MasterMind 0 Skrevet 18. Juni, 2013 Har lige besøgt Kiki, der annoncerer flere steder på nettet. Fandt hende på voksenlisten. Vil starte med at sige billederne er ægte. Kontakten startede med et par sms'er, og en dejlig tlf samtale, hvor vi aftalte jeg skulle besøge hende i dag i Slagelse, hvor hun er fast hver tirsdag. Hun lød glad og livlig, og er lige den type glædespiger jeg går efter, en rigtig GFE oplevelse Jeg blev modtaget i døren af en dejlig frodig pige. Jeg var tydeligvis den første kunde i dag, for hun var dårlig færdig med at gøre sig lækker, men inden jeg fik set mig om, fik jeg det største og vådeste tungekys jeg nogensinde har fået i sådan en situation. Hun var nøjagtig lige så lækker som man fik indtryk af, når man talte med hende i tlf. Vi gik som sagt igang med at kysse vildt og inderligt, både på mund, hals, bryster, ja tror sgu hele kroppen på os begge fik en omgang Hun har en dejlig rød dusk forneden, som billederne også viser. Hun påstod også hun kunne få sprøjteorgasmer, og det kan hun, hun fik mange.... Både da jeg brugte fingerne, tungen, dildoen og til sidst pikkemanden. Det blev også til en fræk 69'er, ja man kunne få det lige nøjagtig som man ville med skønne Kiki. Kan varmt anbefale hende. Et besøg der bare skal gentages. Kan desværre ikke smide noget link på lige nu, men annoncen er nem at finde. Hun er også i Roskilde området et par gange om ugen tror jeg nok. MasterMind Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nuhok 178 Skrevet 18. Juni, 2013 Rigtig god anmeldelse Hjælper dig lige med linket http://www.voksenlisten.dk/kiki Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg