kasse 36 Skrevet 15. Februar, 2021 Nogen der kender thai steder hvor der er piger som vil slikke røv og give en sutter uden gummi? Mit kæmpe turn on er sgu bare numsen men gider ikke piger som nærmest kun lige berører med tunge spidsen så er det sgu lige lige meget så en ordentlig slasker i nummi Måske det slet ikke findes og så fred være med det 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
srynoname 53 Skrevet 6. Marts, 2021 Jeg har været forbi et sted i nærheden af Sankt Markus kirken. Men hendes announce er slået fra.. så tænker hun holder corona lukket. Hun var rigtig god til bj. Til rimming spurgte jeg ikke men hun er nok med på den værste. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lars40 731 Skrevet 6. Marts, 2021 srynoname skrev, for 6 timer siden: Jeg har været forbi et sted i nærheden af Sankt Markus kirken. Men hendes announce er slået fra.. så tænker hun holder corona lukket. Hun var rigtig god til bj. Til rimming spurgte jeg ikke men hun er nok med på den værste. Tænker du på Tamarind på Danasvej? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
srynoname 53 Skrevet 7. Marts, 2021 Nej, på Forchhammersvej er der et sted. Nu hedder det Massage4You. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg