Hop til indhold
mcpiper

Nogen der kender NAM i Aalborg?

Recommended Posts

Der er ikke så meget vrøvl i hendes annonce, den er kort og kontant ;-)

men beklager, nej jeg kender hende ikke

Del dette indlæg


Link til indlæg
mcpiper skrev, den 18/2/2021 at 14:39:

Er der nogen har kendskab til Nam i Aalborg, her tænker jeg ydelser, priser og bedømmelser??

https://annoncelight.dk/showad/309928

 

Hej med jer

jeg tog en for holdet i dag, og i skylder For kæft hun er ringe.

 

det var nemt og få kontakt, jeg købte 30 min incl superfransk og 69, til en pris af 1000kr, vi havde en fin dialog inden pengene skiftede hænder og hun bekræftige aftalen og så det obilatoriske vask hvilket er ok, så skulle jeg lægge mig på sengen, og så begyndte hun med afspritningen af min pik, - det kan den bare ikke le bliver rød og øm en hel uge, jeg fik lidt massagge omkring de nedre regioner, som var ok, så gik hun i gang med det superfransk , det var sådan nogenlunde , men hun skulle flere gange skubbe forhuden helt tilbage så det gør ondt i strengen, så jeg måtte stoppe hende, pludselig skulle der kondom på, - Æh jeg har købt superfransk., det har fu fået siger hun, og jeg gider ikke kondom i tiden pikken bliver bare så rød, så jeg har nøjes med superfransk i lang tid.

men nu kondomet var på kunne jeg lige så godt bolle hende lidt, hvis der skal siges noget positivt så var der øjenkontakt Helle vejen, og hun er sød nok og tale med, hun er en lille smulebuttet har født tre børn, ok for mig, men så kom det virkelig No,Go for mig, jeg ville kigge lidt på hendes fisse, og aå siger hun, at hun har menestration, What ?  Jeg bad om en håndtrold, og så var det møde færdig.

kommer igen,NEJ TA

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har været på thai-klinikken i Brandstrupsgade i Aalborg. (samme billeder)

Den klinik har fået dårlige anmeldelser, så man kommer jo let til at spekulere på, om hun var med til at give klinikken det ry ... og om dét er grunden til, at hun ikke er der mere.

Jeg har været i kontakt med hende i februar via den kortfattede annonce for at aftale massage til ømme skuldre, men hun var mere interesseret i at sælge sex - og endda til en temmelig høj pris.

Jeg sagde nej tak.

Redigeret af Pølsemanden
Tilføjet mere tekst

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...