Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte hende her i fredags og det var satme dumt !..hun er nok nærmere 28 end de 18 og havde bestilt en time med tungekys og anal og blow uden gummi, for at gøre det kort : kys var tantekys, blow mere hånd end mund, knep i fissen meget maskinagtigt og ligegyldigt og anal gjorde ondt så det ville hun ikke alligevel, fik lidt penge tilbage fordi jeg brokkede mig helt vildt og mig ud af døren igen...desuden lugtede hun af røg og hun fortalte ligeud at hun ikke brød sig om kys og kæl, hun er mest til hurtigt knep og ud af vagten igen, hun virkede i det hele taget meget træt eller måske på stoffer ?..sjældent jeg ligefrem bliver sur på en pige, men det blev jeg sgu på hende her..

Kan bestemt ikke anbefales, tag en spiller i stedet for..det vil være en langt bedre og langt billigere oplevelse :)
 

https://annoncelight.dk/showad/312360

Redigeret af Mr Black

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr Black skrev, for 31 minutter siden:

Haha, det er en kedelig fest så..

Jeg har selv haft erfaringer med "partygirls" i mine yngre dage.

Og tro mig, de er ikke kedelige i snevejr:D

Hun startede med en helt anden pris, og en anden ordlyd i annoncen, og der var det tydeligt hva det handlede om.(drink, party osv.)

Den er dog rettet til nu, som vi kan se.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...