Hop til indhold
KS2K

Snehvide Frederikshavn/Aalborg

Recommended Posts

Stadigvæk ingen der vil dele nogen erfaringer om hende, da hun nu efterhånden har været på annoncelight i lang tid 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for svaret -   har søgt på navnet, og kan se hun var meget ustabil omkring tidspunkter

Det er hun stadig, selv om jeg havde aftalt mødetidspunkt på sms, som hun i første omgang bekræftede, så fik jeg aldrig den endelige adresse, selv om jeg rykkede og rykkede da mødetidspunkt nærmede sig.    Hørte aldrig fra hende  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest issen

Det lyder som Hende .har oplevet det    samme. Forstå hun gider når hun er så ustabil hele tiden 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har kun haft gode oplevelser med hende og hun er den bedste danske jeg har besøgt her i Nordjylland. Så kan klart anbefale hende,

marck E

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er altid nogen folk klager over herinde.

Jeg så tidligere idag kl 19 havde hun 127 smser . Der ikk var åbnet .

Jeg forstår det er svært at besvare alle og tilfredsstille alle.

Uanset hvad, vil.der også altid være en som er utilfreds med et eller andet .

Nu har jeg kommet fast ved hende i snart 2 år . Jeg er mere end tilfreds med hendes service. 

Fra jeg træder ind af døren. Altid godt humør . Og lever hundrede procent op til det hun tilbyder. Ved hun har flere faste.

Ustabil har jeg aldrig oplevet hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har aldrig vurderet hende som ustabil, da jeg aldrig har mødt hende,  men hendes overholdelse af aftaler er ustabil

Jamen, jeg er da glad på dine vegne, at du har besøgt hende fast i 2 år ;) og er tilfreds med hendes ydelser

Det er sådan set også kun det jeg efterlyser, at kunne få en aftale med hende der bliver overholdt, så jeg selv kan vurdere om din vurdering og hendes annonce holder hvad den lover.  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tilføjer mig til den ustabil holdning. Troet jeg havde en aftale idag i eftermiddag, tidspunkt blev vi enig i, hun skulle lige bekræft adressen - den kom bare aldrig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
MarckE skrev, den 7.3.2021 at 00:20:

Der er altid nogen folk klager over herinde.

Jeg så tidligere idag kl 19 havde hun 127 smser . Der ikk var åbnet .

Jeg forstår det er svært at besvare alle og tilfredsstille alle.

Uanset hvad, vil.der også altid være en som er utilfreds med et eller andet .

Nu har jeg kommet fast ved hende i snart 2 år . Jeg er mere end tilfreds med hendes service. 

Fra jeg træder ind af døren. Altid godt humør . Og lever hundrede procent op til det hun tilbyder. Ved hun har flere faste.

Ustabil har jeg aldrig oplevet hende.

Sjovt, at der altid lige er en "erfaren bruger" der opretter en ny profil, for at forsvare en pige......Det er SÅ sjovt - og fake :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...