Hop til indhold

Recommended Posts

Har lige været forbi hende her i fredags. 

https://annoncelight.dk/showad/310837

Stedet er ikke det der ligner diskret. Nysgerrige naboer, der sidder i vinduerne overfor. Ligger klods op af børnehave, hvor der er pædagoger og masser forældre. 

Pigen er en meget lille og bestemt Thai pige. Info passer meget godt på højde og vægt. Hun har sikkert et meget sødt ansigt, men fik det ikke at se, da hun bærer maske fra min ankomst til jeg var ude af døren igen. Da jeg kom ind, bad hun på en bestemt måde, at jeg skulle sætte skoene og spritte hænder af. I bollerummet var der mildest talt pisse koldt. 

Pengene skiftede hænder, og tøjet blev smidt. Hun bad mig ligge mig på maven, så hun kunne starte med massage. Jøsses nogen kolde hænder. Efter 3 min skulle jeg vende mig. Hun begyndte at give hj, med sine frosne hænder. Og det var nok den værste hj jeg har prøvet. Hun tager 2 finger, og hiver den alt hvad hun kan. Jeg prøvede at forklare hende hvordan det skulle gøres. Men hun forsatte igen med at hive i den. Har faktisk lidt ondt i den endnu. 

Halvslap spurgte hun om jeg var klar til sex, hvor jeg sagde 2 minutter. Jeg måtte selv lige spille den op, og nu på med gummi. 

Hun har en perfekt lille stram krop, med små teenager bryster. Under en håndfuld. Dog det eneste minus, at hun har meget løs maveskind. 

Mega kedeligt maskinesex, og ingen indlevelse. Da jeg nævnte at jeg ville komme, og i det split sekund det begyndte, skyndte hun sig at trække mig ud. Hun ville ikke have jeg kom i hende. What the fuck... Jeg havde sku da gummi på. Så godt råd, bare kom uden at nævne det. 

Da vi var færdig, bad hun mig om hurtigt om at tage tøj på. Og at jeg blev nød til at købe mere tid næste gang. Hun var utilfreds med at jeg kun købte 20 min. Hun kan sku da bare lade være med at tilbyde 20 min, hvis hun ikke ønsker det. 

Jeg fik hvad jeg kom efter. En hurtig omgang sex. Men nok også en af de værste jeg har prøvet ved en thai. Gentagelse, nej tak. 

God weekend til jer alle. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Aften

Har før besøgt stedet dog på 1st sal. Hende her er rykket i stuen. Jeg kan nikke genkendende til dit skriv. Kommer ikke til at se hende igen.Ser ud til at hele villaen nu er bordel.  
8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...