Hop til indhold
Guest ahfs

cutelilsugarbabe Fyn

Recommended Posts

Guest ahfs

Ja nu kan jeg så selv lave en anmeldelse efter en aftale med damen i tirsdags..

Efter en lidt skriveri frem og tilbage (lange svartider, men vi bruger jo sitet forskelligt, sååå det er  vel ok) fik vi afstemt forventninger og pris.

Ingen af os har stedet, så med hjælp herindefra (tak for det) fandt jeg et diskret sted hvor man kan betale med kontanter, og komme og gå som det nu passer..

En times kørsel sat i gang, en sms sendt, (mobil nummer var udleveret) om alt gik efter planen,.

Jeg skulle hente damen og vi skulle sammen køre til stedet hvor vi skule være, men havde ikke fået adressen på opsamlings stedet endnu, så det skulle hun jo lige sende..

Der var bare meget stille på mobilen nu og en mistanke begyndte at brede sig...   Jeg kunne se at hun ikke havde været logget SD siden sidst på eftermiddagen, dagen før, endnu et dårligt tegn...

Nå, ikke tage sorgerne på forskud, hun så og lød jo dejlig, så måske tog jeg fejl...  Intet i vores skriverier, som strakte sig over en uges tid inden, havde givet mig den mindste mistanke om at noget var galt..

Jeg var i god tid, så kørte til værelset først og fik mig "tjekket ind" og betalte for opholdet.

Selv mistanken om at jeg var ved at blive brændt af bredte sig, skulle den flinke udlejer jo ikke snydes, hun kunne jo ikke gøre for det...

En halv time efter aftalt opsamlingstidspunkt, stadig ikke svar på mobilen eller SD, så turen gik hjemover igen uden forrettet sag, og lettet for lidt spildte penge for værelset.

Det er jo bare sådan, at skal man mødes et neutralt sted, så er man jo nød til at tage den chance  at pigen har tænkt sig at dukke op, der skal jo betales for et værelse, ellers kommer vi jo ingen vegne

Har efterfølgende sendt en besked på SD stille og roligt om hvad der gik galt?, jeg kan se at beskeden er læst men ingen tilbagemelding..

Heldigvis er der en mere fast og stabil pige, også mødt på SD, jeg så besøgte på hjemvejen.

Måske var det bare en uheldig dag for pigen, måske blev hun forskrækket da tiden nærmede sig, eller måske hygger hun sig med at "lege" lidt med mig..

Jeg ved det ikke, og i må lave jeres egen konklution ud fra mit indlæg..

På med vanten, der er så mange andre dejlige kontakter at få på SD..

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ahfs
Gammel rotte skrev, for 12 minutter siden:

Jeg har måske et ærinde på Fyn på et tidspunkt også, og høre gerne om indlogeringsmuligheden der. :-)

Nu er jeg i tvivl om hvor meget der er ok at oplyse her, men jeg kan henvise til et tidligere indlæg under: E fterlysninger på fyn.. Et indlæg der hedder Værelse på timebasis Odense          Brugernavnet:  2x10 oplyser nok til at stedet og mobilnummer på udlejer kan findes på nettet.  Men ring i stedet for at skrive...  Nu fik jeg jo som skrevet ikke brugt værelset, men var der dog en times tid...   Min umiddelbare vurdering var at madrassen var af skumgummi og meget blød, og dynerne var erstattet af tæpper..   Ville nok have ønsket det anderledes, men godt selvskab kan jo opveje for meget.. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ahfs skrev, den 19.2.2021 at 09:54:

Ja nu kan jeg så selv lave en anmeldelse efter en aftale med damen i tirsdags..

Efter en lidt skriveri frem og tilbage (lange svartider, men vi bruger jo sitet forskelligt, sååå det er  vel ok) fik vi afstemt forventninger og pris.

Ingen af os har stedet, så med hjælp herindefra (tak for det) fandt jeg et diskret sted hvor man kan betale med kontanter, og komme og gå som det nu passer..

En times kørsel sat i gang, en sms sendt, (mobil nummer var udleveret) om alt gik efter planen,.

Jeg skulle hente damen og vi skulle sammen køre til stedet hvor vi skule være, men havde ikke fået adressen på opsamlings stedet endnu, så det skulle hun jo lige sende..

Der var bare meget stille på mobilen nu og en mistanke begyndte at brede sig...   Jeg kunne se at hun ikke havde været logget SD siden sidst på eftermiddagen, dagen før, endnu et dårligt tegn...

Nå, ikke tage sorgerne på forskud, hun så og lød jo dejlig, så måske tog jeg fejl...  Intet i vores skriverier, som strakte sig over en uges tid inden, havde givet mig den mindste mistanke om at noget var galt..

Jeg var i god tid, så kørte til værelset først og fik mig "tjekket ind" og betalte for opholdet.

Selv mistanken om at jeg var ved at blive brændt af bredte sig, skulle den flinke udlejer jo ikke snydes, hun kunne jo ikke gøre for det...

En halv time efter aftalt opsamlingstidspunkt, stadig ikke svar på mobilen eller SD, så turen gik hjemover igen uden forrettet sag, og lettet for lidt spildte penge for værelset.

Det er jo bare sådan, at skal man mødes et neutralt sted, så er man jo nød til at tage den chance  at pigen har tænkt sig at dukke op, der skal jo betales for et værelse, ellers kommer vi jo ingen vegne

Har efterfølgende sendt en besked på SD stille og roligt om hvad der gik galt?, jeg kan se at beskeden er læst men ingen tilbagemelding..

Heldigvis er der en mere fast og stabil pige, også mødt på SD, jeg så besøgte på hjemvejen.

Måske var det bare en uheldig dag for pigen, måske blev hun forskrækket da tiden nærmede sig, eller måske hygger hun sig med at "lege" lidt med mig..

Jeg ved det ikke, og i må lave jeres egen konklution ud fra mit indlæg..

På med vanten, der er så mange andre dejlige kontakter at få på SD..

 

 

Man skal ALDRIG ALDRIG ALDRIG booke eller leje et værelse før pigen er ankommet!! Risikoen for at blive brændt af er over 50 % hvis ikke man har mødt hende før. Ring og hør om der er åbent og ledige værelser i stedet for.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ahfs
Mikkel34 skrev, den 21.2.2021 at 08:49:

Hvor lejede du et værelse til rimelige penge?

Se tråden lidt højere oppe.. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ahfs
TorbenMadsen skrev, den 20.2.2021 at 12:11:

Man skal ALDRIG ALDRIG ALDRIG booke eller leje et værelse før pigen er ankommet!! Risikoen for at blive brændt af er over 50 % hvis ikke man har mødt hende før. Ring og hør om der er åbent og ledige værelser i stedet for.

Nej det er en god regel....  Nogen gange er det bare ikke helt så let med logistikken, men så må man tage risikoen.. Mit fokus er heller ikke så meget på de spildte penge, mere på oplevelsen generelt... :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ahfs
ahfs skrev, den 19.2.2021 at 09:54:

Ja nu kan jeg så selv lave en anmeldelse efter en aftale med damen i tirsdags..

Efter en lidt skriveri frem og tilbage (lange svartider, men vi bruger jo sitet forskelligt, sååå det er  vel ok) fik vi afstemt forventninger og pris.

Ingen af os har stedet, så med hjælp herindefra (tak for det) fandt jeg et diskret sted hvor man kan betale med kontanter, og komme og gå som det nu passer..

En times kørsel sat i gang, en sms sendt, (mobil nummer var udleveret) om alt gik efter planen,.

Jeg skulle hente damen og vi skulle sammen køre til stedet hvor vi skule være, men havde ikke fået adressen på opsamlings stedet endnu, så det skulle hun jo lige sende..

Der var bare meget stille på mobilen nu og en mistanke begyndte at brede sig...   Jeg kunne se at hun ikke havde været logget SD siden sidst på eftermiddagen, dagen før, endnu et dårligt tegn...

Nå, ikke tage sorgerne på forskud, hun så og lød jo dejlig, så måske tog jeg fejl...  Intet i vores skriverier, som strakte sig over en uges tid inden, havde givet mig den mindste mistanke om at noget var galt..

Jeg var i god tid, så kørte til værelset først og fik mig "tjekket ind" og betalte for opholdet.

Selv mistanken om at jeg var ved at blive brændt af bredte sig, skulle den flinke udlejer jo ikke snydes, hun kunne jo ikke gøre for det...

En halv time efter aftalt opsamlingstidspunkt, stadig ikke svar på mobilen eller SD, så turen gik hjemover igen uden forrettet sag, og lettet for lidt spildte penge for værelset.

Det er jo bare sådan, at skal man mødes et neutralt sted, så er man jo nød til at tage den chance  at pigen har tænkt sig at dukke op, der skal jo betales for et værelse, ellers kommer vi jo ingen vegne

Har efterfølgende sendt en besked på SD stille og roligt om hvad der gik galt?, jeg kan se at beskeden er læst men ingen tilbagemelding..

Heldigvis er der en mere fast og stabil pige, også mødt på SD, jeg så besøgte på hjemvejen.

Måske var det bare en uheldig dag for pigen, måske blev hun forskrækket da tiden nærmede sig, eller måske hygger hun sig med at "lege" lidt med mig..

Jeg ved det ikke, og i må lave jeres egen konklution ud fra mit indlæg..

På med vanten, der er så mange andre dejlige kontakter at få på SD..

 

 

Nu vil jeg så lige selv følge op på mit indlæg...   Jeg er efter en 3-4 dage blevet kontaktet af pigen, der beklager at det gik som det gjorde, og der var en god begrundelse i hendes besked. Det viser ansvar og samvittighed, hvilket er 2 gode egenskaber for samarbejde...  Vi skal jo også huske at pigerne også har et liv der kan svinge op og ned, så undskyldningen er godkendt, hun fortjener en chance...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...