Søgerlidtsjov87 3 Skrevet 15. Februar, 2021 Hej, er der nogen som har besøgt storbarmede Nadja i Randers og som vil fortælle om det. har forsøgt at få kontakt med hende flere gange med det er lykkedes. https://annoncelight.dk/showad/288352 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Søgerlidtsjov87 3 Skrevet 15. Februar, 2021 https://annoncelight.dk/showad/288352 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BlackMagic2020 Skrevet 16. Februar, 2021 for mig lyder det til hun ikke selv har skrevet annoncen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 16. Februar, 2021 Kender hende personligt, hun dukker op i ny og næ. Tror ikke du skal regne med hende. Hende på billederne kender jeg, men om det er en anden der bruger billederne er en mulighed. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 16. Februar, 2021 (edited) . Redigeret 16. Februar, 2021 af klinikfuckers Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BlackMagic2020 Skrevet 16. Februar, 2021 klinikfuckers skrev, Lige nu: Kender hende personligt, hun dukker op i ny og næ. Tror ikke du skal regne med hende. Hende på billederne kender jeg, men om det er en anden der bruger billederne er en mulighed. Hvordan personligt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 16. Februar, 2021 BlackMagic2020 skrev, for 1 minut siden: Hvordan personligt Ikke som kæreste, kan ikke komme ind på det her. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Søgerlidtsjov87 3 Skrevet 17. Marts, 2021 Stadig ingen som har erfaring med denne unge dame? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mayday 163 Skrevet 17. Marts, 2021 Søgerlidtsjov87 skrev, for 36 minutter siden: Stadig ingen som har erfaring med denne unge dame? Du kunne jo tage en for holdet ? og komme med tilbagemelding Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Søgerlidtsjov87 3 Skrevet 18. Marts, 2021 Har forsøgt. Men det er ikke lykkedes mig at få kontakt til hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg