Hop til indhold

Recommended Posts

Hej Venner 

Var forbi Cute Lara i Aarhus N. 

https://annoncelight.dk/showad/313029

Det er en dame i slutning af 30erne/ måske i starten af 40. Billederne passer hun er virkelig flot.  Skrev med hende hele eftermiddagen, hun havde meget travlt. Folk i Aarhus er vist mega liderlige i de her tider..

Fik tid hos hende sent på aftenen. Ved mødet blev jeg positiv overraskede, hun er smuk og nem at snak med. For god ordensskyld nævnte jeg til hende hvad vi havde aftalt pr. sms (30 min, m. superfransk,kys osv) og hun var enig. Gav hende pengene, og SÅ var hendes hukommelse ikke lige god længere :)

Hun vil har gummi på lille ven til blow, var nøde til at stoppe hende og genopfriske hendes hukommelse. Hun gav sig. Fik halv hjertet blow, ikke noget at råbe hurra for.

Prøvet at slikke hende men hun var for øm til det og må give op. Så fik jeg at vide at "Babe You have little time left". Dette udsagn er en mega turn Off for mig.

På dette tidspunkt gad jeg ikke at diskutere mere, tog hende i doggy i et minut og det var slut. 

Ironisk nok var hun igen  i snak humør og mega sød og spurgte om jeg kunne lide det. Da jeg nævnte at jeg ikke var helt tilfreds , begyndte hun  at fortælle mig, at hun har haft en laaaang dag og at jeg var desværre den sidste i køen, (og jeg tror at det passer, for hun var optaget hele dagen ).

For gør det kort, var jeg ude i kulden præcist  efter 11 min og havde betalt for en halv time. 

Pigen 8+/10

Stedet 10/10, god parkering

agten 4+/10

Gentagelse: Nope

https://annoncelight.dk/showad/313029

Redigeret af AlexCizaro

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SchnitzelGebitzel

-jeg trak mig da hun bad om selfie...vist godt det samme....hun kan være så træt og så øm som hun vil, men man tager ikke flere gæster ind, end  man kan overkomme atservicere...at man så også forsøger at snyde sig uden om aftalen, og gæsten står ude igen efter 1/3 af tiden.....tja...how low can you go?

Tak for anmeldelsen -sådan nogen skal hænges til tørre...

 

 

AlexCizaro skrev, for 12 timer siden:

Hej Venner 

Var forbi Cute Lara i Aarhus N. 

https://annoncelight.dk/showad/313029

Det er en dame i slutning af 30erne/ måske i starten af 40. Billederne passer hun er virkelig flot.  Skrev med hende hele eftermiddagen, hun havde meget travlt. Folk i Aarhus er vist mega liderlige i de her tider..

Fik tid hos hende sent på aftenen. Ved mødet blev jeg positiv overraskede, hun er smuk og nem at snak med. For god ordensskyld nævnte jeg til hende hvad vi havde aftalt pr. sms (30 min, m. superfransk,kys osv) og hun var enig. Gav hende pengene, og SÅ var hendes hukommelse ikke lige god længere :)

Hun vil har gummi på lille ven til blow, var nøde til at stoppe hende og genopfriske hendes hukommelse. Hun gav sig. Fik halv hjertet blow, ikke noget at råbe hurra for.

Prøvet at slikke hende men hun var for øm til det og må give op. Så fik jeg at vide at "Babe You have little time left". Dette udsagn er en mega turn Off for mig.

På dette tidspunkt gad jeg ikke at diskutere mere, tog hende i doggy i et minut og det var slut. 

Ironisk nok var hun igen  i snak humør og mega sød og spurgte om jeg kunne lide det. Da jeg nævnte at jeg ikke var helt tilfreds , begyndte hun  at fortælle mig, at hun har haft en laaaang dag og at jeg var desværre den sidste i køen, (og jeg tror at det passer, for hun var optaget hele dagen ).

For gør det kort, var jeg ude i kulden præcist  efter 11 min og havde betalt for en halv time. 

