Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hej der ude, jeg påtænker at besøge Butsaba's Wellness meget snart, er der nogen, der har besøgt stedet fornyligt og hvad de tilbyder/priser

Skrevet

Hej der ude, jeg påtænker at besøge Butsaba's Wellness meget snart, er der nogen, der har besøgt stedet fornyligt og hvad de tilbyder/priser

Jeg har kendt ejeren i mange år. Servicen plejer at være i orden.

Jeg får normalt hele pakken, når jeg kigger forbi.

Men det er ikke de yngste modeller der plejer at arbejde der.

Kan dog være heldig en gang i mellem. :-)

Plejer at betale 1000 for en time med det hele.

Men jeg tror jeg får rabat for mange års tro tjeneste :-)

Så du skal nok regne med 1200

Skrevet

Efter min mindre gode oplevelse hos Tubtim (er anmeldt i anden streng), havde jeg besluttet ikke at afprøve nye steder.

Men man har jo en mening indtil ....

I hvert fald fik jeg lyst til at besøge Butseba ovre på Christianshavn. Hvorfor lige den klinik, ved jeg egentlig ikke. Udslaget var nok, at jeg havde hørt rosende ord om stedet.

Selve stedet og massagerummet var ikke noget ekstra. Men det var massagen og ikke mindst de ekstra ydelser, meget velvilligt og smilende serveret af en lidt kraftig dame omkring de 40. Et udseende og en alder, der lige passer til mit temperament.

Prisen var bestemt også rimelig, og allerbedst: Der kom ikke pludselig krav om ekstra betaling, efter "overenskomsten" var indgået. Det hele blev afsluttet med bad, afvaskning af mig, og ½ times relax massage til at lande på. Andre detaljer forbliver mellem massøren og mig.

Jeg så 3 øvrige piger på stedet. Ejeren, som så lidt slidt ud, samt 2 yngre modeller, som også sagtens kunne "overtale" mig til lidt af hvert. Så jo, jeg vil helt sikkert aflægge et nyt besøg.

Det er helt beroligende at have 3 favoritsteder, hvor Butsaba hurtigt vil lande i toppen, hvis standarden holdes på samme niveau.

Skrevet

Det lyder som Mons har været på besøg hos Annie.

Og ja, jeg plejer også at blive tilbudt bad bag efter.

Og selvfølgelig få hjælp til vask af ryggen 8-)

Skrevet

Jeg har været der ret meget. Mest fordi de ligger lige i nærheden, og alm massage priser er ca. 100 under andre stedet i kbh. Men kvaliteten er lidt som et lotteri. Man aner ikke hvad man kan forvente, men pt. er der meget fokus på det seksuelle i finalen.

Tidligere blev jeg tilbud sex for 1000,- det gør jeg ikke længere, men oftest kun svensk for 200,- ekstra eller en body-2-body for 500,- Det er meget forskelligt, og jeg synes hele tiden der er nye piger med nye grænser. De seneste tre piger:

En lidt rustik kvinde, som konstant havde hånden placeret på intime dele under massagen. Havde planagt af sige nej til ekstra, men da hendes mund kom med i regnskabet gav jeg op.

En ung pige, god til dansk, med store bryster. Tlbød med det samme body massage, men jeg havde med vilje ikke taget ekstra penge med. Hun prøvede virkelig.

En lidt moden men pæn kvinde med store bryster. Ville ikke berøres, men gav et yderst rutineret svensk så fuglene sang.

Kort sagt: pigerne skal nok få overtalt dig til, at bruge alle de kontanter du har med.

Skrevet

Ja der er en voldsom stor udskiftning dernede.

Jeg tror mange af pigerne er der i kort tid, for lige at spæde lidt til husholdningen.

De eneste der er fast inventar, er ejeren Dao og Annie som havde sin egen butik for nogle år siden.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.