Hop til indhold
Guest JohnWayne86

Amanda, Haderslev

Recommended Posts

Guest JohnWayne86

hej,

Jeg var forbi i dag til en halv times leg. Kontakt inden møde gik let og fik et centralt sted i byen, hvor jeg skulle ringe og få de sidste detaljer.

Amanda var lige kommet ud af badet og jeg tog også en hurtig skyller imens vi småsludrede lidt.

Derefter ind i værelset ved siden af hvor hun blev lagt på ryggen, så jeg kunne smage den nyvaskede fisse. Det var heldigvis noget hun nød, så efter lidt tid foreslog Amanda en 69’er, sp jeg kunne fortsætte arbejdet og samtidig modtage lidt forkælelse. Derefter var det tid til missionær, men inden gummi kom på gnubbede jeg mit hårde lem op og ned af klitoris og skamlæber. Det er en af mine favoritter og heldigvis også noget Amanda nød. Gummi på og missionær, hvor hun lever sig godt ind i akten. Jeg beder Amanda om at ride mig, så jeg kan se de store bryster hoppe, men inden ønsker hun at jeg tager gummi af og igen gnubber pikken op af klitoris indtil hun får orgasme. Det kunne man jo ikke sige nej til, så genoptog arbejdet fra tidligere og efter 5 minutters indsats kom forløsningen så fra Amandas side og resulterede i en kraftig orgasme. Halvdelen af tiden var vel gået, men uheldigvis for mig måtte Amanda samle krafter inden hun kunne fortsætte, så den mindste berøring gav rystelser i hele kroppen. Det resulterede desværre i at jeg kun fik kneppet en smule i doggy inden jeg afsluttede ud over hendes krop, hvor hun også hjalp til med mund og hånd.

Et virkeligt fint besøg med god stemning, men blev en smule ødelagt af hendes orgasme, som amputerede lidt af den resterende tid, da hun var så hårdt ramt - det har jeg så lært til næste besøg:smile:

Næste gang kunne jeg godt fristes af græsk, da hun selv oplyste at det også er en stor nydelse for hende - det plejer at være betingelsen for om jeg tager det med eller ej.

https://annoncelight.dk/showad/245568

PS. Det lød til hun har fundet et sted i Odense, så hun flytter snart. Men regner med at besøge Haderslev ca. 1 gang i måneden, som det ser ud lige nu.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hahaha mon ikke at du kunne ha’ fået ekstra tid pga hendes orgasme hvis det her var en sand historie. Jeg tror ikke på at hun ville være krakilsk med klokken når hun nærmest måtte holde pause.

Men en super fin salgsannonce! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
detgodeliv skrev, for 2 timer siden:

Har knaldet med hende på en strand i østjylland, sød og pisse frækt sex!! 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight

Jeg har faktisk mødt Amanda nogle gange gennem årene, hvor hun ofte besøgte Aalborg. 
 

Amanda er pisse fræk, og har nogle guddommelige flotte bryster, en flot krop og et voldsomt fræk sind - hun er med på den værste og jeg kunne godt tænke mig at møde hende igen en dag. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JohnWayne86 skrev, den 16.2.2021 at 19:31:

hej,

Jeg var forbi i dag til en halv times leg. Kontakt inden møde gik let og fik et centralt sted i byen, hvor jeg skulle ringe og få de sidste detaljer.

Amanda var lige kommet ud af badet og jeg tog også en hurtig skyller imens vi småsludrede lidt.

Derefter ind i værelset ved siden af hvor hun blev lagt på ryggen, så jeg kunne smage den nyvaskede fisse. Det var heldigvis noget hun nød, så efter lidt tid foreslog Amanda en 69’er, sp jeg kunne fortsætte arbejdet og samtidig modtage lidt forkælelse. Derefter var det tid til missionær, men inden gummi kom på gnubbede jeg mit hårde lem op og ned af klitoris og skamlæber. Det er en af mine favoritter og heldigvis også noget Amanda nød. Gummi på og missionær, hvor hun lever sig godt ind i akten. Jeg beder Amanda om at ride mig, så jeg kan se de store bryster hoppe, men inden ønsker hun at jeg tager gummi af og igen gnubber pikken op af klitoris indtil hun får orgasme. Det kunne man jo ikke sige nej til, så genoptog arbejdet fra tidligere og efter 5 minutters indsats kom forløsningen så fra Amandas side og resulterede i en kraftig orgasme. Halvdelen af tiden var vel gået, men uheldigvis for mig måtte Amanda samle krafter inden hun kunne fortsætte, så den mindste berøring gav rystelser i hele kroppen. Det resulterede desværre i at jeg kun fik kneppet en smule i doggy inden jeg afsluttede ud over hendes krop, hvor hun også hjalp til med mund og hånd.

