pressede sig imod min allerede godt brugte røv. Længere og længere indtil Empress Malice bare holdt igen og Miss Amanda trykkede hårdere på mine skuldre "pres dig selv ned over den" det var første gang i lang tid hun talte til mig(*) Jeg har nok ikke gjort det godt nok for jeg blev trukket over til gynækologbænken, hvor jeg blev bundet. Så gik de to herskerinder ellers igang igen, og der blevet gået til den. Først et lille gensyn med butt-pluggen og dens udvidelser og trækken sig sammen, igen må jeg sige Empress Malice mestrede det til fulde. Imens morede Miss Amanda sig med at sætte sig over min mund og næse. Jeg havde stadig gaggen i munden, så jeg kunne desværre ikke komme til at slikke, men det duftede himmelsk. Stadig morede de to sig over min "ulykke" og talte hen over hovedet på mig(*) Nu skulle den store prøve stå Miss Amanda tog kæmpedildoen og gik i stilling ved mit efterhånden noget deflorerede røvhul. Imens stod Empress Malice ved mit hoved og kiggede mig dybt i øjnene. Jeg nød de meget smukke gnistrende øjne, så dybe og uudgrundelige(*). Jeg fik dog hurtigt noget nyt at tænke på Miss Amanda rettede et angreb mod min røv og jeg tænkte det er virkeligt meget det her. stadig stod Empress Malice og kiggede mig dybt i øjnene, "jeg tror sgu han nyder det bare skub den længere ind. Så mens Miss Amanda røvpulede mig med en kæmpedildo stod Empress Malice og stirrede mig ind i øjnene, mens hun gik på opdagelse på mine brystvorter; nulrede, nev, klemte(*) sikke en følelse! Nu vil Empress Malice have lidt mere del i løjerne, de byttede igen plads og Empress Malice gjorde klar til at fiste mig. Miss Amanda havde overtaget resten og var nu også begyndt at pille lidt ved den stive pik(*), jeg fik dog forbud mod at komme før hun synes det var i orden. Hun blev enig med sig selv om at jeg skulle slikke hendes bryster, så ud med gaggen og en ordre til at slikke. Hun talte til mig igen og selv om det "bare" var en ordre var jeg lykkelig(*) Nu gik begge herskerinderne hårdere til den og jeg fik lov til at komme. Jeg rystede og spændte så meget at bænken flyttede sig en ½ meter, ved ikke hvordan men det skete.

Bagefter ned på jorden igen, ned i samtalerummet, begge herskerinder var med, god tid(*) og lidt at drikke. Var efterhånden klar til at gå, men synes jo ikke jeg bare kunne forlade dem uden at afregne. Det havde de to søreme glemt(*), men mon ikke de var kommet i tanke om det.

Så kære ven har du brug for en 17-stjernet (eller mere) oplevelse kan jeg varmt anbefale de to. Næste gang de kommer til Viborg håber jeg det bliver med mere end 24 timers varsel. Hvis finanserne er til det står jeg klar ved døren.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Ludvig

Tjah, det var dyrt men fair og i hvert fald hver eneste øre værd. Foreslår du selv forhandler priser med de to herskerinder.

MVH

serveU

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...