Katrine1234 6 Skrevet 15. Februar, 2021 Hej! Et lidt atypisk opslag herinde, men jeg skal til at skrive speciale som sidste led i min uddannelse på Aarhus Universitet. Jeg søger i den forbindelse kvinder eller mænd, der sælger eller har solgt seksuelle ydelser - også hvis det blot har været enkelte gange – som har lyst til at lade sig interviewe. Som informant skal du være: - Studerende - Have færdiggjort dele af din uddannelse eller - Være helt færdiguddannet. Uddannelsen er underordnet, men det skal gerne minimum være en professionsbachelor såsom pædagog eller sygeplejerske. Alt vedrørende specialet vil være anonymt, og ingen informationer vil blive videregivet. Du behøver ikke engang at give mig dit rigtige navn Der er mulighed for at interviewet kan foregå over zoom eller over telefon, hvis dette foretrækkes. Hvis du kunne have lyst til at deltage, høre mere eller bare have en uformel snak, så må du meget gerne kontakte mig. Det ville gøre mig så glad! Send en PB eller skriv til mig på e-mail: [email protected] Mange hilsner Katrine. 3 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 6925 Skrevet 15. Februar, 2021 (edited) Kære @Katrine1234 Ja, - dit skriv er atypisk!! - - atypisk er mange ting !?!?! - det er også atypisk fordi jeg synes du er mega naiv i din tilgang til dine informanter : - Studerende - Have færdiggjort dele af din uddannelse eller- Være helt færdiguddannet + minimum være en professionsbachelor såsom pædagog eller sygeplejerske. Du laver faktisk et nåleøje, hvor mange af dem der matcher dine krav gider i det hele taget Jeg har intet belæg for det; men med et opslag her på EG tror jeg det bliver en stejl bakke for dig. Tror der er mere gevinst for dig ved at gå direkte til kilderne, ved at bruge opslagstavlerne på Kbh Universitet, Ålborg Universitet, Århus Universitet, Odense Universitet og RUC - - ja for dem kender du jo omfanget af studieretninger og antal studerende. Hvis det skal være sygeplejersker og pædagoger så er det opslagstavlerne på professionshøjskolerne og pædagogseminarierne som alle ligger rundt om i landet. Hvis du er åben for andre uddannelser så søg på efter Diplomuddannelse og der er sådan set også Masteruddannelserne og sikkert andre. Håber det lykkes for dig. Held og lykke med dit speciale Mange hilsner Nye tider - - - - og lige forresten!?!?!? - - A. hvad er der egentligt galt med de maaaaaange kvinder/mænd der er dårligere stillet end dig selv, sådan rent uddannelsesmæssig !?!?!? - ja af egen drift bør du da vide, at for nogle gav deres livsvilkår ingen mulighed for nogen former for uddannelse = ufaglært, andre er tilfredse med en faguddannelse (tænk bredt) andre har læst Merkonomuddannelser og der er sikkert mange andre uddannelser som ikke er på niveau med dine minimumskrav som er Bachelor. Alle er henvist til at klare sig gennem livet så godt de kan med de kompetencer og færdigheder de nu har. For nogle udelukkende ved at sælge sex, for andre som supplerende indtægt I din verden har dem jeg har beskrevet under pkt A ingen værdi - ikke noget at byde ind med !! - - ; men jeg er heeeeelt sikker på, at der blandt dem er mange med stor livserfaring fra livets skole som du går glip af, og helt sikkert også mange med særdeles høje IQér der kan matche selv de bedste kandidater, - - - - dig??? Faktisk synes jeg du med dit atypiske skriv, pisser dem jeg har beskrevet under pkt A godt og grundigt ned ad af ryggen - de første 8 linjer i dit skriv er faktisk nedladende overfor de resterende mange der ikke matcher dine specifikationer - du burde skamme dig. (B. - og så en provokation. Been there done that - - - Kan du bruge mig, jeg er ganske vist mand og ikke sygeplejerske ej hellere pædagog. Det er løbende gennem livet blevet til 3 videregående uddannelser på mit CV. Det du søger oplysninger om, det lavede jeg periodisk de 5 år jeg læste, og du var slet ikke født dengang for det var i 80 - 85. Jeg havde selv annonce sammen med massagepigerne (det hed det dengang) i Ekstra Bladets bagsider, pigerne søgte mænd jeg søgte kvinder. Oplevelser for livet :-)) - fede frække fissetider., og kunne jeg skrue tiden tilbage ville jeg sgu gøre det hele igen - - - skønt skønt ) Det jeg skriver i pkt. B er årsagen til at jeg skovser dit skriv - dine