Guest Havnebumsen Skrevet 17. Februar, 2021 Forskerne undrer sig over det mærkelige fænomen der udspilles pt. Logisk set skulle Corona nedlukningerne få antallet af skilsmisser til at stige. Ja nu bliver de kære mænd nød til at knalde deres koner, fremfor en lækker ung trunte. Altså der burde jo være grænser for, hvad mændene vil finde sig i. Men det er ikke tilfældet. Antal skilsmisserer ikke steget. Man mistænker corona for at udskille en gasart, der skader mænds hjerne og gøre dem ude af stand til at agere og tænke!!! ja okay tænke har de aldrig været gode til. Men alligevel at finde sig i, at være nød til at knalde konen, det lyder altså lidt ekstremt https://www.avisen.dk/coronakrisen-ser-ikke-ud-til-at-have-givet-flere-ski_634246.aspx Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 6925 Skrevet 17. Februar, 2021 (edited) Havnebumsen skrev, for 1 time siden: Forskerne undrer sig over det mærkelige fænomen der udspilles pt. Logisk set skulle Corona nedlukningerne få antallet af skilsmisser til at stige. Ja nu bliver de kære mænd nød til at knalde deres koner, fremfor en lækker ung trunte. Altså der burde jo være grænser for, hvad mændene vil finde sig i. Men det er ikke tilfældet. Antal skilsmisserer ikke steget. Man mistænker corona for at udskille en gasart, der skader mænds hjerne og gøre dem ude af stand til at agere og tænke!!! ja okay tænke har de aldrig været gode til. Men alligevel at finde sig i, at være nød til at knalde konen, det lyder altså lidt ekstremt https://www.avisen.dk/coronakrisen-ser-ikke-ud-til-at-have-givet-flere-ski_634246.aspx Kære Havnebumsen Men alligevel at finde sig i, at være nød til at knalde konen, det lyder altså lidt ekstremt - - det forlyder også at de selvsamme koner tager sig det dyrt betalt - ja slet skjult forventer de: - nyt krøllejern - ny Iphone - gavekort 2000kr til Matas - større bil - ny vaskemaskine - robotstøvsuger - rengøringshjælp en gang om ugen - havemand om sommeren - venindetur med alt betalt - et års forbrug af manicure og spa - seneste ny fra Georg Jensen efter eget valg - abonnement på Alt for damerne - - - - sikkert meget mere - og det kan EG´s mænd sikkert selv supplere med For ellers smækkes lårene sammen og hun sover på sofaen - indtil ?!?! Mange hilsner Nye tider - - i et ellers godt ægteskab hører det da til at en af parterne, - en gang imellem overnatter i stuen på sofaen nogle dage til bølgerne har lagt sig. I mit 20 årige parforhold er jeg da nogle gange blevet sparket direkte ud af sengen Redigeret 17. Februar, 2021 af Nye tider 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 18. Februar, 2021 Havnebumsen skrev, for 11 timer siden: Men det er ikke tilfældet. Antal skilsmisserer ikke steget. Hmmmm. I forhold til året før, er der da en betydelig stigning. Hvis det skal argumenteres at der ikke er flere skilsmisser end generelt, må man have en forklaring på hvorfor der var meget få skilsmisser i 2019, for stigningen er da meget markant fra coronafri 2019 til coronafyldte 2020 Danmarks statistik siger: Skilsmisser og opløste partnerskaber efter type og tid Enhed: antal 2019 2020 Skilsmisser og opløste partnerskaber i alt 10581 15718 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Havnebumsen Skrevet 18. Februar, 2021 tvr skrev, for 12 timer siden: Hmmmm. I forhold til året før, er der da en betydelig stigning. Hvis det skal argumenteres at der ikke er flere skilsmisser end generelt, må man have en forklaring på hvorfor der var meget få skilsmisser i 2019, for stigningen er da meget markant fra coronafri 2019 til coronafyldte 2020 Danmarks statistik siger: Skilsmisser og opløste partnerskaber efter type og tid Enhed: antal 2019 2020 Skilsmisser og opløste partnerskaber i alt 10581 15718 Hvis du læser vedlagte link, så kan du se, at antallet af skilsmisser i 2020 ligger tæt på gennemsnittet de foregående 10 år. 2019 var der utrolig få skilsmisser i forhold til normalt. Man formoder det kan have noget at gøre med, at reglerne blev ændret i 2019 og midlertidig gav en nedgang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 18. Februar, 2021 Havnebumsen skrev, for 15 minutter siden: Hvis du læser vedlagte link, så kan du se, at antallet af skilsmisser i 2020 ligger tæt på gennemsnittet de foregående 10 år. 2019 var der utrolig få skilsmisser i forhold til normalt. Man formoder det kan have noget at gøre med, at reglerne blev ændret i 2019 og midlertidig gav en nedgang. Ja, det er jo derfor jeg siger; tvr skrev, for 12 timer siden: Hvis det skal argumenteres at der ikke er flere skilsmisser end generelt, må man have en forklaring på hvorfor der var meget få skilsmisser i 2019 og en "forodning" er ikke en forklaring. Altså kan man ikke for nuværende konkludere at Corona ingen effekt havde på skilsmisser. Man kunne derimod også konkludere at pga Coronarestriktioner, domstolenes backlog osv, var der færre skilsmisser i 2020 end der burde være. Det ville være lige så forkert. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Havnebumsen Skrevet 22. Februar, 2021 tvr skrev, den 18.2.2021 at 19:46: Ja, det er jo derfor jeg siger; og en "forodning" er ikke en forklaring. Altså kan man ikke for nuværende konkludere at Corona ingen effekt havde på skilsmisser. Man kunne derimod også konkludere at pga Coronarestriktioner, domstolenes backlog osv, var der færre skilsmisser i 2020 end der burde være. Det ville være lige så forkert. i 2020 var der ca samme antal skilsmisser som der gennemsnitlig plejer at være. I hvert fald de sidste 10 år. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 25. Februar, 2021 Havnebumsen skrev, den 22.2.2021 at 19:45: i 2020 var der ca samme antal skilsmisser som der gennemsnitlig plejer at være. I hvert fald de sidste 10 år. Ja, det er jeg med på..... Der er jo netop derfor jeg siger at for egentlig at konkludere noget, skal man have focus på 2019........ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Havnebumsen Skrevet 25. Februar, 2021 tvr skrev, for 3 timer siden: Ja, det er jeg med på..... Der er jo netop derfor jeg siger at for egentlig at konkludere noget, skal man have focus på 2019........ hvis du konkluderer på 2019 kan du evt finde frem til, hvorfor 2019 afveg fra normalen. 2020 ligger op af de foregående 10 år, altså ikke bare et enkelt år, så her kan man sige, at antallet af skilsmisser ikke afviger fra normalen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 25. Februar, 2021 Havnebumsen skrev, for 9 minutter siden: hvis du konkluderer på 2019 kan du evt finde frem til, hvorfor 2019 afveg fra normalen. 2020 ligger op af de foregående 10 år, altså ikke bare et enkelt år, så her kan man sige, at antallet af skilsmisser ikke afviger fra normalen wait.... Jeg siger ikke man kan konkludere noget som helst om 2019 (eller 2020 for den sags skyld). Men have focus på 2019. Man skal forstå om det den "nye normal" eller et freak år. Det vides ikke endnu. Det er gætterier at sige andet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg