KS2K 6 Skrevet 19. Februar, 2021 Nogen der kender til hende her, og som kan dele deres erfaringer med hende? Link til annoncelight Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klinge 181 Skrevet 6. Marts, 2021 Stadigvæk ingen der vil dele nogen erfaringer om hende, da hun nu efterhånden har været på annoncelight i lang tid Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest issen Skrevet 6. Marts, 2021 Hun har jo haft så mange navne. Tror det sidste var Kristine Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klinge 181 Skrevet 6. Marts, 2021 Tak for svaret - har søgt på navnet, og kan se hun var meget ustabil omkring tidspunkter Det er hun stadig, selv om jeg havde aftalt mødetidspunkt på sms, som hun i første omgang bekræftede, så fik jeg aldrig den endelige adresse, selv om jeg rykkede og rykkede da mødetidspunkt nærmede sig. Hørte aldrig fra hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest issen Skrevet 6. Marts, 2021 Det lyder som Hende .har oplevet det samme. Forstå hun gider når hun er så ustabil hele tiden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MarckE 2 Skrevet 6. Marts, 2021 Jeg har kun haft gode oplevelser med hende og hun er den bedste danske jeg har besøgt her i Nordjylland. Så kan klart anbefale hende, marck E Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MarckE 2 Skrevet 6. Marts, 2021 Der er altid nogen folk klager over herinde. Jeg så tidligere idag kl 19 havde hun 127 smser . Der ikk var åbnet . Jeg forstår det er svært at besvare alle og tilfredsstille alle. Uanset hvad, vil.der også altid være en som er utilfreds med et eller andet . Nu har jeg kommet fast ved hende i snart 2 år . Jeg er mere end tilfreds med hendes service. Fra jeg træder ind af døren. Altid godt humør . Og lever hundrede procent op til det hun tilbyder. Ved hun har flere faste. Ustabil har jeg aldrig oplevet hende. 1 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klinge 181 Skrevet 7. Marts, 2021 Jeg har aldrig vurderet hende som ustabil, da jeg aldrig har mødt hende, men hendes overholdelse af aftaler er ustabil Jamen, jeg er da glad på dine vegne, at du har besøgt hende fast i 2 år og er tilfreds med hendes ydelser Det er sådan set også kun det jeg efterlyser, at kunne få en aftale med hende der bliver overholdt, så jeg selv kan vurdere om din vurdering og hendes annonce holder hvad den lover. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Happyhour 10 Skrevet 13. Juli, 2021 Jeg tilføjer mig til den ustabil holdning. Troet jeg havde en aftale idag i eftermiddag, tidspunkt blev vi enig i, hun skulle lige bekræft adressen - den kom bare aldrig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kingdane68 400 Skrevet 13. Juli, 2021 MarckE skrev, den 7.3.2021 at 00:20: Der er altid nogen folk klager over herinde. Jeg så tidligere idag kl 19 havde hun 127 smser . Der ikk var åbnet . Jeg forstår det er svært at besvare alle og tilfredsstille alle. Uanset hvad, vil.der også altid være en som er utilfreds med et eller andet . Nu har jeg kommet fast ved hende i snart 2 år . Jeg er mere end tilfreds med hendes service. Fra jeg træder ind af døren. Altid godt humør . Og lever hundrede procent op til det hun tilbyder. Ved hun har flere faste. Ustabil har jeg aldrig oplevet hende. Sjovt, at der altid lige er en "erfaren bruger" der opretter en ny profil, for at forsvare en pige......Det er SÅ sjovt - og fake Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg