Advarsel 2793 Skrevet 19. Februar, 2021 (edited) lokker over på sin skype, [email protected] - deler der 5-6 år gamle billeder af den smukke Annika Boron (før hun fik læbefillers og den slags). Jeg har ikke tålmodighed til at finde ud af, hvad scammen går ud på - "hun" har ikke bedt om penge eller dick pics endnu ... https://sugardaters.com/da/profile/bEZJQAL1zJ Redigeret 19. Februar, 2021 af Advarsel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hr. Børgesen 97 Skrevet 19. Februar, 2021 Nå, ok... Jeg har skrevet til hende flere gange, men der er ingen respons.. Hvis hun vil lokke folk over på en betalingsside eller lign, skulle man tro, at hun svarede hurtigt...? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Oldboy2800 Skrevet 19. Februar, 2021 Hun vil kontakte på skype - jeg sagde nej tak = blokering Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 20. Februar, 2021 Hr. Børgesen skrev, for 12 timer siden: Hvis hun vil lokke folk over på en betalingsside Det er helt sikkert ikke motivet. Jeg tror det er personligt. I øvrigt er profilbilledet også fundet på nettet, bare af en anden, ung kvinde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg