Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg skrev med hende for ikke så længe siden og troede jeg var ved at lukke en aftale. Hun spurgte om jeg havde stedet, og sagde det skulle jeg lige have en løsning på, men hvor meget sugar skulle hun have og måtte jeg se hendes private billeder (hun kunne allerede se mine billeder). Så svarede hun "Når du har det på plads så skriv"... Tror hun at jeg vil bruge tid på at lede efter et sted og så book enten AirBNB, B&B eller hotel, betale depositum mv. blot for at se hendes billeder og få en pris? Hvorefter vi måske ikke er enige (fx. om pris) og derfor ikke lukker en aftale. Man booker hotel mv. når der er lavet en aftale og den er helt på plads.

Hendes opfattelse af hvordan tingene bør ske er helt forkert - ingen realitetssans og med en fornemmelse af at det bare skal være hurtige penge. Så hun er droppet nu, uden at jeg faktisk har prøvet hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
EsbjergFyren skrev, den 13.2.2021 at 16:20:

Tror hun at jeg vil bruge tid på at lede efter et sted og så book enten AirBNB,

Du kan jo bare finde et sted, du gerne vil bruge - undlade at booke, og så skrive at du har et sted?

Det er vel ikke så urimeligt af hende, at hun synes du skal tænke over det. Hvis nu du synes hendes pris er okay, men du så bagefter finder ud af, at et hotel gør det aaalt for dyrt, så er det jo træls for hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...