Pigen 8+/10

Stedet 10/10, god parkering

agten 4+/10

Gentagelse: Nope

https://annoncelight.dk/showad/313029

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

"jeg trak mig da hun bad om selfie" 

Samme her. Sendte først fuld billede af mig selv... så ville hun have selfie.. så ville hun have selfie hvor jeg havde lukket et øje.... 

Hun stolte åbenbart ikke på de første billeder.... gad så ikke mere. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Henrik Peder
AlexCizaro skrev, den 17.2.2021 at 21:53:

Hej Venner 

Var forbi Cute Lara i Aarhus N. 

https://annoncelight.dk/showad/313029

Det er en dame i slutning af 30erne/ måske i starten af 40. Billederne passer hun er virkelig flot.  Skrev med hende hele eftermiddagen, hun havde meget travlt. Folk i Aarhus er vist mega liderlige i de her tider..

Fik tid hos hende sent på aftenen. Ved mødet blev jeg positiv overraskede, hun er smuk og nem at snak med. For god ordensskyld nævnte jeg til hende hvad vi havde aftalt pr. sms (30 min, m. superfransk,kys osv) og hun var enig. Gav hende pengene, og SÅ var hendes hukommelse ikke lige god længere :)

Hun vil har gummi på lille ven til blow, var nøde til at stoppe hende og genopfriske hendes hukommelse. Hun gav sig. Fik halv hjertet blow, ikke noget at råbe hurra for.

Prøvet at slikke hende men hun var for øm til det og må give op. Så fik jeg at vide at "Babe You have little time left". Dette udsagn er en mega turn Off for mig.

På dette tidspunkt gad jeg ikke at diskutere mere, tog hende i doggy i et minut og det var slut. 

Ironisk nok var hun igen  i snak humør og mega sød og spurgte om jeg kunne lide det. Da jeg nævnte at jeg ikke var helt tilfreds , begyndte hun  at fortælle mig, at hun har haft en laaaang dag og at jeg var desværre den sidste i køen, (og jeg tror at det passer, for hun var optaget hele dagen ).

For gør det kort, var jeg ude i kulden præcist  efter 11 min og havde betalt for en halv time. 

Pigen 8+/10

Stedet 10/10, god parkering

agten 4+/10

Gentagelse: Nope

https://annoncelight.dk/showad/313029

Tak for indlægget. Havde overvejet hende, men gider simpelthen ikke dem som ikke “vil” det!

finder en anden :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SchnitzelGebitzel
Århusman skrev, den 21.2.2021 at 01:00:

"jeg trak mig da hun bad om selfie" 

Samme her. Sendte først fuld billede af mig selv... så ville hun have selfie.. så ville hun have selfie hvor jeg havde lukket et øje.... 

Hun stolte åbenbart ikke på de første billeder.... gad så ikke mere. 

For mig, en uforståelig forretningsmodel...hvad vil hun opnå ??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er ret ny i det her felt, men vil lige sige at jeg havde en noget anden oplevelse med Lara.

Vi havde aftalt tid i formiddags, og hun lukkede smilende op da jeg kom. Jeg er ikke helt enig i vurderingen af hendes alder... Tror hun er noget yngre end slut 30, start 40.

Jeg var også igennem processen med selfies, men synes egentlig det er okay. Tænker det ikke er verdens mest trygge branche, så hvis det kan give noget sikkerhed - fint med mig.

Vi aftalte 30 min og hun fik penge. Startede med lidt dejlig afslappende b2b massage. Derefter bj og tilsidst sex i forskellige stillinger uden brok eller spørgsmål.

Det passede med at jeg var færdig efter ca en halv time. Jeg lå lidt på sengen og slappede af imens hun gik i bad, og blev der efter sendt af sted med et smil og et kys.

Alt i alt en god oplevelse, synes jeg. Hun var sød, smilende og venlig hele vejen igennem og hun virkede til at nyde det hele på en naturlig måde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej,

Jeg var forbi Lara i dag, og vil umiddelbart mene hun er  max 30 år. Hun har rigtig fine bryster, og ligner ikke en som er ældre nogen steder på kroppen. 

Jeg skal helt sikkert forbi en gang mere, jeg fik en dejlig oplevelse med god indlevelse fra hendes side.

vh

John

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...