Hop til indhold

CAMILLE DELUXE

Featured Replies

Skrevet

Nogen der har erfaringer med Camille Deluxe? 

https://annoncelight.dk/showad/312795

Skrevet
paanik skrev, den 17.2.2021 at 17:11:

Nogen der har erfaringer med Camille Deluxe? 

https://annoncelight.dk/showad/312795

Har også lurret på Camille en del gange. Så hvis nogen ved noget, så råb endelig op.. 

• 4 weeks later...
Skrevet

Tja.. Jeg havde en aftale i dag kl.9:15, en aftale jeg lavede i fredag. Jeg skulle så bekræfte min aftale i dag og tog derefter ud på den vej jeg havde fået at vide og ventede så på den præcise adresse. Jeg hørte aldrig noget fra hende. 

Hun bede kun om seriøse henvendelser, min bare røv! Jeg er så pisse træt af disse piger i denne branche. Jeg fatter virkelig ikke hvorfor de ligger annoncer op, de er aldrig til at komme i kontakt med og når man endelig får en aftale sker det som skete idag. 

Min anbefaling. Glem hende!

• 1 month later...
Skrevet
Pikkerrup skrev, den 23.3.2021 at 09:56:

Tja.. Jeg havde en aftale i dag kl.9:15, en aftale jeg lavede i fredag. Jeg skulle så bekræfte min aftale i dag og tog derefter ud på den vej jeg havde fået at vide og ventede så på den præcise adresse. Jeg hørte aldrig noget fra hende. 

Hun bede kun om seriøse henvendelser, min bare røv! Jeg er så pisse træt af disse piger i denne branche. Jeg fatter virkelig ikke hvorfor de ligger annoncer op, de er aldrig til at komme i kontakt med og når man endelig får en aftale sker det som skete idag. 

Min anbefaling. Glem hende!

Hej pikkerup. 

Jeg ved det er et sent svar, ved også at vi heldigvis har snakket ud og udredt situationen 

Jeg er 100% seriøs når jeg laver en aftale og jeg gør alt hvad jeg kan for at overholde den. 

Knus Camille ❤️

Skrevet

Tror det var samme dag jeg havde en aftale med @Camille Deluxe og heller ikke hørte noget. Både før og efter har hun været sød at skrive med, og glæder mig til den dag hvor jeg kan finde tiden til et besøg :)

Skrevet
@beautifulme skrev, den 8.5.2021 at 09:50:

Tror det var samme dag jeg havde en aftale med @Camille Deluxe og heller ikke hørte noget. Både før og efter har hun været sød at skrive med, og glæder mig til den dag hvor jeg kan finde tiden til et besøg :)

- ja, der skete en hel masse lige der, som gjorde det umuligt for mig at komme igennem til dem jeg havde aftaler med. Fik stjålet min mobil, så jeg undskylder mange gange ustabilitet. Det er nu ude af billedet og jeg er tilbage i de faste trygge rammer <3 knus

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.