specifikationer er simpelthen noget snop, unødvendigt nåleøje. Mange andre med lavere uddannelser kan informere ligeså godt eller bedre!!!!! - du kan risikere at miste de bedste guldkorn hvis du lader dig styre af dit snop. Redigeret 15. Februar, 2021 af Nye tider 1 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BlackMagic2020 Skrevet 15. Februar, 2021 Nye tider skrev, for 19 minutter siden: Kære @Katrine1234 Ja, - dit skriv er atypisk!! - - atypisk er mange ting !?!?! - det er også atypisk fordi jeg synes du er mega naiv i din tilgang til dine informanter : - Studerende - Have færdiggjort dele af din uddannelse eller- Være helt færdiguddannet + minimum være en professionsbachelor såsom pædagog eller sygeplejerske. Du laver faktisk et nåleøje, hvor mange af dem der matcher dine krav gider i det hele taget Jeg har intet belæg for det; men med et opslag her på EG tror jeg det bliver en stejl bakke for dig. Tror der er mere gevinst for dig ved at gå direkte til kilderne, ved at bruge opslagstavlerne på Kbh Universitet, Ålborg Universitet, Århus Universitet, Odense Universitet og RUC - - ja for dem kender du jo omfanget af studieretninger og antal studerende. Hvis det skal være sygeplejersker og pædagoger så er det opslagstavlerne på professionshøjskolerne og pædagogseminarierne som alle ligger rundt om i landet. Hvis du er åben for andre uddannelser så søg på efter Diplomuddannelse og der er sådan set også Masteruddannelserne og sikkert andre. Håber det lykkes for dig. Held og lykke med dit speciale Mange hilsner Nye tider - - - - og lige forresten!?!?!? - - A. hvad er der egentligt galt med de maaaaaange kvinder/mænd der er dårligere stillet end dig selv, sådan rent uddannelsesmæssig !?!?!? - ja af egen drift bør du da vide, at for nogle gav deres livsvilkår ingen mulighed for nogen former for uddannelse = ufaglært, andre er tilfredse med en faguddannelse (tænk bredt) andre har læst Merkonomuddannelser og der er sikkert mange andre uddannelser som ikke er på niveau med dine minimumskrav som er Bachelor. Alle er henvist til at klare sig gennem livet så godt de kan med de kompetencer og færdigheder de nu har. For nogle udelukkende ved at sælge sex, for andre som supplerende indtægt I din verden har dem jeg har beskrevet under pkt A ingen værdi - ikke noget at byde ind med !! - - ; men jeg er heeeeelt sikker på, at der blandt dem er mange med stor livserfaring fra livets skole som du går glip af, og helt sikkert også mange med særdeles høje IQér der kan matche selv de bedste kandidater, - - - - dig??? Faktisk synes jeg du med dit atypiske skriv, pisser dem jeg har beskrevet under pkt A godt og grundigt ned ad af ryggen - de første 8 linjer i dit skriv er faktisk nedladende overfor de resterende mange der ikke matcher dine specifikationer - du burde skamme dig. (B. - og så en provokation. Been there done that - - - Kan du bruge mig, jeg er ganske vist mand og ikke sygeplejerske ej hellere pædagog. Det er løbende gennem livet blevet til 3 videregående uddannelser på mit CV. Det du søger oplysninger om, det lavede jeg periodisk de 5 år jeg læste, og du var slet ikke født dengang for det var i 80 - 85. Jeg havde selv annonce sammen med massagepigerne (det hed det dengang) i Ekstra Bladets bagsider, pigerne søgte mænd jeg søgte kvinder. Oplevelser for livet :-)) - fede frække fissetider., og kunne jeg skrue tiden tilbage ville jeg sgu gøre det hele igen - - - skønt skønt ) Det jeg skriver i pkt. B er årsagen til at jeg skovser dit skriv - dine specifikationer er simpelthen noget snop, unødvendigt nåleøje. Mange andre med lavere uddannelser kan informere ligeså godt eller bedre!!!!! - du kan risikere at miste de bedste guldkorn hvis du lader dig styre af dit snop. @Nye tider hvad pokker er det er en dårlig opførsel fra din side af synes ikke du kan være det bekendt skam dig FØJ FØJ Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15847 Skrevet 15. Februar, 2021 BlackMagic2020 skrev, for 13 minutter siden: @Nye tider hvad pokker er det er en dårlig opførsel fra din side af synes ikke du kan være det bekendt skam dig FØJ FØJ Min gode mand, det er dig , der er helt ude i hampen. Trådstarten oser langt væk af, at fruentimmeret ikke mener, at hun ikke kan få brugbare svar, fra én, der ikke som minimum har en bachelor. Snobberi og det, der er værre,i tredje potens. Min dybeste medfølelse med de stakler, der fremover kommer til at trækkes med hende! 1 2 Del dette indlæg Link til indlæg
nøddehaven 365 Skrevet 15. Februar, 2021 Tror I ikke, at I ekstrapolerer lidt rigeligt? Det kan jo også være at studiet handler om en sammenhæng mellem videregående uddannelse og salg af sexydelser? 2 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Kind of Blue 102 Skrevet 15. Februar, 2021 (edited) Hej Katrine Sikke da en ballade man kan afstedkomme med sådan en simpel forespørgsel, hvad? Der er desværre nogen, der har været herinde så længe, at de måske ville have godt af at få lidt frisk luft. Jeg ved, fra tidligere tråde, at der er en vis skepsis blandt gp´erne i forhold til den slags forespørgsler, som du kommer med. Tidligere har der været journalister og tv producere, der har lavet interviews, som de derefter har redigeret og klippet til, så de interviewede følte, at de mest af alt blev brugt til at understøtte journalistens egen agenda. Måske kunne det hjælpe, hvis du skriver lidt mere om, hvad dit speciale går ud på. Jeg tænker ikke at dit ønske om at interviewe nogen med en uddannelse på bachelorniveau skyldes et ønske om at pirke til nogens mindreværdskomplekser. Måske skal specialet omhandle studerende, der supplerer deres s.u. med sexarbejde el lign. Som sagt kan det godt være, det bliver lidt op ad bakke, men prøv evt. at skrive til @SIO. . Jeg har lige hørt et rigtigt fint interview i dag, med en repræsentant fra den organisation. Måske kan de hjælpe dig, hvis der ikke nogen herinde fra, der melder sig. kh Kind of Blue Redigeret 15. Februar, 2021 af Kind of Blue 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 6925 Skrevet 15. Februar, 2021 (edited) BlackMagic2020 skrev, 1 time siden: @Nye tider hvad pokker er det er en dårlig opførsel fra din side af synes ikke du kan være det bekendt skam dig FØJ FØJ Kære BlackMagic2020 Ser du jeg har været herinde i omkring 7 år og i alle årene er der sådan ca hver 1/2 - 3/4 dukket behjertede sjæle op der vil hjælpe på forskellige godsindede måder i sexkøbe segmentet det være sig udelukkende for pigeren eller udelukkende kunderne eller rettere sig som jeg husker det emnerne har været meget forskellige. Sådan en ca 15 forespørgelse i de 7 år. Det røgtes også meget hurtigt herinde fra GP - og sexkøbere hvis de får en dårlig behandling. Dem der har henvendt sig herinde for at få oplysninger har været alt fra løgnhalse, stalkere, tvivlsomme journalister, journalister, tv stationer, - - - og de 3 sidste drejer det sig i sidste ende om deres månedsløn - den er vigtig. Men der har så sandelig også i tidens løb været mange studerende fra universiteterne med seriøse specialer, og de har fået hjælp. Katrine1234 ´s indlæg er dog den mest nedladende forespørgelse nogensinde. Den nedgør alle andre end det høje niveau hun kræver - det er i min verden ikke i ordentlig samklang med andre mennesker. Som jeg skriver i pkt B : I have been there and done that. Jeg kender til miljøet fra dengang i 80 - 85 og det kræver sgu da ikke en bachelor som hun forlanger. Ved at være så snæversynet er der også risiko for at miste guldkorn !!!!!!!!!!!! Mange hilsner Nye tider - og en god aften til dig - - PØJ PØJ Redigeret 15. Februar, 2021 af Nye tider Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14249 Skrevet 15. Februar, 2021 @Katrine1234 Jeg hjælper gerne og har sendt dig en PB 4 Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 6925 Skrevet 15. Februar, 2021 (edited) nøddehaven skrev, for 43 minutter siden: Tror I ikke, at I ekstrapolerer lidt rigeligt? Det kan jo også være at studiet handler om en sammenhæng mellem videregående uddannelse og salg af sexydelser? Kære nøddehaven Du har faktisk en god point, og det kan jo være mange andre ting @Katrine1234 - fortæl lidt om dit forehavende Redigeret 15. Februar, 2021 af Nye tider Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bødlen Skrevet 15. Februar, 2021 Katrine1234 skrev, for 8 timer siden: Hej! Et lidt atypisk opslag herinde, men jeg skal til at skrive speciale som sidste led i min uddannelse på Aarhus Universitet. Jeg søger i den forbindelse kvinder eller mænd, der sælger eller