Et virkeligt fint besøg med god stemning, men blev en smule ødelagt af hendes orgasme, som amputerede lidt af den resterende tid, da hun var så hårdt ramt - det har jeg så lært til næste besøg:smile:

Næste gang kunne jeg godt fristes af græsk, da hun selv oplyste at det også er en stor nydelse for hende - det plejer at være betingelsen for om jeg tager det med eller ej.

https://annoncelight.dk/showad/245568

PS. Det lød til hun har fundet et sted i Odense, så hun flytter snart. Men regner med at besøge Haderslev ca. 1 gang i måneden, som det ser ud lige nu.

Desværre svarer hun ikke på beskeder lige nu. Har sendt et par til hende, men ingen svar.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest JohnWayne86
erwin c skrev, den 19.2.2021 at 14:50:

Desværre svarer hun ikke på beskeder lige nu. Har sendt et par til hende, men ingen svar.

@erwin c Hun har lånt en lejlighed ved en veninde centralt i byen måske derfor hun er on/off? Annoncen er da aktiv igen i dag. Jeg ringede uden held, men hun ringede tilbage kort efter jeg skrev på sms. Åbenbart i bad, da jeg forsøgte.

@Giorgio luk røven! Hvorfor skulle jeg ønske at fremme hendes salg? Har jeg nogensinde nævnte hende før eller promoveret hende? Jeg var ude på gaden igen efter 40 min og hun havde bestemt ikke travlt med at få en ud af døren.

Jeg har også læst blandede anmeldelser om hunde, kost og hvad ved jeg. Af netop denne grund undgik jeg bevidst at komme ind omkring emnerne. Hun havde en hund bag aflukket dør, som intet sagde. Ved det kun, da hun lige kiggede ind til den, da jeg tog sko og jakke på i entreen.

Desuden først betaling efter seancen hvilket var nyt for mig, men faktisk meget rart med den “tillid”.

kroppen er ikke helt ligeså stram, som billeder antyder, men bestemt pæn, slank og god figur.

Redigeret af JohnWayne86

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest JohnWayne86
The Dark Knight skrev, den 19.2.2021 at 01:43:

Jeg har faktisk mødt Amanda nogle gange gennem årene, hvor hun ofte besøgte Aalborg. 
 

Amanda er pisse fræk, og har nogle guddommelige flotte bryster, en flot krop og et voldsomt fræk sind - hun er med på den værste og jeg kunne godt tænke mig at møde hende igen en dag. 

Enig. Jeg har kun mødt hende en enkelt gang, men håber jeg når det igen inden hun flytter til Odense eller når hun kommer på besøg i Haderslev ved lejlighed.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Miss Amanda er en dejlig og skide fræk kvinde. Jeg besøgte hende i januar oppe i Grønhøj (Nordjylland). Hun er ligetil og man slapper ret hurtigt af. Hun har en gudekrop, som man ikke helt fornemmer på billederne og en mis man kun tænker på der skal kæles :rolleyes:

Super oplevelse og jeg venter bare på hun snart dukker op i Nordjylland igen ??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight
HardBond skrev, for 14 timer siden:

Miss Amanda er en dejlig og skide fræk kvinde. Jeg besøgte hende i januar oppe i Grønhøj (Nordjylland). Hun er ligetil og man slapper ret hurtigt af. Hun har en gudekrop, som man ikke helt fornemmer på billederne og en mis man kun tænker på der skal kæles :rolleyes:

Super oplevelse og jeg venter bare på hun snart dukker op i Nordjylland igen ??

Sådan husker jeg hende også og så var hun altid med på den værste. Har mødtes med hende forskellige offentlig steder i Aalborg og Nørresundby til hurtige møder og hun er så fræk, at man næste tror det er løgn. 

Kan også huske, at hun har en mega lækker krop. 

Har set hun har lejet sommerhus i Blokhus m.v. nogle gang i nyere tid også, men jeg har aldrig fået det til at passe med et besøg, men vil gerne møde hende igen, hvis hun kommer tættere på Aalborg igen. 

Redigeret af The Dark Knight

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Thaimig skrev, den 19.2.2021 at 00:42:

Fuck det site, det er ganske enkelt for viderekomne 

Ja undskyld men mit skriv forsvinder hver gang det tager mere end 5 minutter at skrive, derfor :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, 1 time siden:

Ja undskyld men mit skriv forsvinder hver gang det tager mere end 5 minutter at skrive, derfor :(

Ingen er rigtig gået glip af noget. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da hun i tidernes morgen, var i et lille hus ude ved bække, der var hun min faste frække suttetøs, MEGA fræk og med på det hele... men det drejer sig vist om at behandle folk med respekt, så går det hele bare skide godt.... vil gentage succesen imorgen med hende og jeg glæder mig.........

 

hun fortjener ikke bullshit, men hatten af for sit frække væsen.

 

mvh k..... fra Esbjerg 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...