Hop til indhold
Jambajamba

Dejlige Julia ved skibhuspigerne

Recommended Posts

Er netop hjemvendt fra et besøg hos http://skibhuspigerne.dk/Julia.htm

Jeg kom som den første kunde på dagen. desværre var julia kun lige mødt ind selvom, jeg kom en halv time senere end de havde åbent. men hun tog et hurtigt bad og efter 15 min kom hun ind...

Waowww!!! sikke en lille fin sag der kom ind af døren. puha!

hun er ikke meget højere end 150 cm men sikke en flot krop der sidder på tøsen. vi aftale svensk og en gang græsk til mig. pengene smuttede hun ud med og kom ind igen.

vi varmede godt op med masser af kys og pilleri.

derefter blev jeg smidt i sengen, og så gik legene igang.

hun forstår virkelig og tage hensyn og bruge en dildo. 20-25 min senere kom jeg i et brag. FANTASTISK!!!

Julia er en lækker pige, og virkelig et besøg værd hvis nogle går og overvejer..

hun får et 9 tal. hun får ikke 10 da der ikke var ret meget snak, men det kan man godt se bort fra når man bliver sådan seksuelt behandlet.

Gutter besøg hende, det var alle 800 værd!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også overvejet at besøge hende.

Er billederne på profilen ægte? Det er jo desværre alm. kendt at nogen af disse piger liiiige låner nogle billeder fra en anden.

Kunne virkelig godt tænke mig at se hende sidde og ride min pik eller lade hende give mig et Deep throught hvis hun kan det. Desværre ikke mange piger der sluger min til roden. :-(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg besøgt den lille og HELT vildt lækre Julia i onsdags som den første kunde. Har seriøst aldrig før besøgt en pige, som havde så smukt udseende og samtidig så spændstig krop.

Især hendes lille faste popo er i verdensklasse og selvom man godt ved, at de 21 måske er + 10 ??, så slipper hun fantastisk afsted med at skrive 21.

Julia tog imod mig smilende og strålede som en sol. Jeg valgte en halv time til kr. 1100. Vi startede med mig siddende på sengen og hende stående, hvor det var muligt med hendes petit højde, at nyde/slikke hendes små ungpigebryster og samtidig stjæle lidt "mormor" kys.

Fik hende ned at ligge, så jeg kunne smage rigtig på hende. Ummm lækkert og tror bestemt også Julia nød det.

Efterfølgende sex vil jeg ikke prale af, men det var bestemt ikke Julias skyld. Om det var præststionsangst, første møde med pigen eller plastikken man skal have på, er jeg usikker på.

Afsluttede med dejlig svensk, hvor jeg sad på knæ og afsluttede på de søde bryster

Julia får mine varmeste anbefalinger og som sagt den lækreste målt på udseende og krop = fysiologiske som jeg har været sammen med.

Hvem er den lækreste babe I kan anbefale kære brødre ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...