Hop til indhold
Pervy

Når læseudfordrede kværulanter går i selvsving

Recommended Posts

og får lukket min aldeles udemærkede og meget svært misforståelige anmeldelse ned.

Det er den slags afgrundsdyb stupiditet der afholder mig fra skrive om alle min strabadser..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, og oftest er det dem der ikke selv er leveringsdygtige i anmeldelser, der går i selvsving.

Men jeg nyder nu dine anmeldelser, så håber du bliver ved, og det skal jeg nok.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes ikke det normalvis er et generelt problem her på siden, men kommentarerne til din faktisk helt udemærkede anmeldelse af en pige, jeg selv gerne vil møde, gik desværre off-topic og ud på et sidespor. Super ærgerligt, men der er jo nok ikke meget andet at gøre end at anmelde de kommentarer der afsporer. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
AalborgLook skrev, den 14.2.2021 at 10:09:

Det er utroligt at nogen stadig spørger om sex uden gummi når det udtrykkeligt står i annoncen. 

Hvorfor det? Tror du da på alt hvad der står i annoncerne? Hvis det er tilfældet så har jeg et Eiffel tårn som er billigt til salg.

Når det er sagt, så vil jeg give jer ret i at der er et par stykker her på boardet som har det med pr. automatik at spørge om sex uden gummi er muligt. De burde tage sig samme og spørge pigerne direkte i steddet. Men reaktionen på deres spørgsmål er deværre endnu mere forudsigelig, og ofte fuldt op at moralske skrubler over hvorfor nogen overhovedet kan forstille sig at have ubeskyttet sex med en prostitueret. I disse corona tider burde man være mere forarget over at nogen overhovedet kan finde på at besøge en prostitueret. Hvis en af parterne har corona i smitte stadiet, er der en næsten 100% risiko for at begge vil være smittet når besøget er over. Afspritning, mundbind m.m. kan ikke forhindre dette. Hvis den en af parterne isteddet har en kønssygdom i smitte stadiet er der selv ved den mest smitsomme kønssygdom mindre end 25% risiko for at begge bliver smittet ved ubeskyttet sex. Dertil kommer at corona er dødelig og kan have en lang række andre uheldige bivirkninger. Alle kønssygdomme kan idag behandles og det værste permanente følgevirkning kan være at man bliver steril.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Pervy skrev, den 13.2.2021 at 21:21:

Det er den slags afgrundsdyb stupiditet der afholder mig fra skrive om alle min strabadser..

Tja. Jeg er også hold op med at skrive om mine besøg hos pigerne. Det skyldes at når jeg skrev at hun tilbød sex uden gummi, blev tråden med det samme afsporet med moralske skrubler over sex uden gummi. Jeg skrev ikke hvorvidt jeg kneppede hende uden gummi. Jeg skrev kun som en forbruger oplysning at man kunne få den ydelse hvis man havde de lyster eller holde sig væk fra hende hvis man har det bedst med det.

Lad nu dem som knepper uden gummi have deres lyster i fred. Hvis man ikke er til sex uden gummi kan man bare bruge kondom. Ligegyldigt hvad pigen sige når man står der, er der ingen garanti for at gummiet ikke er sprunget ved kunden hun havde ligefør en selv eller at hun knepper uden gummi i det skjulte. Det sidste er der desværre flere og flere piger som gør grundet den hetz der er mod sex uden gummi bl.a. på boards som dette.

Del dette indlæg

Link til indlæg
nørden skrev, for 57 minutter siden:

Hvorfor det? Tror du da på alt hvad der står i annoncerne? Hvis det er tilfældet så har jeg et Eiffel tårn som er billigt til salg.

Når det er sagt, så vil jeg give jer ret i at der er et par stykker her på boardet som har det med pr. automatik at spørge om sex uden gummi er muligt. De burde tage sig samme og spørge pigerne direkte i steddet. Men reaktionen på deres spørgsmål er deværre endnu mere forudsigelig, og ofte fuldt op at moralske skrubler over hvorfor nogen overhovedet kan forstille sig at have ubeskyttet sex med en prostitueret. I disse corona tider burde man være mere forarget over at nogen overhovedet kan finde på at besøge en prostitueret. Hvis en af parterne har corona i smitte stadiet, er der en næsten 100% risiko for at begge vil være smittet når besøget er over. Afspritning, mundbind m.m. kan ikke forhindre dette. Hvis den en af parterne isteddet har en kønssygdom i smitte stadiet er der selv ved den mest smitsomme kønssygdom mindre end 25% risiko for at begge bliver smittet ved ubeskyttet sex. Dertil kommer at corona er dødelig og kan have en lang række andre uheldige bivirkninger. Alle kønssygdomme kan idag behandles og det værste permanente følgevirkning kan være at man bliver steril.

Hvis der står i annonce at alt sex er med gummi, og man aligevel spørger om sex uden gummi, så skal man nok forvente at blive blokeret af pigen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
AalborgLook skrev, den 14.2.2021 at 10:09:

Det er utroligt at nogen stadig spørger om sex uden gummi når det udtrykkeligt står i annoncen. 

Det skyldes at mange af os oplever at få tilbudt sex uden, selv om det modsatte står i annoncen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Aarhuselsker skrev, Lige nu:

Det skyldes at mange af os oplever at få tilbudt sex uden, selv om det modsatte står i annoncen

Har du tænkt  over,  at  det  kun  er  dig  der  får  det  tilbud,  blot  fordi  du  er  så  hot.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Nemtøs skrev, for 3 minutter siden:

så  hot.

Slesk er nok ordet, og så har jeg altid billig champagne med :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, 1 time siden:

1, 2... mange.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
AalborgLook skrev, for 22 timer siden:

Hvis der står i annonce at alt sex er med gummi, og man aligevel spørger om sex uden gummi, så skal man nok forvente at blive blokeret af pigen.

Nogle vil sikkert bloker dig, men der findes desværre også en del piger som vil give dig en pris på sex uden gummi.

Hele jeres hetz på alle som formaster sig til at nævne sex uden gummi har desværre medfødt denne situation hvor pigerne bliver tvunget til at skrive at det ikke tilbyder sex uden gummi selvom de gør. Så i kan takke jer selv for at man ikke længere kan stole på at en pige som skriver hun ikke tilbyder sex uden gummi rent faktisk ikke gør det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
nørden skrev, 1 time siden:

Nogle vil sikkert bloker dig, men der findes desværre også en del piger som vil give dig en pris på sex uden gummi.

Hele jeres hetz på alle som formaster sig til at nævne sex uden gummi har desværre medfødt denne situation hvor pigerne bliver tvunget til at skrive at det ikke tilbyder sex uden gummi selvom de gør. Så i kan takke jer selv for at man ikke længere kan stole på at en pige som skriver hun ikke tilbyder sex uden gummi rent faktisk ikke gør det.

Personligt bruger jeg selv gummi, men er jeg fløjtende ligeglad om andre foretrækker gummi eller ej - det er deres sag.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...