har solgt seksuelle ydelser - også hvis det blot har været enkelte gange – som har lyst til at lade sig interviewe. Som informant skal du være: - Studerende - Have færdiggjort dele af din uddannelse eller - Være helt færdiguddannet. Uddannelsen er underordnet, men det skal gerne minimum være en professionsbachelor såsom pædagog eller sygeplejerske. Alt vedrørende specialet vil være anonymt, og ingen informationer vil blive videregivet. Du behøver ikke engang at give mig dit rigtige navn Der er mulighed for at interviewet kan foregå over zoom eller over telefon, hvis dette foretrækkes. Hvis du kunne have lyst til at deltage, høre mere eller bare have en uformel snak, så må du meget gerne kontakte mig. Det ville gøre mig så glad! Send en PB eller skriv til mig på e-mail: [email protected] Mange hilsner Katrine. Hej Kathrine nu kender jeg ikke din synopsis (ja det hed det dengang) eller din problemformulering/opgaveformulering, jeg ved heller ikke hvorfor du går på eroguide samtidig med du begrænser dig til Bachelorer og kandidater - jeg foreslår at du laver et tilsvarende opslag på sugardatingsider måske der er bedre muligheder. vh Bødlen Del dette indlæg Link til indlæg
Argent 1268 Skrevet 16. Februar, 2021 (edited) Herregud der er da en mængde klynkeri at finde her, og af brugere der typisk har min respekt for sobre svar og besindig stillingtagen til et spørgsmål.. Kort-for-hovedet antagelser, revsende svar, og nedladende attitude.. Tal om at tabe bolden. "Jeg søger folk af et vis uddannelses-niveau" var det eneste der stod - og straks ved alle hvad bevæggrunden, motivationen, og formålet er. Katrines spørgsmål og speciale tog mig hele fem minutter at skrive til hende om, den absolut minimale indsats, netop fordi vi på forummet her, før har stået model til lidt af hvert som købere, udbydere, og generelle deltagere i dette tabu univers. Hun har beskrevet, i en enkelt sætning, hvorfor hun netop har indskrænket sin søgen til de der har uddannelser på min. proff.-bachelor niveau; og jeg forestiller mig at svarene hun vil få, blot afkræfter fordommene om "sælgere gør det af nød." Fantastisk skiden attitude i byder udefrakommende velkommen med - spænd hjelmen @Nye tider og @Onslow Redigeret 16. Februar, 2021 af Argent 2 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 16. Februar, 2021 (edited) @Katrine1234 Hvis man selv har prøvet at skrive speciale så ved man, at det bla.a er meget vigtigt at snævre sin problemformulering ind. Har man ikke en snæver problemformulering så vil det blive så stor en opgave at skrive specialet at man ikke vil kunne bestå. Og jeg forestiller mig at du har snævre dit speciale ind til at omhandle uddannelse og prostitution. Det er klogt for hvis man skal tale om bevæggrunde til at gå ind i prostitution så bliver man nødt til at have en ramme. F. eks hvis en veluddannet og forholdsvis velhavende kvinde vælger prostitution så har det nok en anden årsag end en der ikke har et arbejde og ingen uddannelse og ingen penge. Men det er jo bare et gæt. Det korte af det lange er at jeg til fulde forstår og anerkender din forespørgsel og jeg har selv prøvet at skrive speciale, så jeg ved at det er altafgørende at have en snæver problemformulering med et knivskarpt fokusområde som udgangspunkt for ens undersøgelse. Jeg håber ikke du har ladet dig kyse af det voldsomt fordømmende og aggressive indlæg i starten af din tråd og jeg hjælper dig gerne med oplysninger. Du kan bare henvende dig på PM til mig. Kærlig hilsen Lady C Redigeret 16. Februar, 2021 af Lady C Del dette indlæg Link til indlæg
Marcusbbc30 2 Skrevet 16. Februar, 2021 PM sendt Katrine. Det lyder pisse fedt og vil meget gerne deltage Del dette indlæg Link til indlæg
Marcusbbc30 2 Skrevet 16. Februar, 2021 Til jer som siger @Katrine1234 spørgsmål virker nedladende, eller bliver støt over de kandidater hun skal bruge til hendes speciale, må slappe lidt af. Jeg tog kontakt til @Katrine1234 og selvom jeg havde meldt mig klar til at blive interviewet, så kom hun stadig med en utrolig sød og vel formuleret e-mail omkring hendes speciale og hvorfor hun søger de kandidater som hun gør. Og der er intet ondt i det, tvært imod så vil hun gøre op med den negative debat. Så selv tak ☺️ Del dette indlæg Link til indlæg